Telecom News - עפר בר-נר מונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול ומוטי נגר לסמנכ"ל כספים ב-BATM

עפר בר-נר מונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול ומוטי נגר לסמנכ"ל כספים ב-BATM

דף הבית >> מינויים >> עפר בר-נר מונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול ומוטי נגר לסמנכ"ל כספים ב-BATM
עפר בר-נר מונה לתפקיד סמנכ"ל התפעול ומוטי נגר לסמנכ"ל כספים ב-BATM
מאת: מערכת Telecom News, 16.12.14, 14:33מוטי נגר

באטמ תקשורת מתקדמת, חברת טכנולוגיה המפתחת, מתכננת ומייצרת מערכות טלקום מתקדמות ומכשור רפואי למעבדות, הודיעה על קידומו של עפר בר-נר, סמנכ"ל הכספים הנוכחי, לתפקיד סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל התפעול של באטמ ועל מינויו של רואה חשבון מוטי נגר, לתפקיד סמנכ"ל כספים CFO החל ב-1.1.15.

במסגרת תפקידו ינהל בר-נר את פעילויות הסטריליזציה וההפצה ויהיה אחראי על פיתוח עסקים של חטיבת המכשור הרפואי, לרבות פעילות הגנטיקה. הוא ידווח למנכ"ל ד"ר צבי מרום  וימשיך לכהן כדירקטור בדירקטוריון הקבוצה.

מוטי נגר, (בתמונה), רו"ח, בעל תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות ומוסמך במנהל עסקים הצטרף לבאטמ ביוני 2014 כסגן נשיא לכספים, בכפיפות  לבר-נר. במסגרת תפקידו כסמנכ"ל הכספים. היה נגר אחראי על קשר עם הבורסה הראשית בלונדון והבורסה בתל אביב.

טרם הצטרפותו לבאטמ כיהן נגר כמנהל בכיר בפירמת רו"ח דלויט בריטמן אלמגור זוהר בין שנים 2011-2014, לאחר שהצטרף לפירמת רו"ח בשנת 2005. במהלך תקופה זו היה אחראי על טיפול בחברות מובילות בישראל ומחוץ לה ובין היתר ניהל התקשרויות עם חברות ציבוריות בבורסה הראשית בלונדון, בנאסד"ק ובישראל וכן בחברות פרטיות במגוון רחב של מגזרים. הוא היה מעורב במספר תהליכים של הנפקות לציבור של תאגידים בישראל.
 
ד"ר גדעון שטיאט, היו"ר המיועד של דירקטוריון באטמ: "אנו שמחים לקדם את עפר לתפקיד סגן נשיא בכיר כחלק מהכשרתו לתפקידי ניהול בכירים.  במהלך 15 השנים האחרונות היתה לו תרומה גדולה כסמנכ"ל כספים ו-CFO. אנו מצפים להמשיך ליהנות מהנסיון והידע שצבר להמשך פיתוחה של חטיבת המכשור הרפואי. הקליטה המוצלחת של מוטי לתפקיד המרכזי של CFO תתרום לחיזוק ההנהלה הבכירה של הקבוצה. אנו מברכים על הצטרפותו של מוטי לניהול הכספי בראייה גלובלית".
 
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share