Telecom News - איך מתגברים על העלייה התלולה של צריכת מידע ברשתות התקשורת?

איך מתגברים על העלייה התלולה של צריכת מידע ברשתות התקשורת?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> איך מתגברים על העלייה התלולה של צריכת מידע ברשתות התקשורת?
איך מתגברים על העלייה התלולה של צריכת מידע ברשתות התקשורת?
מאת: אבי וייס, 11.12.14, 16:50Coriant EU
 
רשתות אופטיות מתקדמות ושקופות הן המענה לצרכי ה-Data הגואה ברשתות של היום ומחר. כיצד עוברים ל"רוחב פס על פי דרישה"? הפתרונות כבר כאן.
 
"הגידול בתעבורה מתחיל ברשת האופטית. זה הבסיס לפתרון נכון השולט בהוצאות וביישומים", מתאר ריצ'רד פלנר (Richard Fellner), סמנכ"ל בכיר Coriant אירופה. "אנו מספקים קישורים ושליטה ברמה הבסיסית ביותר ועד הרמה העליונה ביותר. בלי סיבים אופטיים אין פתרון לגידול בתעבורה גם בשוק הקווי וגם בשוק הסלולרי".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם ריצ'רד פלנר (בתמונה משמאל) בנוכחות רפאל לנקונלי (Raffaele Lanconelli), סמנכ"ל דרום אירופה ב- Coriant(בתמונה למטה), כדי לשמוע על הכוונות של Coriant לגבי השוק הישראלי, שאליו היא עם סניף מקומי חדש ועם פתרונות חדשים.
 
שאלה: למה הגעת כעת לישראל?
ריצ'רד פלנר: "התחלנו עם פתיחת סניף חדש בישראל בראשותו של אריה מנדל ובאתי לפגוש כאן את המנהלים והעובדים שלנו בסניף החדש, שהוקם ממש לפני מספר ימים כאן בישראל.
 
בנוסף, הגעתי כדי לפגוש לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים חדשים ובחנתי את הצרכים שלהם בשוק הישראלי".
 
שאלה: מה המסר העיקרי שלך ללקוחות שאתה נפגש איתם?
תשובה: "קוריאנט נכנסת לשוק הישראלי כספק המביא פתרון 'קצה לקצה' העונה לצרכים, שאנו מזהים בשוקי התקשורת.
 
כדי לאפשר אספקת שירותים איכותיים בשוקי התקשורת, שבהם היקף ה-Data גדל בקצב של לפחות 20% בשנה, יש צורך ברשתות גמישות ודינמיות, בפתרונות הרשת ובעיקר בפתרונות לענן ובענן.
 
אני מאמין, שאנו באים ללקוחות עם הפתרונות המתאימים לשוק הדינמי הזה. לכן, אנו קוראים לפתרונות שלנו בשם הגנרי: Dynamic Optical Cloud.
 
אנו מאפשרים לספקים להיערך נכון לגידול המדהים בתעבורת ה-Data ולחיבור של הרשתות לעננים מכל סוג.
 
כידוע, קוריאנט נולדה ממיזוג של 3 חברות ויש לנו ניסיון רב שנים בתחום הסיבים האופטיים. אנו נחשבים גם בעיני האנליסטים כמובילי שוק בתחומים רבים בעולם התקשורת.
 
לאחרונה הדגמנו וזכינו בשיא גינס בהעברת מידע במהירות של 73 טרה ביט לשנייה, שהעברנו על סיב אופטי. זה הישג מרשים בכל קנה מידה. זה מוכיח, שאנו ערוכים לתת מענה לצרכים של הרשתות שנים רבות קדימה.
 
מה שהלקוחות מחפשים אצלנו זה קודם כל יציבות, איכות התעבורה (QoS) ושליטה קלה ברשת קצה לקצה. אנו מספקים להם זאת, בנוסף לפיתוחים חדשים הקיימים בתחום הזה, דוגמת ה-Packets Optical, שמעביר את התעבורה על הסיבים לניתוב אופטי.
 
