Telecom News - עד ½ מיליון$ השקעה למיזם בתחום הסחר האלקטרוני ותשלומים דיגיטליים

עד ½ מיליון$ השקעה למיזם בתחום הסחר האלקטרוני ותשלומים דיגיטליים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> עד ½ מיליון$ השקעה למיזם בתחום הסחר האלקטרוני ותשלומים דיגיטליים
עד חצי מיליון דולרים השקעה למיזם בתחום הסחר האלקטרוני והתשלומים הדיגיטליים
מאת: חיים חביב, 4.1.14, 23:55השקעה

תכנית TechPay של לאומי קארד, Plus Ventures ואוניברסיטת תל אביב מציעה השקעה מפתה.

לאומי קארד, Plus Ventures ואוניברסיטת תל אביב הכריזו היום על תכנית יזמות חדשה בתחום המסחר האלקטרוני המקוון והתשלומים הדיגיטליים. תכנית "TechPay" מזמינה יזמים בשלבים מוקדמים (Seed ו-Pre Seed) להציג את מועמדותם וליטול חלק במיזם המשלב, לראשונה בישראל, חברת השקעות מהפעילות בארץ במימון וליווי סטארטאפים. החבילה כוללת הענקת ליווי צמוד, תמיכה ומימון, סיוע של גוף מסחרי מוביל באיתור פתרונות טכנולוגיים חדשניים לצרכים מסחריים לליווי המיזמים בהתאמת המוצר לשוק ומוסד אקדמי מוביל המקדם יזמות ויארח את התכנית.

תכנית Tech Pay, שתנוהל ע"י רועי אורון, מנהל ההשקעות ב-Plus Ventures, תזמין יזמים להציע פתרונות טכנולוגיים חדשניים לאתגרים עסקיים בתחומים האמורים.

נציגי הגופים, ששותפים לתכנית, יבחרו מבין כלל הפניות 3 מיזמים, שייקחו חלק בתכנית בת 6 שבועות, שתכלול ליווי מקצועי של מנטורים מטעם הגופים השותפים, סדנאות העשרה רלוונטיות להשבחת הרעיון ובניית המודל העסקי, שטח עבודה ייעודי ותמיכה כספית לפיתוח ראשוני ובדיקת היתכנות הרעיונות.

בסיום התכנית ייערך אירוע "Pitch Day", שבו ייבחר המיזם המנצח, שיזכה להשקעה כספית של עד 500,000 דולרים מטעם Plus ventures.

יוסי מולדבסקי, יו"רPlus ventures : "כחברת השקעות עם פורטפוליו של למעלה מ-30 חברות, אנו מבינים את החשיבות של גישה מוקדמת לשוק ואישוש הצורך המסחרי במוצר. לכן, ייסדנו תכנית ייחודית זו, שמחברת לראשונה בין יזמים, מימון ושוק היעד. אנו עדים להתפתחות תעשיית פינטק משגשגת בישראל, תחום שהיה נחשב עד לפני שנים ספורות לפחות אטרקטיבי. אנו מאמינים, שישראל יכולה להפוך בעתיד הקרוב מאוד למעצמה בתחום ולכן בחרנו להתמקד בהשקעות ובליווי מיזמים גם בתחום זה".

חגי הלר, מנכ"ל לאומי קארד: "אני מאמין, שתפיסה של Open Innovation היא הזדמנות להיחשף ליזמים ורעיונות מבחוץ ולפתח פתרונות מנקודת מבטו של הלקוח. אנו בטוחים, שלחדשנות הישראלית יהיה חלק מהותי בהתפתחות מהפיכת התשלומים הדיגיטליים גם ברמה העולמית. לכן, חשוב לנו להיות גורם מאיץ ומכוון במגמה זו".

פרופ' דויד מנדלוביץ', ראש המרכז ליזמות וחדשנות באוניברסיטת תל-אביב: "המציאות מוכיחה פעם אחר פעם, שהאקדמיה היא הכר הפורה ביותר הקיים היום בישראל בתחום היזמות הטכנולוגית. ראינו את השילוב המנצח הזה בתחומי הביו, הרפואה וההנדסה. ישראל הצליחה להצמיח דור שלם של חברות ביוטק והייטק, שהפכו לפורצות דרך בתחומן בזכות חוקרים, בוגרים ותלמידים מהאוניברסיטאות. היוזמה החדשה מתמקדת באיתור יוזמות פורצות דרך בתחום המסחר, שנוגע לכולם ואנו מקווים להצמיח דור חדש של יזמים, שיצאו מסביבת המחקר וההוראה של אוניברסיטת תל אביב".

ההצעה מגיעה על רקע התפתחות מואצת בעולם הסחר האלקטרוני, שהולך ותופס נפח משמעותי, בעיקר הודות לחדירת הסמארטפונים והפיכתם לערוץ המרכזי דרכו צורכים תוכן ומידע, רוכשים ומשלמים. כבר היום אנו עדים לשינויים בגישות PAY ולחוויות תשלום חדשניות מבוססות התקנים ניידים חכמים. רק לאחרונה השיקו סנאפצ'ט וטוויטר שירותים המאפשרים העברת כספים דרך הסלולר והצפי הוא, שעד 2019 יעברו בין 15-19 מיליארד דולרים בין אדם לאדם באמצעים אלקטרוניים.

רק לפני שנה הציגה חברת אפל בסמוך להשקת האייפון 5S , אפשרות לזיהוי לקוח באמצעות טביעת אצבע ושימוש בטכנולוגיה המתבססת על Bluetooth Low Energy ,(BLE) שמאפשרת לרשתות קמעונאיות לשגר קופונים והצעות ערך פרסונליות ישירות לסמארטפון הלקוח הנכנס לחנות. הלקוח החדש מוכן היום, יותר מתמיד, לאמץ חוויות צרכניות חדשות ובתנאי, שאימוץ הטכנולוגיה יביא עמו ערך משמעותי עבורו.

לינק לאתר ולהרשמה כאן.

 
השקעה



 
 
Bookmark and Share