Telecom News - השעון החכם Samsung Gear S הושק בארץ

השעון החכם Samsung Gear S הושק בארץ

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> השעון החכם Samsung Gear S הושק בארץ
השעון החכם Samsung Gear S הושק בארץ
מאת: מערכת Telecom News, 11.12.14, 18:39סמסונג גיר S

ל-Samsung Gear S, שהוא גם טלפון סלולרי, יש קישוריות דור שלישי ופונקציות מותאמות במיוחד לשימוש במחשוב לביש כמענה לצרכים המתפתחים של הצרכנים.

סמסונג אלקטרוניקס ישראל השיקה היום את השעון החכם Samsung Gear S, הדור הבא של ההתקנים הלבישים, שמרחיב את חוויית השימוש בסמארטפון. ל-Samsung Gear S יש קישוריות דור שלישי, ופונקציות מותאמות במיוחד לשימוש במחשוב לביש, כמענה לצרכים המתפתחים של הצרכנים. זה סוג של שעון עצמאי בלי תלות בסמארטפון, שמסוגל להוציא ולקבל שיחות.

לשעון החכם יש מסך Super AMOLED קמור ורצועה גמישה. כך, שהוא מתאים בקלות לפרק כף היד. באמצעות תקשורת הדור השלישי, Samsung Gear S מציע חוויה חדשה של טכנולוגיה לבישה ומעניק למשתמשים את החופש לנהל את חייהם תוך כדי תנועה.

Samsung Gear S מבוסס על מערכת Tizen של סמסונג, מצויד במסך 2 אינץ' קמור מסוג Super AMOLED עם רזולוציה של 360X480 פיקסלים, ומאפשר לקרוא מסרים והודעות במבט אחד בעזרת מאפיינים כמו תצוגת שיחה וגופן דחוס. העיצוב הקמור שלו עוטף בנוחות את שורש כף היד, בעוד שהאופציות להתאמה אישית של הצג ולהחלפת הרצועה מאפשרות למשתמשים להשתמש בשעון בהתאם לטעמם האישי.

לשעון החכם מעבד כפול ליבה במהירות 1GHz, סוללה של 300 מיליאמפר, מימדים של 12.5X58.3X39.8 עם זכרון RAM של 512MB ונפח אחסון של 4GB. הוא חסין למים ואבק.

Samsung Gear S מרחיב את אפשרויות התקשורת באמצעות קישוריות דור שלישי, בלוטות, ו-WiFi כך, שהמשתמש יכול להתעדכן באופן במתרחש ברשתות החברתיות, ביומנים וביישומים, אפילו כשהסמארטפון לא לידו. השעון החכם מאפשר למשתמשים להשיב להודעות נכנסות באמצעות שימוש במקלדת וירטואלית על המסך, או להשתמש בזיהוי קולי לצורך מענה מיידי. ניתן להתקשר ולענות לשיחות ישירות מהשעון החכם או להפנות שיחות לסמארטפון.

השעון החכם מאפשר לצרכנים לשלוט באופן, שבו הם מתקשרים ולעבור במהירות בין תקשורת דור שלישי לבין בלוטות' ולסנכרן אוטומטית מידע כאשר השעון מזווג לסמארטפון.

ה-Samsung Gear S מספק גישה נוחה למידע רלוונטי באמצעות יישומונים (ווידג'טים) ולוחות הודעות משולבים. בין המאפיינים הבולטים ניתן למנות תוכנת ניווט להולכי רגל, שמספקת חברת HERE, שירות FastFT של הפייננשל טיימס המספק חדשות וצפייה בתוכן 24 שעות ביממה, תמיכה בטכנולוגיית קריאה מתקדמת של Spritz והיכולת לראות ולהגיב להודעות חדשות במדיה החברתית באמצעות פייסבוק. כל אלה מאפשרים למשתמשים להמשיך להיות מקושרים תוך כדי תנועה.

המכשיר מושלם לפעילות ספורטיבית, עם חיישנים, GPS מובנה ופונקציות S Health איכותיות. יישומים נוספים, כמו Nike+ Running, מאפשרים למשתמשים לעקוב אחר פעילות הריצה שלהם ולשמור על מוטיבציה תוך כדי תנועה וללא הסמארטפון.

מחיר מומלץ לצרכן: 2,199  ₪

סמסונג גיר S



 
 
Bookmark and Share