Telecom News - למה מנכ"ל משרד התקשורת צריך 3 לשכות מנכ"ל (במקביל)? מי מחפה עליו?

למה מנכ"ל משרד התקשורת צריך 3 לשכות מנכ"ל (במקביל)? מי מחפה עליו?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> למה מנכ"ל משרד התקשורת צריך 3 לשכות מנכ"ל (במקביל)? מי מחפה עליו?
בעקבות חשיפת הבזבוזים במגדל שלום, גילנו באקראי דבר מדהים: למנכ"ל מש' התקשורת (אבי ברגר) יש לא פחות מ- 3 לשכות מנכ"ל (אחת בירושליים ו-2 בת"א). זה ממש משתלב בהשקת שירות לא חוקי בחסות שר התקשורת (לשעבר) שבוצע אך היום בת"א... ולקינוח: איך בזק נכנסת לסיפור. 
מאת: אבי וייס, 29.12.20:30אבי ברגר

אם לא היה די בהשקת השירות ללא רישיון היום (כאן) של סלקום, בחסות מלאה של שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן וכל צמרת משרד התקשורת שנתנה ידה להפרת החוק ההמונית הזו מפחד מפניו, אנו חושפים כאן גילוי חדש, שהוא חלק מההפקרות בכספי ציבור וצפצוף על כל נורמה.

הפעם החשיפה נוגעת למנכ"ל משרד התקשורת עצמו (אבי ברגר), (בתמונה), ש"הצטיין" בצפצוף ארוך על כל נורמות, נהלים, תקנות וחוקים, למשל בהפעלת הנהג שלו כעוזר מנכ"ל, שמקבל החלטות רגולטוריות (כאן). יש באתר זה עשרות סיפורים מהז'אנר הירוד הזה... 

אך בשבוע שעבר חשפנו את מסכת הבזבוזים שבשכירת חדשים ושיפוצם, בקומות השונות של מגדל שלום בת"א (כאן), חשיפה שהובילה לתגובה מאוד עצבנית (שאין בה מילה אחת של אמת), תגובה שהובאה כלשונה שמצויה בכתבה. בעקבות הכתבה ובעקבות בדיקה שערכנו בקומה 5 במגדל שלום (החשיפה נגעה לקומה 5), גילינו להפתעתנו שיש בקומה זו עוד לשכה למנכ"ל משרד התקשורת. הלשכה סגורה ומסוגרה (המנכ"ל לא יכול להיות בו זמנית ב-3 מקומות...) ולא נעשה בה כל שימוש. 

לכן, פניתי בדחיפות למשרד התקשורת בשאלה הבאה: "בהמשך לשאלתי הקודמת, גיליתי שבקומה 5 במגדל שלום ת"א, ובסמוך למשרדי עובדי יחידת החרום של המשרד, שופצו ונבנו משרדים חדשים עבוד מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר), משרדים שנעולים וסגורים ללא כל שימוש.
בשביל מה מנכ"ל משרד התקשורת צריך 3 לשכות מנכ"ל: אחת בירושלים (רח' יפו 23), אחת בקומה 9 במגדל שלום בת"א ועוד אחת בקומה 5 במגדל שלום?".

תגובה לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. ככל שתתקבל תגובה, אעדכן בהתאם.

במקביל, פניתי למשרד האוצר ושאלתי: "שאלה למנהל הדיור הממשלתי: מה עמדתכם לשאלה הבאה (ששאלתי הבוקר את משרד התקשורת):בהמשך לשאלתי הקודמת ולפרסום כאן, גיליתי שבקומה 5 במגדל שלום ת"א, ובסמוך למשרדי עובדי יחידת החרום של המשרד, שופצו ונבנו משרדים חדשים עבוד מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר), משרדים שנעולים וסגורים ללא כל שימוש מזה חודשים רבים.בשביל מה מנכ"ל משרד התקשורת צריך 3 לשכות מנכ"ל: אחת בירושלים (רח' יפו 23), אחת בקומה 9 במגדל שלום בת"א ועוד אחת בקומה 5 במגדל שלום?"

תגובה בכתב לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. שוחחתי ארוכות עם משרד האוצר והבנתי שהם אינם מוכנים להתעמת מטעמים שלא ברורים עם משרד התקשורת ולמעשה מחפים בשתיקתם על השערורייה. אם משרד האוצר בכל זאת יחליט להגיב עניינית לשאלותיי, אעדכן בהתאם.

