Telecom News - זירוקס מדורגת כמובילה בתחומי ההדפסה המנוהלת ושירותי התוכן

זירוקס מדורגת כמובילה בתחומי ההדפסה המנוהלת ושירותי התוכן

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> זירוקס מדורגת כמובילה בתחומי ההדפסה המנוהלת ושירותי התוכן
זירוקס מדורגת כמובילה בתחומי ההדפסה המנוהלת ושירותי התוכן
מאת: מערכת Telecom News, 16.12.14, 09:30XEROX LOGO
 
זאת, לפי ה-  2014 Magic Quadrant של גרטנר. בנוסף למיקומה של זירוקס כמובילה בגרטנר, זירוקס נבחרה בשנה החמישית ברציפות כמובילת השוק העולמי ב-MPS מטעם Quocirca, וכמובילה  ע"י IDC MarketScape.
  
זירוקס, חברת פתרונות ההדפסה דורגה על ידי גרטנר כמובילה העולמית של ה- 2014 Magic Quadrant בתחומי ההדפסה המנוהלת ושירותי התוכן. בדו"ח משולב זה, גרטנר בוחנת את התרחבות התפקיד של שירותי תוכן מנוהלים יחד עם שירותי הדפסה מנוהלים (MPS) וממצבת את זירוקס הרחק מהמתחרות' בשלמות החזון ויכולת הביצוע.
 
בדור הבא של ה-MPS של זירוקס יש שלושה שלבים עיקריים - להעריך ולייעל; לאבטח ולשלב; ולמכן ולפשט - אשר נועדו לגשר בין עולם הנייר ועולם הדיגיטל במטרה להדפיס בצורה חסכונית, נוחה ומאובטחת יותר.

"במציאות של היום בה אנחנו תמיד מחוברים לסביבת העבודה דרך הסמארטפונים, האופן שבו אנו משתמשים, חולקים  ושומרים מידע ותכנים הוא למעשה הכוח המניע מאחורי פעילות MPS מוצלחת", אמר מייק פלדמן, נשיא זירוקס. "אנו מאמינים כי מיקומנו כמובילים ב-Magic Quadrant של גרטנר לגבי הדפסה מנוהלת ושירותי תוכן מנוהלים, זהו למעשה אישור כי האסטרטגיה שלנו היא לעזור ללקוחות שלנו בארגונים השונים לשפר ולייעל את התהליכים העסקיים מבוססי הנייר שלהם."

בנוסף למיקומה של זירוקס כמובילה ב-Magic Quadrant של גרטנר, זירוקס נבחרה בשנה החמישית ברציפות כמובילת השוק העולמי ב- MPS מטעם Quocirca, וכמובילה  על ידי IDC MarketScape.
GARTNER LOGO
Bookmark and Share