Telecom News - בזק ו-The Rally פונות ליזמים להקים סטארטאפ בתחום צמצום הפער הדיגיטלי

בזק ו-The Rally פונות ליזמים להקים סטארטאפ בתחום צמצום הפער הדיגיטלי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> בזק ו-The Rally פונות ליזמים להקים סטארטאפ בתחום צמצום הפער הדיגיטלי
בזק ותכנית The Rallyקוראות ליזמים להקים סטארטאפ בתחום צמצום הפער הדיגיטלי
מאת: מערכת Telecom News, 17.12.14, 14:20סטארטאפ

הסטארטאפים החברתיים הנבחרים ייהנו מליווי מקצועי ופיננסי. יתקבלו עד 15 סטארטאפים חברתיים. בין המנטורים בתוכנית ניתן למצוא את ינקי מרגלית ואלן גלמן.
 
בזק ותכנית The Rally מזמינות יזמים, שדואגים לצמצום הפער הדיגיטלי, להגיש מועמדות לפרויקט חדש המלווה סטארטאפים חברתיים. במהלך הפרויקט יהנו הסטארטאפים הנבחרים מליווי מקצועי ופיננסי ויעברו תהליכי פיתוח ועזרה בגיבוש המודל העסקי. בין המנטורים בתוכנית ניתן למצוא את ינקי מרגלית ואלן גלמן.

ביום חמישי ה-18.12.14 תארח בזק יזמים ותחשוף בפניהם מגמות עולמיות בתחום, כמו גם את המשאבים הרבים, שתכנית The Rally תציע להם.

לראלי יתקבלו עד 15 סטארטאפים, שייהנו מתוכנית אישית, שתותאם לצרכיהם ומליווי מקצועי צמוד של מנטורים בעלי שם. הפרויקט יימשך 3 חודשים, במהלכם יינתן דגש על גיוס כספים למיזמים, שלכולם מודל כלכלי איתן לצד התועלת החברתית הנובעת מפירות פיתוחיהם.

במסגרת תוכנית The Rally תוביל בזק את המסלול החברתי, שבמרכזו צמצום הפער הדיגיטלי. כמו כן, תספק בזק ליזמים ליווי אישי צמוד של עובדים בכירים ומעטפת שירותים תומכים.

The Rally היא תכנית האצה למיזמים טכנולוגיים העושים אימפקט חברתי. מטרת התכנית, כחלק מחזון גדול יותר, לרתום את ה-DNA היזמי, החדשנות והיצירתיות הישראלית, והיכולות הטכנולוגיות  לטובת מציאת פתרונות טכנולוגיים לסוגיות חברתיות. התכנית היא פרי שת"פ בין האב תל אביב, חממה ותיקה ליזמות טכנולוגית חברתית וארגון Tech For Good המסייע ליזמים טכנולוגיים ליצור אימפקט חברתי.

ניתן להירשם למפגש ולהגיש מועמדות – כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share