פורסם ע"י 'Heavy Reading, שבחנו את כל פתרונות המיתוג האופטי, שאנו מובילים את התחום בשוק העולמי. אחת הסיבות למובילות הזו היא היכולת לספק שליטה דינמית ברוחבי הרשת באמצעות תוכנה. זה הבסיס, שממנו כל ספק יכול להתקדם לכיוון ה-SDN".
 
שאלה: האם ספקי התקשורת מתקדמים בכלל לכיוון של ה-SDN\NFV?
תשובה: "בהחלט. אני עצמי עובד על זה מול כמה לקוחות גדולים הנמצאים בשלבי בדיקת היתכנות (PoC). אני מקווה להכריז בקרוב על לקוח ראשון גדול באירופה, שיישם SDN/NFV וזה יהיה ממש בקרוב.
 
אנו עובדים ומפתחים פתרונות מלאים לעולם החדש הזה של ה-SDN/NFV. זה נותן לנו יתרון בשוק מול המתחרים הבאים עם פתרונות חלקיים.
 
אנו מאפשרים ללקוחות שלנו שליטה מלאה על רוחבי הפס 'לפי דרישה' (On Demand), דבר, שהם יכולים לנהל בקלות בפורטל, שהם מקבלים, כחלק מהפתרון.
 
ברגע שאתה מעביר את כל השליטה על רוחבי הפס בכל מקום ברשת לפורטל, זה הופך ליישום קל ונוח וניתן לגשת לפורטל הזה אפילו מהסמארטפון".  
 
שאלה: למה שלקוחות בישראל יבחרו בכם?
תשובה: "יש לנו יתרונות גם מבחינה טכנית בכל תחום, שבו אנו עוסקים כאן וגם בהיבטי התפעול. הפתרון שלנו הוא 'קצה לקצה' כולל הטיפול במידע עצמו.
 
סיבה נוספת לקחת אותנו בחשבון היא העובדה, שאנו חברה המרוכזת בתחום הפתרון על הסיבים, אבל יודעת לספק את כל הנדרש סביב הסיבים בכל תחום ברשת ולפתור כל בעיה של הלקוח. זו ההתמחות שלנו מזה שנים.
 
אנו מרוכזים בצורה מלאה בצרכים של הלקוחות ויודעים להגיב בצורה מהירה, כי אנו מספיק קטנים וזריזים כדי לספק פתרונות מהירים. זה מה שהשוק מצפה מאתנו.
 
בנוסף, אנו נמצאים בכל מקום בעולם, עם בסיס לקוחות מאוד רחב בכל מדינות העולם ועם ניסיון מצטבר בכל תחום, מה שמביא יכולת לספק מענה מהיר לכל בעיה מקומית. 90% מכלל המפעילים הגדולים בעולם והארגונים הגדולים בעולם הם לקוחות שלנו. המספרים מדברים בעד עצמם. הלקוחות מוסרים אחד לשני את חוות הדעת למה כדאי לבחור בנו".
 
שאלה: האם תשקיעו בסטרטאפים ישראליים?
תשובה: "רק עכשיו חנכנו את הסניף הישראלי. היות ויש לנו כוונות לגדול, יש לחברה שלנו את הרקע המתאים להתרחב ולהשקיע במה שצריך להשקיע.
 
אנו סוקרים את השוק וכרגע אני לא יכול להרחיב בנקודה זו. אולם, די ברור, שמאוד נרצה לגדול בישראל".
 
שאלה: מה עם שלוחת מו"פ בישראל?
תשובה: "זה קשור לנושא הקודם. אנו ממש חדשים כאן, כך שעדיין אינני יכול לפרט בנושא זה. אני מאמין, שאם השוק יגלה בזה עניין, אנו נגדיל את הנוכחות שלנו כאן בישראל".
 
