Telecom News - אודיוקודס השיקה את WebRTC Connectivity לתקשורת מבוססת אינטרנט

אודיוקודס השיקה את WebRTC Connectivity לתקשורת מבוססת אינטרנט

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> אודיוקודס השיקה את WebRTC Connectivity לתקשורת מבוססת אינטרנט
אודיוקודס השיקה את WebRTC Connectivity  לתקשורת ארגונית מבוססת אינטרנט
מאת: מערכת Telecom News, 16.12.14, 18:50אודיוקודס
 
עד 2019 יהיו יותר מ-6 מיליארד מכשירים התומכים ב-WebRTC ולמעלה מ-2 מיליארד משתמשים עסקיים ישתמשו בטכנולוגיה זו. הפתרון של אודיוקודס מאפשר לרשתות טלפוניה ארגוניות לנהל תקשורת מבוססת אינטרנט בזמן אמת.
 
AudioCodes, ספקית של פתרונות משולבים של קול ונתונים המאפשרים לארגונים ולספקי שירותים לעבור לרשתות VoIP, הודיעה על השקת הפתרון WebRTC Connectivity, שמבטיח איכות קול גבוהה הודות לאלגוריתמים מתקדמים. הפתרון החדש שהוא הראשון בעולם המציע את כל המרכיבים הדרושים לאספקת שירות מקצה לקצה ברמת הארגון,  משלב WebRTC Gateway עם SBC (Session Border Controllers), כמו גם תמיכת WebRTC בטלפוני IP ומערכת לניהול חוויית השיחה (SEM – Session Experience Manager).
 
בכך מאפשר הפתרון למוקדי שירות טלפוניים ולמערכות תקשורת אחודה ארגוניות לנהל תקשורת B2B ו-B2C מבוססת אינטרנט מבלי להתפשר על האיכות הגבוהה של השיחות. בנוסף לתעבורת WebRTC בקיבולת גבוהה לכל הרשתות ומבלי לפגוע באיכות הקול, הפתרון האינטגרטיבי החדש  אף מנטר תקלות ומתקן אותן לכל אורך הרשת, הודות למערכת שליטה וניהול מרכזית - AudioCodes Once Voice Operation Center.
 
שיעור השימוש בשירותי תקשורת זמן-אמת באינטרנט (WebRTC) גדל בקצב מהיר ביותר ועמו גדל גם הצורך בחיבור השיחות הללו לרשתות התקשורת הקיימות. עפ"י דו"ח של Disruptive Analysis על שוק ה-WebRTC ל- 2014, עד 2019 יהיו יותר מ-6 מיליארד מכשירים (טאבלטים, סמארטפונים, מחשבים שולחניים ואחרים), שיתמכו ב-WebRTC ולמעלה מ-2 מיליארד משתמשים עסקיים, שישתמשו בשרותי WebRTC.
 
יהודה הרשקוביץ, סמנכ"ל מוצרים ופתרונות באודיוקודס: "בעקבות ההחלטה לשלב את כל הטכנולוגיה של WebRTC Gateway עם ה-SBC שלנו והמדיה תומכת WebRTC ולשלבם בתוך טלפוני IP, אנו מאפשרים כעת לספקיות תקשורת, מוקדי שירות ולארגונים גדולים להציע ללקוחותיהם את היתרונות של תקשורת מבוססת אינטרנט באופן פשוט ואטרקטיבי ובאיכות גבוהה. הפתרון מהווה חלק חשוב במגוון פתרונות הקול של החברה לאור הפופולריות הגוברת של תקשורת מבוססת אינטרנט ושל מכשירים תומכים".
 
מידע נוסף על הפתרון החדש - כאן.
WEBRTC



 
 
Bookmark and Share