Telecom News - מקיט וגיאומטריקס הכריזו על תוכנת AutoFlat לקהילת המתכננים והמעצבים

מקיט וגיאומטריקס הכריזו על תוכנת AutoFlat לקהילת המתכננים והמעצבים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> מקיט וגיאומטריקס הכריזו על תוכנת AutoFlat לקהילת המתכננים והמעצבים
מאת: מערכת Telecom News
13/01/15,  15:51
החברה המודיעה: החברות מקיט ליישום מערכות PLM לשוק הישראלי וגיאומטריקס הישראלית..
נושא ההכרזה: Autoflat, תוכנה מהפכנית ופשוטה לייעול תהליכי ההורדה לייצור ולתמחור הרכבות הכוללות חלקי פח. פתרון זה מיועד בעיקר עבור חברות יצרניות בשטח ה-Sheet Metal
פירוט ההכרזה:  פתרון AutoFlat מיועד ליישום בארגונים, כחלק מתהליך הייצור, הכולל כיפוף, חיתוך, פריסה, ייצור ועיצוב חלקי פח. יתרונותיו כוללים הקטנת עלויות כתוצאה מצמצום שעות העבודה על הפרויקט, הגדלת התפוקות באמצעות העברה מהירה יותר של החלקים לייצור, תמחור מהיר הכולל דו"ח מפורט של כל פעולות הייצור כולל כמות כיפופים, מספר קידוחים וצמצום Time to Market בעזרת תגובתיות מהירה יותר, שתוביל להיקף ייצור גבוה יותר וליכולת לקבל יותר הזמנות בפרק זמן קצר יותר, מה שמגדיל את הרווחיות.
תוכנת Autoflat פותחה ע"י חברת Geomatrix הישראלית, בשיתוף חברת מקיט, על גבי פלטפורמת התכנות (API) המובנית בתוכנת התיב"ם Solid Edge וניתן להתנסות בה בקלות גם ללא קשר לתוכנת התיב"ם, שבה משתמש הארגון. התוכנה מאתרת ומתקנת קבצים לא תקינים תוך שניות וחוסכת בכך זמן רב. היא יוצרת דו"חות מפורטים של תפקוד הכוללים חלקים וכמויות והיכן יש לערוך שינויים או תיקונים ומסייעת בהערכת עלויות ותמחור. 
Bookmark and Share