למה נבנתה הלשכה השלישית למנכ"ל משרד התקשורת?
הסיפור מתחיל מחשיפה אחרת שלי, שנוגעת לתכניות השר לשעבר גלעד ארדן, חשיפה שהוא ניסה למנוע את פרסומה על ידי, בסדרת איומים עלי שפרסמתי בזמנו. הסיפור נוגע לימים אחרי שהוא איבד את המשרד להגנת העורף (במאי 2014), משרד ששכן במטה משרד הביטחון בקריה בת"א, שם גלעד ארדן "החביא" איזה 16 איש שקיבל לעבודה בלי כל מכרז ואיזה הליך חוקי, ללשכה הגדולה שלו. בגלל שנאלץ לפנות את המשרדים בקריה בת"א, והוא רצה לדחוף את כל עובדי הלשכה שלו ואת עצמו לתוך מגדל שלום בסתר. זאת, מפני שלשכת שר יכולה להיות רק בירושלים. ככה הנהלים וההנחיות של ממשלת ישראל ומבקר המדינה (רק לשר הביטחון מותר להיות בת"א). 

איך מחביאים את האנשים ואת עצמו בת"א? את האנשים דוחפים ומצופפים לתוך משרדים קיימים במגדל שלום, ואת עצמו - פשוט משתלטים על לשכת המנכ"ל בלי להחליף את השלט על הדלת. כך, כלפי האוצר ומבקר המדינה אין לשר התקשורת לשכה בת"א. זו הייתה התכנית הסודית של גלעד ארדן

לצורך יישום המזימה, השר ביצע "טיולים ליליים" במגדל שלום, לתכנון החלוקה מחדש של המשרדים, אותם חשפתי (ונחשפו בחלקם גם בגלובס), למרות האיומים עלי. כך, החשיפה "הרגה" את כל העניין השערורייתי הזה... אולם, בינתיים אבי ברגר, המנכ"ל, נכנס כנראה ללחץ, והבין שהשר עומד להפקיע ממנו את לשכת המנכ"ל במגדל שלום, ואז הכין לעצמו, על כל צרה, לשכה סודית נוספת שיוכל לעבור אליה בעת צרה - אם השר בכל זאת יממש את תוכניותיו.

בינתיים, הממשלה נפלה וגלעד ארדן קיבל את תפקיד שר הפנים ועזב את משרד התקשורת. כך, נשארנו עם 3 לשכות במקביל, על חשבון הציבור. "עם ישראל חי"... 

איך כל זה קשור לבזק?
פורסם שמנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר הזמין לברור את סטסטלה הנדלרלה הנדלר, מנכ"לית בזק, (בתמונה משמאל), לברור: למה בזק לא החלה ליישם את "השוק הסיטונאי".

בתגובה, בזק הגישה היום בג"ץ (ראה כאן) נגד מהלכי "השוק הסיטונאי" שדחף אבי ברגר, וגלעד ארדן חתם על כל אוסף הניירות המפוברקים הללו...

הפסוק המתאים כאן הוא:"טובל ושרץ בידו". אותו אבי ברגר, שמפר כל חוק, תקנה ונורמה אפשרית בתפקידו כמנכ"ל, דורש מבזק דווקא לקיים את הוראותיו על "קוצו של יוד"?? קצת צניעות ודוגמה אישית לא יזיקו, במקרה זה.

לא ברור אם בכלל בזק יכולה להצליח בבג"ץ. אולם, בטוח שהיא יכולה לעכב את מימוש "השוק הסיטונאי" בלו"ז של אבי ברגר. רק היום, ראינו שוב ש"השוק הסיטונאי" מיותר לחלוטין, שכן היעדרו לא הפריע בכלל לסלקום לצאת ולהשיק שירותי טלוויזיה על הרשתות של בזק והוט, בלי כל "שוק סיטונאי" (וגם בלי רישיונות...).

המשך יבוא (יש עוד שערורייות בדרך.... שקשורות לאבי ברגר. 3 הלשכות זו חשיפה להיום....). 
 
חדר מנכ"ל



 
 
Bookmark and Share