Telecom News - גיוס עובדים גדול: חב' Webpals מקב' XLMedia מגייסת 70 עובדים חדשים

גיוס עובדים גדול: חב' Webpals מקב' XLMedia מגייסת 70 עובדים חדשים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> גיוס עובדים גדול: חב' Webpals מקב' XLMedia מגייסת 70 עובדים חדשים
גיוס עובדים גדול: חברת Webpals מקבוצת XLMedia מגייסת 70 עובדים חדשים
מאת: מערכת Telecom News, 15.12.14, 10:34ענבל  לביא
 
בין המשרות הפתוחות המוצעות: מפתחי PHP, מתכנתי HTML, מנהלי קמפיינים, אנשי SEO, אנליסטים, מנהלי שיווק ומוצר ועוד.
 
חברת Webpals הישראלית מקבוצת XLMedia מגייסת 70 עובדים חדשים במהלך 2015 במגוון משרות, כחלק מהרחבת צוותי הפיתוח של החברה ברמת החייל בתל אביב.
 
בין המשרות הפתוחות המוצעות: מפתחי PHP, מתכנתי HTML, אנשי SEO, אנליסטים, מנהלי שיווק ומוצר, אנשי אבטחת מידע, אנשי Web Operations, מנהלי IT, אנשי QA, מנהלי קמפיין Display, מנהלי קמפיין PPC, מנהלי קמפיין מדיה חברתית, ארט דירקטור, מתאמי שיווק, אנשי כספים וייעוץ משפטי ועוד.
 
Webpals הישראלית מהווה את מרכז הפיתוח והטכנולוגיה של קבוצת XLMedia. Webpals מעסיקה כ- 140 עובדים במשרדיה ברמת החייל בתל אביב ומתמחה בפיתוח אתרי אינטרנט, כלים מתקדמים לניהול קמפיינים בערוצים שונים, מערכות מידע ומעקב ביצועים עבור הקבוצה.
 
XLMedia היא חברת שיווק ופרסום דיגיטלי העוסקת בהפניית תנועת משתמשים מערוצי שיווק שונים אל לקוחות הקבוצה, מפעילים בתחום ה-online gaming. הקבוצה משתמשת בערוצי שיווק שונים לאסוף תנועת משתמשים כגון ע"י פרסום והצבת מודעות או הפעלת אתרי תוכן, ומפנה את אותם משתמשים אל אתרי הלקוחות.

החברה נסחרת בבורסה המשנית של בריטניה AIM בשווי של כ-120 מיליון דולרים. מאז הנפקתה השלימה הקבוצה מספר רכישות של מספר אתרי אינטרנט וכן את רכישתה של אקסייטאד הישראלית הפועלת בתחום המשחקים החברתיים תמורת סכום של עד 19 מיליון דולרים.
 
ענבל לביא, (בתמונה), מנכ"ליתWebpals : "אנו גאים להרחיב את שורותינו במסגרת ההערכות לאתגרים המשמעותיים העומדים בפנינו ב-2015, ולגייס עובדים חדשים, שייתנו מענה לגידול המתמשך בפעילות הקבוצה".


עדכון 18.4.16: על גיוס 80 עובדים חדשים ל-2016 בכתבה - כאן.

גיוס עובדים
 


 



 
 
Bookmark and Share