Telecom News - מוטורולה סולושנס השקיעה בסטארטאפ הישראלי VocalZoom

מוטורולה סולושנס השקיעה בסטארטאפ הישראלי VocalZoom

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מוטורולה סולושנס השקיעה בסטארטאפ הישראלי VocalZoom
מוטורולה סולושנס השקיעה בסטארטאפ הישראלי VocalZoom
 מאת: חיים  חביב , 7.1.15, 13:46עמי איזקוב
 
שיתוף הפעולה יניב איכות קולית ברמה חדשה במערכות תקשורת ותמיכה בטכנולוגיות מבוססות קול בתחום ביטחון הציבור.
 
מוטורולה סולושנס, באמצעות זרוע ההשקעות שלה, מוטורולה סולושנס ונצ'רס קפיטל, השקיעה בחברת ההזנק VocalZoom, שנוסדה ב-2009, שמספקת חיישני דיבור המרחיבים יכולות בתחום זה ומאפשרים תקשורת איכותית וזיהוי קולי בכל סביבה טבעית. פרטי העסקה וסכום השקעה לא נמסרו. אולם, השקעה טיפוסית של הקרן נעה בין 2 ל-5 מיליון דולרים.
 
טכנולוגיית SEEON של החברה מבצעת "זום-אין" לקולם של המשתמשים תוך שימוש בחיישן אופטי קנייני המודד את תנודות עור הפנים ואינו מושפע ע"י רעש רקע כלשהו. הטכנולוגיה מוגנת הפטנט ייחודית בהשוואה לכל הטכנולוגיות האחרות, שמתמקדות בצמצום רעשים, שכן היא היחידה המספקת אות אודיו עצמאי ואמין בכל סביבה וללא מגע פיסי. הטכנולוגיה הוכיחה יכולת לשפר את התוצאות של זיהוי קולי בשיעור של פי 10 והיא מספקת מרכיב שמאפשר שימוש נרחב בזיהוי דיבור ובתקשורת איכותית.    
 
כאמור, המיקרופון האופטו-אלקטרוני הייחודי, מסוגל לשפר באופן משמעותי את איכות הקול תוך התגברות על כל רעשי רקע. הטכנולוגיה יוצרת מעין "תא ווירטואלי", שמבודד רעשים מחוצה לו ומאפשר שיפור משמעותי של איכות הקול ובידודו. אלה הם המרכיבים המרכזיים, שחסרים כיום לשימוש נרחב באפליקציות מבוססות דיבור במכשירי רדיו וסמארטפונים.
 
ההשקעה של מוטורולה סולושנס ב-VocalZoom נועדה לשדרג את היכולות של מערכות תקשורת למשימות קריטיות. זאת באמצעות קישור גופי חירום והצלה וכן לקוחות מסחריים לנתוני זמן אמת ובינה עסקית ברמה גבוהה מבעבר.
 
מוטורולה סולושנס מאמינה, שהטכנולוגיה של  VocalZoom יכולה לפרוץ גבולות חדשים בתחום הפקודות הקוליות ושיתוף מידע בין חברי צוות בשטח באמצעות מכשירים, גם בסביבה רועשת ובלהט של אירועי פשיעה. טכנולוגיה מבוססת קול היא אחת מהדרכים הרבות, שבהן מוטורולה סולושנס מגדירה את עתיד התקשורת למשימות קריטיות של גופי ביטחון הציבור.
 
עמי איזקוב, (בתמונה), מנהל מוטורולה סולושנס ונ'צרס קפיטל בישראל: "אנו בוחנים כל העת חברות מעניינות בישראל במגוון תחומים טכנולוגיים, שעשויות להיות בעלות ערך אסטרטגי עבור מוטורולה סולושנס. אנו מאמינים, שהטכנולוגיה של VocalZoom יכולה להוסיף ערך משמעותי ללקוחותינו ולבדל את הפתרונות שלנו, שחלקם פותחו בישראל. הבידול הפוטנציאלי, שמאפשר איכות קולית ברמה גבוהה, הוא אחת הסיבות, שהובילו להחלטתנו להשקיע ב-VocalZoom. תהיה זו החברה הישראלית הרביעית בפורטפוליו של מוטורולה סולושנס ונצ'רס קפיטל".
 
פול שטיינברג, טכנולוג הראשי (CTO) מוטורולה סולושנס: "ל-VocalZoom יש את הפוטנציאל להיות הגורם הקובע האם לוחם אש יוכל לקבל או לשלוח מידע חיוני בסביבה רועשת, בעתות חירום וסכנה של שריפה. עבור אנשי משטרה הסבת הראש כדי לדבר בקשר יכולה לחרוץ את גורלם לחיים או למוות, שלהם ושל האנשים שעליהם הם מגינים. כן יקבע הדבר האם פושע ייתפש או יברח".  
         
יחיאל קורץ, יו"ר VocalZoom: "המיקרופון האופטי של VocalZoom הוא הטכנולוגיה היחידה, שאינה מושפעת ע"י רעש רקע כלשהו ויש לה את הפוטנציאל לספק בהירות קולית בכל מצב. אנו נרגשים לשתף פעולה עם מוטורולה סולושנס, שמספקת לנו הזדמנויות חדשות בשוק גדול ואסטרטגי".
 
משקיעים נוספים בסבב הגיוס הנוכחי כוללים את המשקיעים הקיימים: 3M ו-OurCrowd וכן משקיע חדש FueTrek (יפן)
       
 השקעה



 
 
Bookmark and Share