מאת: מערכת Telecom News
31/12/14, 12:02 |
החברה המודיעה: |
סימנס PLM העולמית (מיוצגת בארץ ע"י מקיט מערכות) |
נושא ההכרזה: |
פתרון חדש בשםSLM Services Lifecycle Management
המודול נותן פתרון לתחזוקה של מערכות מורכבות, שכולל תחזוקה מונעת, בקרת איכות, איתור מהיר של תקלות והגדרת פתרון התקלה. |
פירוט ההכרזה: |
הפתרון נועד לסייע לארגונים למקסם השקעה במוצר ובהליך הייצור תוך דגש על מתן שירות ללקוח ופתרון בעיות של שירות ואספקה ובאמצעות מקסום זמינות תפעולית והפחתת זמני השבתות למינימום.
הפתרון מאפשר לתמוך במוצרים מורכבים ומספק נראות מלאה, לצורך תחזוקה, שכוללת מעקב אחר פיתוחים בתוך הארגון ומחוצה לו משלב התכנון ועד לביצוע המשימות והערכת האינפורמציה הקשורה במוצר. הכלי מאפשר ניתוח אנליטי לצורך הערכת אמינות ומעקב אחר תחזוקת המוצר על כל ההיבטים באמצעות גישה מכל מקום ובכל זמן. על ידי כך מגשר הפתרון על פערים בין מחלקות ההנדסה, הייצור, הלוגיסטיקה והשירות, תוך הפחתת סיכון, צמצום עלויות וזמן ייצור, ציות להליכים ולנהלי אבטחה וחיזוק השליטה על העלויות והחיסכון. |
| | |
|
|