Telecom News - אירוע משקיעים הגדול ביותר שנערך בארץ עם משקיעים סיניים יתקיים השבוע

אירוע משקיעים הגדול ביותר שנערך בארץ עם משקיעים סיניים יתקיים השבוע

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> אירוע משקיעים הגדול ביותר שנערך בארץ עם משקיעים סיניים יתקיים השבוע
ביוזמת שגריר ישראל בסין (מתן וילנאי), מכון היצוא ושגרירות סין בישראל, יחפשו מעל ל-1,000 ראשי המשק וההון מסין ביום חמישי 15.1.15 סטארטאפים ישראליים מצליחים. 10 סטארטאפים יציגו ב"נאום מעלית" את הפיתוחים שלהם בפני הצמרת הכלכלית מסין.
מאת: אבי וייס, 4.1.15, 08:30סין ישראל

קבוצה של משקיעים הגדולה ביותר מעולם מסין, שמתעניינת בישראל, תצפה באירוע בווידאו  וחלקה אף יהיה נוכח ותתייצב ביום חמישי הקרוב (15.1.15) בבית גוגל בת"א, ותשמע 10 סטארטאפים ישראליים, שנמצאים בשלבים מוקדמים: Early-stage to pre-IPO. הסטארטאפים ייבחרו (בסיוע אוניברסיטת ת"א) מבין כל מי שיגיש את מועמדותו כאן. ההרשמה עד 5.1.14. פרטי האירוע כאן

רשימת האורחים, שיצפו ויאזינו לסטארטאפים היא ממש ענקית, מעל ל1,000 איש באופן ישיר. חלק מהרשימה נמצא כאן. הרשימה כוללת אורחים נכבדים לא רק מסין. בין המאזינים לסטארטאפים הישראליים מסין יהיה סגן הנשיא של Alibaba, המנכ"ל של Xiaomi, וכן כל ראשי קרן ההון סיכון ZVCA. קרן סינית ענקית המנהלת השקעות בהיקף של 15 מיליארד דולרים ויש בה 1,000 משקיעים מראשי הצמרת הכלכלית של סין.

בנוסף, כ-30 עיתונאים ושדרים סיניים הגיעו לארץ וילוו את האירוע, שישודר גם ברשת הטלוויזיה הסינית CCTV. כך, שמדובר בחשיפה בהיקף עצום לקהילה העסקית הסינית. 
 



 
 
Bookmark and Share