Telecom News - שיא במלחמת הסלולר: YouPhone מציעה 15 ₪ לחודש למסלול ללא הגבלה

שיא במלחמת הסלולר: YouPhone מציעה 15 ₪ לחודש למסלול ללא הגבלה

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> שיא במלחמת הסלולר: YouPhone מציעה 15 ₪ לחודש למסלול ללא הגבלה
שיא במלחמת הסלולר: YouPhone מציעה 15 ₪ לחודש למסלול ללא הגבלה
מאת: מערכת Telecom News, 12.1.15, 11:21אריאל שרייבר

מלחמת הסלולר נמשכת, ולאחר מבצעים בגולן טלקום, וואלה!מובייל, הוט מובייל ו-012mobile, מצטרפת יופון לחגיגה.

המחיר לחצי שנה ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים. בתום המבצע תנאי המסלול יעודכנו בהתאם לתנאי מסלול 49 ₪ ויכללו נפח גלישה של
4GB.
 
חברת הסלולר YouPhone יוצאת היום (ב') במבצע חדש במסלול  "סלולר ללא הגבלה" של 15 ש"ח לחודש למשך חצי שנה. החבילה כוללת שיחות, הודעות SMS  וגלישה בנפח 1GB.

המבצע מיועד ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים. בתום החצי שנה, תנאי המסלול יעודכנו בהתאם לתנאי מסלול 49 ₪ ויכללו נפח גלישה של 4GB.

במקביל, ממשיכה החברה במבצע סלולר ללא הגבלה עם 8GB ב-49 ₪ לחודש לשנה. המסלול כולל דקות והודעות ללא הגבלה ו-4GB גלישה + 4GB נוספים במתנה ל 3 חודשים.

כמו כן, ממשיכה יופון במבצע "קו שני ב 9 ₪" המיועד ללקוחות המוסיפים קו שני תחת אותו לקוח משלם, ובתנאי שהמסלול הראשון הוא בתשלום של 49 ₪ לחודש ומעלה. בתום החצי שנה, תנאי המסלול יעודכנו בהתאם לתנאי מסלול 49 ₪ ויכללו נפח גלישה של 4GB.

אריאל שרייבר, (בתמונה) מנכ"ל YouPhone: "המבצע החדש הושק במטרה להמשיך לספק מענה למגוון רחב של דפוסי שימוש וצריכה. מבצע זה מאפשר למשפחות להוזיל את הוצאות הסלולר וליהנות גם ממסלול ללא הגבלה ומחוויית גלישה מהירה .אנו עתידים להשיק בקרוב  את שירותי דור 4 שלנו כאשר הדגש יהיה על חוויית משתמש ברמה גבוהה ביותר".

המלחמה בין חברות הסלולר נמשכת, כאשר דיווחנו על מבצעי הוט מובייל – כאן, וואלה!מובייל – כאן, גולן טלקום – כאן ו-012mobile - כאן.

 
מבצע



 
 
Bookmark and Share