Telecom News - Partners-פרטנרס-אפליקציה לאיתור שותפים לפעילויות מחפשת השקעה

Partners-פרטנרס-אפליקציה לאיתור שותפים לפעילויות מחפשת השקעה

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> Partners-פרטנרס-אפליקציה לאיתור שותפים לפעילויות מחפשת השקעה
מאת: מערכת Telecom News
21/12/14,  14:55
מטרת / הייעוד של התוכנה: הקלדת כל סוג פעילות בה מתעניינים כדי לקבל רשימת פרטנרים פוטנציאליים הנמצאים בסביבה הגיאוגרפית הקרובה ולהכיר אותם באמצעות צ'אט.

המיזם פועל בימים אלה בכדי לגייס משקיעים לצורך המשך פיתוח האפליקציה והשקתה בחו"ל – תחילה בארה"ב ולאחר מכן בשווקים נוספים
שם התוכנה: Partners פרטנרס
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: מחפשים שותף או שותפה למשחק כדורסל, ריקודים, בילוי בפאב, דיאטה, חיפוש דירה, נסיעה לחו"ל, או כמעט כל פעילות אחרת? האפליקציה בחינם מאפשרת למצוא ולהכיר שותפים על בסיס מיקום גיאוגרפי, גיל ומין לכל סוג פעילות עבורו מעוניין המשתמש למצוא פרטנר. האפליקציה פועלת בעברית ובאנגלית.

האפליקציה מאפשרת להזין את שם הפעילות עבורה המשתמש מחפש פרטנר, מציגה לו באופן מיידי רשימה של פרטנרים אופציונליים בגיל ובמגדר המבוקשים הנמצאים בסביבה הגיאוגרפית הקרובה, ומאפשרת לצדדים להכיר ביניהם ולקבוע את הפעילות המשותפת באמצעות צ'אט.

האפליקציה כוללת כבר כיום מעל 1,300 תחומי עניין, שהוזנו מראש למאגר הנתונים בעברית ובאנגלית. כך לדוגמא, פרטנרס מאפשרת לחפש שותפים לספורט כגון: ריצה, צעידות, אופניים, גלישה, טניס וכדו', לפעילויות פנאי כגון: צלילה, צילום, הייקינג, יצירה, הליכה לים, יציאה למסיבה או לבילוי במסעדה, משחקי ברידג' או פוקר, וכן לחפש שותפים למטרה מסוימת כגון: טיול לחו"ל, מציאת דירה, הקמת עסק, דיאטה ועוד.

הדגש באפליקציה הוא על פשטות השימוש ולכן היא כוללת 3 שלבים בלבד – החיפוש, התוצאות וכמובן הצ'אט. כבר במסך הבית, שמאפשר חיפוש, יכול המשתמש להקיש כל תחום העולה על רוחו. מיד לאחר החיפוש, מופיעה רשימה צבעונית ומזמינה של משתמשים, שמחפשים גם הם פרטנרים לאותו תחום עניין בדיוק ומסודרים עפ"י סדר המרחק מהקרוב לרחוק. לאחר מכן, כל מה שנותר לעשות הוא לדפדף, לבחור את השותפים המעניינים, לפנות אליהם באמצעות הצ'אט וליצור קשר חדש עם מי שיכול בקלות להפוך לפרטנר זמין לפעילויות.

מיזם פרטנרס הוקם במטרה לפתח ולשווק את אפליקציית פרטנרס (Partners). מנכ"ל ומייסד המיזם הוא עו"ד נאור סמואל גוילי (26) (בתמונה משמאל)נאור גווילי. שותפי המיזם כוללים את עו"ד דנה לוינסון ואת עו"ד חנה סנבטה.

עו"ד נאור ס. גוילי: "לא קיימת כיום בעולם אפליקציה דומה, שמאפשרת מציאת פרטנר לכל פעילות שהיא, אלא רק אפליקציות מעטות ביותר למציאת פרטנר לתחומים ספציפיים. כמו כן, אין אפליקציה ידועה ומוכרת הפורצת את גבולות החברויות הקיימות ומטרתה ליצור קשרים חברתיים חדשים שלא למטרות דייטינג.

המשתמשים, שיורידו ויתקינו את האפליקציה, יוכלו ליצור בקלות חברויות חדשות לחלוטין בעולם האמיתי. במקום שהעולם הדיגיטלי ירחיק בין אנשים, אנו גורמים לו לקרב בין אנשים. האפליקציה פועלת תחת הסלוגן Do It Together, שממחיש את הרעיון – לצאת לפעילויות ולעשות אותן ביחד זה הרבה יותר כיף מאשר לבד".
מסך פרטנרס


 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share