Telecom News - רויטל הנדלר מצטרפת ל-Tech for Good לקידום יזמות טכנולוגית חברתית

רויטל הנדלר מצטרפת ל-Tech for Good לקידום יזמות טכנולוגית חברתית

דף הבית >> מינויים >> רויטל הנדלר מצטרפת ל-Tech for Good לקידום יזמות טכנולוגית חברתית
רויטל הנדלר מצטרפת לצוות של Tech for Good לקידום יזמות טכנולוגית חברתית
מאת: מערכת Telecom News, 13.1.15, 16:11רויטיל הנדלר

הנדלר, שהקימה וניהלה את AllJobs והייתה ממקימי Breezometer  תסייע ל-13 המיזמים החברתיים, שנכנסו לאקסלרטור לסטארטאפים חברתיים - The Rally, בפיתוח עסקי, שיווק והגעה אל קהלי היעד.
 
רויטל הנדלר, (בתמונה), מייסדת ומנכ״לית לשעבר של AllJobs ומנטורית-שותפה ב-Breezometer הצטרפה ללארי אקרמן וניר שמעוני מהצוות המייסד של Tech for Good.

הנדלר, שמתמחה בתחום היזמות באינטרנט, תסייע ל-13 המיזמים, שנכנסו לאקסלרטור The Rally, בה שותפה Tech for Good יחד עם Hub TLV בנושאים של פיתוח עסקי, ניהול וחדירה לשווקים פוטנציאליים.

Hub TLV ו-Tech for Good מנהלים כיום את ה-Rally, אקסלרטור הנועד להאיץ ולקדם סטארטאפים בעלי אימפקט חברתי. הראלי הוא מיזם משותף של Hub TLV, גוף המטפח מרחב עבודה וחממה ליזמות טכנולוגית חברתית ושל  Tech for Good, גוף שהוקם כדי לקדם יזמיות טכנולוגיות בשירות החברה.

הנדלר: ״בימים אלה נסגרה רשימת 13 הסטארטאפים, שתוביל את המחזור הראשון של הראלי. אנו מתכוונים לתת להם לימוד ותמיכה אינטנסיביים, שיקפיצו אותם לשלב הבא, יחברו אותם לאנשים בעלי השפעה וכסף וייצרו עבורם מיתוג ובידול ברמה בינלאומית. כמו כן, נשאף לחזק יחד איתם את המטרות החברתיות שלהם ולחבר אותם עם משקיעים וכסף, שמעריך את המטרות החברתיות הללו. זאת, כדי להעצים את היכולת של סטארטאפים, שעושים טוב לחברה, לפרוח ולבוא לידי ביטוי".

החזון של הRally- הוא להפוך את ישראל למובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות בשירות מטרות חברתיות. תחום זה (Social-Tech) כולל בתוכו מיזמים טכנולוגיים, שמטפלים באופן יצירתי במגוון רחב של סוגיות חברתיות.

לארי אקרמן, מייסד :Tech for Good "הזמנו את רויטל להצטרף לצוות Tech for Good  ולתוכנית Rally  כדי לסייע ליזמים חברתיים בכל התהליכים הנוגעים להקמת מיזם חדש. היכולות והניסיון, שצברה רויטל בתחום הקמת סטארטאפים, הן בבחינת נדבך חשוב בהקמה וניהול של עסק ואנו מאמינים, שהיזמים בתוכנית Rally  יזכו לייעוץ שלא יסולא בפז".

הנדלר: "מיזמים רבים בעלי פוטנציאל מבצעים לעתים טעויות קריטיות מאחר שאין להם במי להיוועץ ברגע המכריע, שבו הם נכנסים לשוק. סטארטאפים חברתיים צריכים להוכיח את עצמם כפליים בעולם הסטארטאפים הציני והקפיטליסטי. הם נחשבים אחים חורגים ולא בצדק. מטרתנו היא לדאוג, שמשקיעים יראו, שאפשר לעשות טוב ולהרוויח כסף, שעושה טוב, וזו בעצם הדרך לדאוג עבור כולנו לעולם טוב יותר".

סטארטאפים חברתיים
 
 



 
 
Bookmark and Share