Telecom News - מעבדת SAP ישראל ומכון דוידסון לחינוך מדעי ערכו יום העצמה לתלמידות

מעבדת SAP ישראל ומכון דוידסון לחינוך מדעי ערכו יום העצמה לתלמידות

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> מעבדת SAP ישראל ומכון דוידסון לחינוך מדעי ערכו יום העצמה לתלמידות
מעבדתSAP  ישראל ומכון דוידסון לחינוך מדעי ערכו יום העצמה לתלמידות
מאת: מערכת  העצמה במדע וטכנולוגיהTelecom News 22.12.14, 16:31
 
מעבדת SAP  ישראל ומכון דוידסון לחינוך מדעי ערכו יום העצמה נשית "גירל טק" לעידוד תלמידות ללמוד ולעסוק בתחום המדע וטכנולוגיה.
 
נשים עדיין מהוות מיעוט במסלולי הלימוד ובעיסוק בתחומי המדע והטכנולוגיה. מתוך מטרה לעודד בנות כבר בשלב מוקדם ללמוד ולפתח קריירה במקצועות המדע והטכנולוגיה ערכו עובדותSAP  בישראל בשיתוף פעולה עם מכון דוידסון לחינוך מדעי שבמכון ויצמן את מפגש "גירל טק" - יום העצמה נשית בנושא מדעים וטכנולוגיה, לכ-100 בנות כיתות ט' בבית הספר התיכון "טשרניחובסקי" בנתניה. מטרת היום הייתה לעודד בנות צעירות לבחור במקצועות המדע והטכנולוגיה ולשאוף להשתלב בתפקידים בכירים, זמן קצר לפני שהן אמורות לבחור את המגמה בתיכון.
 
יום ההעצמה נערך בבית הספר במסגרת פעילות "סודקות את תקרת הזכוכית" למען קידום נערות לתעודת בגרות מדעית איכותית של עמותת "כל ישראל חברים". זו השנה השלישית ברציפות בה עורכים SAP  ומכון דוידסון את גירל טק בשיתוף פעולה בבתי ספר שונים ברחבי הארץ.
 
לאחר דברי פתיחה, שנשאו מנהלות ממעבדת SAP ומנהלת חטיבת בית הספר, גאולה לסטני, השתתפו בנות בית הספר יחד עם מתנדבות מחברת SAP בסדנא בנושא  פיזיקה עם ד"ר גבריאלה דורפמן פורמן, ממכון דוידסון וערכו ניסויים מעניינים בהתנהגות חומרים במעבדות בית הספר. 
 
רונית מאייר, מנהלת קבוצת ניהול הידע ב-SAP ומיוזמות פרויקט ה"גירל טק": "אל תבחרו את מסלול הלימודים והקריירה הנוחים והקלים, אלא תכוונו גבוה, תלמדו את המקצועות המבוקשים והמתגמלים, שיביאו אתכן למקומות טובים בעתיד. אישה, שעובדת במשרה מאתגרת, מעניינת ומתגמלת, חשה סיפוק רב יותר וזה מקרין על סביבתה. אתן חייבות להעז לפרוץ קדימה ולהגשים את עצמכן. אני מקווה, שהיום תחוו חוויה מעצימה, שתוביל אתכן ללא פחד אל העתיד.
 
בתעשיית ההי טק אין כל חסם לנשים. במעבדת  SAP גדל מספר הנשים מדי שנה וכיום עומד על למעלה מ-30% והמספר הזה הולך וגדל. אנו כאן כדי לתת חומר למחשבה, כדי לעודד את הבנות לשקול את הכיוון של לימודי מדעים ופיזיקה".
 
נשות SAP
 
מתנדבות מעבדת SAP. מימין: אורית פישביין, רחי אופיר, רונית מאייר , קרן גולן וענת קורן.
 
תלמידות טשרניחובסקי
בנות בית הספר "טשרניחובסקי" בנתניה במעבדה עורכות ניסויים בחומרים
 
 
 



 
 
Bookmark and Share