שאלה: במה אתם מתמקדים כרגע בכניסה לשוק הישראלי?
תשובה: "אנו מרוכזים כרגע בשווקים ורטיקאליים דוגמת רכבת ישראל, חברות בתחום השירותים הציבוריים, תחום הביטחון וכן מפעילי תקשורת גדולים דוגמת בזק וחברות הסלולר כולל מפעילת שירותי כבלים (הוט).
 
למעשה, אין תחום, שאין לנו פתרון מתאים בשבילו. לאחרונה פרסמנו על פתרון, שחברת הבת של חברת החשמל באירלנד החליטה לרכוש מאתנו, בפריסת סיבים על מערכת החשמל עד לבתים ברחבי אירלנד. כך, שאנו מכוונים את עצמנו לכל שוק המחפש לספק פס רחב ללקוחות הקצה שלו או זקוק לפס רחב לצרכי התפעול שלו.
 
יש לנו פתרונות חדשים בכל תחום לרבות טכנולוגיה חדשה בשם 'מיתוג OTN' (כלומר: (OTN Switching), שזה סטנדרט חדש של מיתוג אלקטרוני לשוק הסיבים האופטיים. 'מיתוג OTN' הופך את רשת התקשורת לשקופה.
 
זה מספק יתרונות כלכליים ותפעוליים לכל ספק תקשורת ומשפר בצורה דרמטית את הביצועים. היתרון המרכזי הוא, שניתן להעביר בגישה זו את כל סוגי התעבורה הקיימים כולל תעבורה של רשתות היסטוריות:SDH , אתרנט, MPLS או כל סוג אחר של תעבורה".
 
שאלה: מה אתם מפתחים לעתיד?
תשובה: "אנו משקיעים ומפתחים ב-3 שטחים מרכזיים:
 
א. רוחבי פס גבוהים יותר בטכנולוגיות DWDM. יש לנו כאן פיתוחים מאוד מרתקים וחדשניים.
 
ב. שיפורים באופטיקה של עולם הסיבים.
 
ג. פיתוחים לעולם ה-SDN כדי להפוך את הרשת לשקופה. כך, שניתן יהיה לשלוט בה בקלות גם מכל אייפון, שיחזיק בידיו מנהל הרשת. זה למעשה 'הגשמת חלום' למנהלי הרשת.
 
במקביל, אנו משקיעים רבות במוצרי ה-Data, שהגיעו מהמיזוג עם Tellabs, פתרונות העונים לצרכים של האפליקציות אצל ספקי הסלולר ושליטה באפליקציות ברשתות הסלולר, שזה אתגר רציני לכל ספק סלולרי. אנו גם משקיעים בפתרונות Optical LAN לספקי התקשורת".
 
שאלה: מה החלום המקצועי שלך?
ריצ'רד פלנר: "אם ננתח את החלומות שלי לעומק נגיע לכך, שהמטרה הברורה שלי היא להוביל את הטריטוריה, שעליה אני ממונה (אירופה), להיות החברה המובילה כאן בתחום תעבורת הנתונים.
 
באופן אישי אני מקווה, שהטכנולוגיה שלנו תשפר את איכות החיים של המשתמשים ואת איכות הרשת של הלקוחות ותשפר את האיכות של הכלכלה המדינתית בכל מדינה בה נוביל בפתרונות תקשורת. כל המחקרים מראים, שהתקשורת היא הבסיס לצמיחה של מדינה, היא הבסיס לפיתוח כלכלי.
 
אני רואה פוטנציאל עצום עבורנו בישראל. ישראל היא שוק מאוד דינמי ומתקדם ואנו רואים בישראל שוק שיגדל ושיש לנו יכולת להצליח בו עם הקמת הסניף המקומי כאן, שיוצא כעת לדרך".
 
Coriant EU
CORIANT LOGO



 
 
Bookmark and Share