Telecom News - DialMyApp-יישום חינמי במיזם Star Touch לשרות לקוחות ויזואלי בכוכביות

DialMyApp-יישום חינמי במיזם Star Touch לשרות לקוחות ויזואלי בכוכביות

דף הבית >> תוכנות חופשיות >> DialMyApp-יישום חינמי במיזם Star Touch לשרות לקוחות ויזואלי בכוכביות
 DialMyApp- אפליקציה בחינם במיזם Star Touch לשירות לקוחות ויזואלי למספרי כוכבית
מאת: מערכת Telecom News, 11.1.15, 13:55חברת החשמל

מיזם Star Touch הדור הבא של הכוכביות: מרכז הכוכביות הארצי משדרג את החיוג לכוכבית מסמארטפונים אנדרואיד באמצעות אפליקציה המספקת ממשק ניתוב ויזואלי וגישה ישירה לשירותים מקוונים באתרים של חברות.
 
Star Touch הוא מיזם מבית מרכז הכוכביות הארצי, שהופך את ניתוב השיחות הקולי הארוך במרכזיות של חברות ובתי עסק לממשק ניתוב ויזואלי חכם על מסך סמארטפון האנדרואיד של המחייג.

 Star Touch משלב בין האפליקציה בחינם DialMyApp (DMA)  בסמארטפון לבין שרת תוכן המזין את האפליקציה בדפי נחיתה בהתאם לדרישות העסק המשתמש בשירות.

שיווק הטכנולוגיה בישראל החל לפני מספר חודשים, ונכון להיום יש לה כבר למעלה מ-350 אלף הורדות גם הודות לשיתוף פעולה עם חברות המשווקות את מכשיריהן עם יישום   DMA מובנה מראש במערכת ההפעלה.

לקוח, שמעוניין בממשק ניתוב ויזואלי והיישום לא מובנה אצלו על המכשיר,  צריך לבצע הורדה חד פעמית של האפליקציה DialMyApp ומרגע זה המכשיר יזהה כל עסק, שמתקשרים אליו, שמפעיל Star Touch.

הטכנולוגיה  עובדת כך, שבכל תהליך ביצוע שיחה למס' הכוכבית של בית העסק השיחה נעצרת לשבריר שנייה ובמקום להגיע לתקליט הניתוב הקולי הארוך, מופיע על גבי המסך הפרופיל הוויזואלי של בית העסק בפורמט HTML 5, במידה והמספר המחוייג מזוהה עם לקוח, שמנוי לשירות Star Touch , האפליקציה תעצור את השיחה ותקפיץ על צג המכשיר את דף הנחיתה המזוהה עם המספר המחוייג. במידה והמספר לא מוכר, השיחה תתבצע באופן רגיל.

ל- Star Touchיש יתרונות רבים על פני מתחרים בשוק. מדובר במערכת חכמה, שיודעת לבצע פרסונליזציה למנויים ולהציג עבורם את המידע המיועד להם באופן ספציפי. יש אפשרות להציג פרופיל ויזואלי ובמקביל להשמיע את תקליט הניתוב הקולי,  לשלוח הודעות פוש שיווקיות מבוססות מיקום,  להקפציץ תפריט בשפה בה מוגדר הסלולרי (אנגלית, רוסית וכד').

התפריט הוויזואלי ממותג באופן אישי לכל לקוח Star Touch וניתן לשלב בו באנר פרסומי עם מסר פרסומי, שליחת אימייל ישירות לבית העסק, אפשרות לצ'אט עם נציג שירות, הפעלת תפריט ייעודי מחוץ לשעות העבודה, מילוי טפסים ללא עזרת נציג וחיבור לרשתות חברתיות. בנוסף, ניתן להשתמש בממשק כפלטפורמה להעברת מסרים פרסומיים או עדכונים שוטפים של העסק.

הלקוח יכול לשלוח ישירות מהנייד טופס צור קשר למוקד או לגורם מתאים אחר. כך, נחסכת שיחה מהמוקד. הממשק גם מספק במה לקידום הורדת האפליקציה של העסק.

לאחר שאפליקציית DialMyApp הורדה פעם אחת, אין צורך לזכור ולפעול מתוכה, כל השימוש מתבצע באופן טבעי מחייגן הטלפון: הלקוח מחייג את מספר הכוכבית, מקבל על גבי המסך ממשק ויזואלי ממותג, בוחר בשלוחה הרלוונטית עבורו ומגיע ליעד הרצוי.

Star Touch זוכה להצלחה בקרב הציבור העסקי ועד כה משתמשים בה, בין היתר, חברות ממשלתיות, קופות החולים, רכבת ישראל, בנקים, חברות הסלולר, חברות ההסעה הציבוריות, רשתות מזון ומסעדות ועוד. 
המכללה למנהל
המכללה בחולון
קופת חולים



 
 
Bookmark and Share