Telecom News - ליאור מויאל מונה לסגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי ב-ThetaRay לאבטחת סייבר

ליאור מויאל מונה לסגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי ב-ThetaRay לאבטחת סייבר

דף הבית >> מינויים >> ליאור מויאל מונה לסגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי ב-ThetaRay לאבטחת סייבר
ליאור מויאל מונה לסגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי ב-ThetaRay לאבטחת סייבר
מאת: מערכת Telecom News, 11.1.15, 14:35ליאור מויאל
 
ThetaRay, ספקית של פלטפורמה לניתוח Big Data ופתרונות מתקדמים לאבטחת סייבר ויעילות תפעולית להגנה מפני איומים לא מוכרים בשווקים של תשתיות קריטיות ושירותים פיננסיים, הודיעה על מינויו של ליאור מויאל לסגן נשיא לשיווק ופיתוח עסקי.

במסגרת תפקידו יהיה מויאל אחראי על ניהול מערך השיווק של החברה ועל הפיתוח העסקי שלה בזירה הבינלאומית. הוא יהיה אחראי לתכנון ומימוש השיווק הגלובלי ב-ThetaRay ויוביל את פעילות השותפויות העסקיות ופיתוח הערוצים המסחריים שלה להטמעת טכנולוגיית ומוצרי החברה להגנת סייבר אצל לקוחות ברחבי העולם.

מויאל, בעל תואר ראשון בפיזיקה ובמתימטיקה מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני בניהול עם התמחות בשיווק ומימון מאוניברסיטת תל אביב, שימש עד לאחרונה כסמנכ"ל לפיתוח עסקי ב"אלוט תקשורת", שם היה אחראי על פיתוח שותפויות עסקיות וטכנולוגיות, ייזום מנועי הצמיחה העתידיים של החברה, ופעילות ההשקעות, הרכישות והמיזוגים שלה.

 לפני עבודתו ב Allot-הוא שימש כסמנכ"ל לשיווק ולפיתוח עסקי ב-AudioCodes Inc., כסמנכ"ל לפיתוח עסקי בBridgeWave, וכסמנכ"ל ניהול מוצרים ופיתוח עסקי באורכית.
 
הפלטפורמה של החברה מגלה באופן אוטומטי איומי סייבר ואיומים תפעוליים לא מוכרים כדי לאפשר לארגונים לפעול ולמנוע משבר עוד לפני שנגרם נזק בפועל. הטכנולוגיה מבוססת על אלגוריתמים מתקדמים, שמהווים את הליבה של פלטפורמת Hyper-Dimensional, Multi-Domain Big Data Analytics  הקניינית של החברה. 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share