Telecom News - הסטארטאפ AVAILO טכנולוגיות לאחסון קבצים אוטומטי גייס חצי מיליון דולרים

הסטארטאפ AVAILO טכנולוגיות לאחסון קבצים אוטומטי גייס חצי מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ AVAILO טכנולוגיות לאחסון קבצים אוטומטי גייס חצי מיליון דולרים
הסטארטאפ הישראלי AVAILO טכנולוגיות לאחסון קבצים אוטומטי גייס חצי מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News , 5.1.15, 11:32AVAILO

גיוס ה-Seed נועד לתמיכה בהשקת המוצר המאפשר גישה פשוטה ואינטואיטיבית למסמכים והחברה צפויה לצאת לסבב גיוס ראשון ברבעון הקרוב. הפתרון מספק יכולת למשוך ולנהל קבצים מכל ענן קיים ומכל מערכת קיימת, למקום אחד מרכזי.  האפליקציה מוצעת בחינם לאייפון למשתמשים פרטיים.
 
AVAILO טכנולוגיות בע"מ, שהוקמה בתחילת 2014 ע"י היזמים עמי מרואלי ודרור סופר ומונה כ-10 עובדים במשרדים הממוקמים בחולון, מפתחת ומשווקת שירות ענן לניהול מסמכים, עבור משתמשים פרטיים, עסקיים וארגוניים, הודיעה היום, שהשלימה סבב גיוס הון של כחצי מיליון דולרים ממשקיעים פרטיים. גיוס ה-Seed נועד לתמיכה בהשקת המוצר והחברה צפויה לצאת לסבב גיוס ראשון ברבעון הקרוב.

בעולם של ריבוי פלטפורמות ושירותים, ניהול ואחסון הקבצים הפך למסורבל. הטכנולוגיה, שפותחה בחברה, נועדה לסייע בארגון הכאוס לטובת אחסון, גישה ואיתור מהיר של קבצים בכל עת. השירות של הסטארטאפ מאחסן אוטומטית קבצים מהמחשב האישי ומכל שירותי הענן הנפוצים ג'ימייל, גוגל-דרייב, דרופ-בוקס ועוד ומאפשר ניהול אופטימלי שלהם.

הסטארטאפ מפעיל שירות ענן "המושך" בזמן אמת את קבצי המשתמש מכל מקום בו הם נמצאים: חשבונות אימייל, שירותי ענן למיניהם, שירותי אחסון אחרים, מחשבים אישיים ושירותי ניהול תוכן ארגוניים – אלה נשלחים אל חשבון המשתמש בו הם מאוחסנים לטובת גישה מהירה ופשוטה, הבנת ההקשרים בין כל הקבצים ושיתוף מהיר ונוח.

המשתמשים מקבלים את כל הקבצים לפי סדר הגעתם לתוך ה-Documents .Feed כך, שחוויית הגישה למידע דומה לדרך בה רגילים לראות Feed ברשתות חברתיות, כמו גם הודעות בזמן אמת על קבלה או עדכון מסמכים. אל ה-Documents Feed ניתן לגשת בכל עת מהסמארטפון או המחשב האישי. הטכנולוגיה למעקב וקישור מסמכים לנושאים משותפים והשימוש ב- Feed,  מאפשרים למשתמש לחפש, לקבל מידע על ההקשרים בין קבצים, שהגיעו ממקורות שונים, הקשר שלהם לנושאים משותפים, לעקוב אחר גרסאות המסמכים, לתייגם לנושאים פרטיים ועסקיים ולשתף אותם עם קבוצות או משתמשים בודדים. משתמש המשתף מסמך יקבל דווח בזמן אמיתי על קבלת המסמך או פתיחתו ע"י הנמען.

הסטארטאפ מציע את שירות הענן שלו במספר גרסאות: גרסה למשתמש הפרטי המאפשרת 10 גיגה-בייט למשתמש הפרטי ללא עלות, וגרסאות בתשלום למשתמשים העסקיים והארגוניים. הגרסאות העסקיות מתחברות למערכות מידע ארגוניות כמו Salesforce ו-SharePoint של מיקרוסופט, מאפשרות לקבל את המידע ממערכות אלו על ה-Feed ומאחזרות באופן אוטומטי מידע רלוונטי ישירות למערכות ארגוניות אלו.

דרור סופר: "לפני מספר שבועות עלתה האפליקציה לחנות ITunes ואנו מודים למשקיעים על תמיכתם המאפשרת לנו להשיק את השירות בשוק הבינלאומי".
 
את האפליקציה למחשב האישי ניתן להוריד מאתר החברה, ולאייפון בחינם - כאן. 

AVAILO
 
 



 
 
Bookmark and Share