Telecom News - איך משדרים סרטי VOD באיכות 4K UHD על רשת האינטרנט?

איך משדרים סרטי VOD באיכות 4K UHD על רשת האינטרנט?

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> איך משדרים סרטי VOD באיכות 4K UHD על רשת האינטרנט?
פתרון OTT חדש מחברת ההזנק הישראלית Beamr Video בשת"פ ענקיות ה-VOD בעולם, מאפשר לספק לצופים בבית וברשת הסלולרית איכות וידיאו על רשת האינטרנט של עד 4K UHD, מה שהשירות החדש של סלקום tv לא יכול לספק וגם לא יוכל לספק. 
מאת: מערכת Telecom News, 5.1.15, 19:25Beame Video Logo

בעולם ה-OTT (ר"ת: Over the Top Television) הסטנדרט המקובל הוא ממירים המוכנים לשידורי 4K. הטלוויזיות החדשות, שמוכרים בשנתיים האחרונות בשוק, ובמיוחד טלוויזיות מסוג SmartTV, תומכות ב-4K. לכן, כל מי שנכנס היום לשוק ה-OTT דוגמת סלקום tv אמור לספק ללקוחותיו ממירים של 4K ושירות של אפליקציות סלולר ב-4K. אולם, לגבי סלקום - זה לא קרה ולא יקרה (לפחות לא בעתיד הנראה לעין). 

כבר חשפנו כאן כמה חברות ישראליות המספקות ממירים ושירותים של עד 4K, דוגמת Vidmind ו- Vonetize, וכעת נחשוף מיזם ישראלי נוסף: חברת Beamr Video. החברה הזו מתמחה בדחיסת וידיאו, שרץ על רשת האינטרנט הנייח והנייד מבלי לפגוע באיכות, פיתוח המבוסס על 44 פטנטים.

היום, החברה הזו חשפה שת"פ בינה לבין חברת M-GO, חברה הוליוודית, שהיא חברת שירותי OTT - VOD, שנמצאת בעלייה מסחררת, במיוחד בעולם ה-SmartTV. זו חברה יחסית צעירה בעולם ה-VOD, שמבוססת על מיזם משותף של 2 הענקיות: Technicolor ו-DreamWorks Animation.

חברת M-GO היא ספק ה-VOD לחברות המובילות בעולם בתחום ה-VOD, ובכלל זה סמסונג ו-LG. היא החלה את דרכה ב-2012 וכיום יש לה הסכמים עם כל ספקי התוכן הגדולים בעולם ה-VOD. כבר ב-2012 הציגה ללקוחות, שרכשו מכשירי SmartTV של סמסונג בארה"ב, שידורי VOD ברמת UHD (ובהמשך השירות שודרג ל-4K מלא - Native). רשימת מכשירי הקצה ומערכות ההפעלה הנייחות והניידות הנתמכות ע"י M-GO מצויה כאן
 
4K



 
 
Bookmark and Share