Telecom News - האקתון עיצוב והדפסה בתלת מימד התקיים באקסלרטור Mesh במודיעין

האקתון עיצוב והדפסה בתלת מימד התקיים באקסלרטור Mesh במודיעין

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקתון עיצוב והדפסה בתלת מימד התקיים באקסלרטור Mesh במודיעין
חגי ישראל בתלת מימד: האקתון עיצוב והדפסה בתלת מימד התקיים באקסלרטורMesh  במודיעין
מאת: מערכת Telecom News, 25.12.14, 15:56סביבון בצורת כוכב נינג'ה

השבוע נערך האקתון בתלת מימד לתלמידי תיכון. לכבוד חג החנוכה עוצבו בתלת מימד סמלי החג ביניהם סביבונים וכדי שמן. 

השבוע נערך ב-Mesh במודיעין האקתון בעיצוב ובניית מודלים בתלת מימד לתלמידי תיכון. האירוע נועד לנערים ונערות, שאוהבים טכנולוגיה ועיצוב, כדי לאפשר להם להתנסות באופן ישיר במידול בתוכנה ובהדפסה בתלת מימד. המשתתפים חולקו לקבוצות והתחרו ביניהם בתכנון, מידול, עיצוב והדפסת סמלי חג החנוכה באמצעות מדפסת Replicator2 של MakerBot.

ההאקתון נערך ע"י ד"ר שי רפפורט, פיזיקאי ויועץ מדעי וע"י משה פורת מנכ"ל Mesh, בשיתוף סיסטמטיקס, הנציגה של חברת MakerBot העולמית העוסקת בתחום מדפסות התלת מימד השולחניות.

במסגרת ההאקתון ניתנו לתלמידים מספר הרצאות מומחים והוצגו הדפסות בתלת מימד, כמו כן, נבחנו יכולות התכנון, העיצוב והשיווק של המשתתפים. הדגמים, שהעפילו לגמר, נבחנו לפי פרמטרים טכניים (לדוגמה, הסביבונים נבחנו לפי אורך זמן הסיבוב וחלוקת שיווי המשקל) ולפי אהדת הקהל. הזוכים היו לירן פיאדה ואיתי אלמוג, שיצרו סביבון בצורת כוכב נינג'ה (בתמונה למעלה), שמלבד לעיצוב מעניין ומקורי, היה יציב ובעל כושר סיבוב ארוך במיוחד.

אריק שפט, (בתמונה למטה), מנהל תחום הדפסות תלת מימד בסיסטמטיקס:"תמיד מעניין לראות איך החשיפה של צעירים כישרוניים לטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית מביאה לרעיונות ולביצועים מקוריים. התחרות התאפשרה בזכות קלות השימוש והאיכות של מדפסות  MakerBot גם בהדפסת מודלים מורכבים".

רפפורט: "זו יריית הפתיחה בהקמת מעבדת Makers, שתשרת את קהילת היזמים בפיתוח אבי טיפוס ומוצרים יחודיים באמצעות הטכנולוגיה הקיימת בשוק. כבר היום כל אחד ובכל גיל יכול להגיע לפיתוח מוצרים חדשניים ופורצי דרך. כל מה שצריך הוא לקבל הכשרה וטיפת ניסיון. נוכחותם של נצגי סיסטמקטיס-מייקרבוט, ההרצאה של אריק שפט והפגנת יכולות ההדפסה, היוו חלק משמעותי בפעילות ותהליך הלמידה. אני מקווה להמשך שיתוף פעולה פורה בינינו לחברה". 
 
פורת: " Mesh שמחה לתמוך בכישרונות הצעירים של התעשייה הטכנולוגית בישראל. נמשיך לקדם את מודיעין כמרכז ליזמות וחדשנות ולפתח אירועים ומיזמים בשיתוף עם תושבי העיר".

בנוסף, האירוע התבסס על מתנדבים, שתרמו את זמנם ואת מדפסותיהם (הלא פחות טובות...) וביניהם: Lior Ah, זיו ברססט מירושלאב - מעבדת האינטראקצתיה במוסררה, תמיר שמש, אילן סנדובסקי ועוד מתנדבים של האקסלרטור.

קרדיט צלם: שי רפופורט
שפט



 
 
Bookmark and Share