Telecom News - דוגי פיינדר – תגית חכמה לכלב לשם איתורו כאשר הוא הולך לאיבוד

דוגי פיינדר – תגית חכמה לכלב לשם איתורו כאשר הוא הולך לאיבוד

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> דוגי פיינדר – תגית חכמה לכלב לשם איתורו כאשר הוא הולך לאיבוד
דוגי פיינדר – תגית חכמה לכלב לשם איתורו כאשר הוא הולך לאיבוד
מאת: מערכת Telecom News, 6.1.15, 08:00רן אלתר

DoggyFinder היא תגית חכמה לכלב המסייעת למוצא הכלב לאתר את בעליו תוך עדכון מידי לבעל הכלב ב-SMS עם מיקום על מפה, פרי פיתוח של סטודנטים מהמרכז הבינתחומי.
 
בהאקתון הראשון, שנערך בישראל (ב-Hub של רעננה) לתחום המבטיח והחדשני: iBeacon, עליו דיווחנו – כאן, זכה במקום שלישי מיזם של סטודנטים מהמרכז הבינתחומי, שפיתח מערכת ל-Smart Local CrowdSource Media Selection.

פירוט הפיתוח, שהוצג בתחרות: המוזיקה, שאנשים שומעים במקומות ציבוריים וגם במקומות בילוי, היא מוזיקה אקראית או שמישהו (למשל ה-DJ  או בעל המקום) החליט, שהוא משמיע אותה באותו מקום. לכן, המטרה של הפיתוח היא להעביר לידי הנוכחים במקום את יכולת ההשפעה על המוזיקה שתנוגן. מדובר במערכת, שתפעל באופן אוטומטי. השיטה: מתקינים ביקון (iBeacon) במקום שבו משודרת מוזיקה. מכשיר הסמארטפון של כל מי שנכנס למקום משדר לביקון את רשימת המוזיקה - (Play List) המועדפת על המחזיק במכשיר. הנתונים עולים לענן, מעובדים ומנותחים והמוזיקה פופולרית ביותר בין הנמצאים באותו תא שטח, היא זו שתנוגן במערכת המוזיקה.

אך זה לא המיזם היחיד של 3 הסטודנטים מהמרכז הבינתחומי, (ביניהם רן אלתר בתמונה למעלה). מיזם אחר שלהם מתחיל להפוך ללהיט בקרב בעלי הכלבים והווטרינרים. נכון לכתיבת שורות אלו, תוך מספר ימים, מספר הכלבים הרשומים במערכת מתקרב ל-800.

בעלי הכלבים חוששים תמיד שכלבם ילך לאיבוד. הכלבים תמיד שמחים לקבל את בעליהם כשהם חוזרים הביתה. אולם, האם בעלי הכלבים דואגים לכלבים מספיק כדי שיחזרו בעצמם?

קבוצות הפייסבוק מלאות במודעות על כלבים, שנמצאו ברחובות אך לא ניתן לאתר את בעליהם. מסתבר, שאותו הצ'יפ, שמושתל מתחת לעור, ניתן לסריקה רק אצל וטרינרים. כאשר מישהו מוצא כלב הוא לא תמיד גם ימצא את התושיה לקחת אותו לסריקה אצל וטרינר.

לאחר ש-3 הסטודנטים מהבינתחומי הבינו, שהצ'יפ המושתל מתחת לעור קשה לסריקה, ומצד שני התגיות המיושנות לכלב לא מספקות מספיק מידע, הם פיתחו את דוגי פיינדר: תגית חכמה לכלב המסייעת למוצא הכלב לאתר את בעליו תוך עדכון מיידי לבעל הכלב ב-SMS עם מיקום על מפה.
Doggy Finder

מוצא הכלב מקבל בעקבות סריקת התגית מידע מלא על גבי אתר ייחודי לכלב בוא נמצאים טלפונים \ פרטי וטירינר מטפל \ חיסונים \ אלרגיות ועוד. התגית ניתנת לסריקה עם כל סמארטפון בעזרת NFC \ QR Code או כתובת אינטרנטית יחודית. כך, שאין צורך באפליקציה מיוחדת על הסמארטפון, שכן כל סמארטפון סורק QR-Code, או מקבל שדר NFC, בקלות ובמהירות. 

קיימים 2 סוגי תגיות לכלבים, שניתן לרכוש, עם תכונות שונות ושירות שונה בכל סוג של תגית כמפורט כאן

התגיות החכמות ניתנות לרכישה דרך האתר  www.DoggyFinder.co.il , בחנויות כלבים ואצל וטרינרים מורשים.


כלב



 
 
Bookmark and Share