Telecom News - הסמארטפון הדקיק גלקסי A5 נחת בארץ וגלקסי A3 יגיע בקרוב

הסמארטפון הדקיק גלקסי A5 נחת בארץ וגלקסי A3 יגיע בקרוב

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הסמארטפון הדקיק גלקסי A5 נחת בארץ וגלקסי A3 יגיע בקרוב
הסמארטפון הדקיק גלקסי A5 נחת בארץ וגלקסי A3 יגיע בקרוב
מאת: מערכת Telecom News, 15.1.15, 18:36סמסונג
 
סמסונג מתחילה לשווק בישראל את סדרת הסמארטפונים האולטרה דקים המותאמים לרשתות חברתיות.
 
סמסונג ישראל השיקה היום בישראל את מכשיר הגלקסי A5 המעוצב בצורה אופנתית ובעל אפשרויות מתקדמות לתמיכה ברשתות חברתיות.
 
הגלקסי A5 עם מסך 5 אינץ' מוצע למכירה החל מהיום בחנויות במחיר של 2,299 ₪. הגלקסי A3 יוצע למכירה בשבועות הקרובים ומחירו טרם נמסר.
 
JK Shin, נשיא חטיבת ה-IT והמובייל בסמסונג אלקטרוניקס: "הגלקסי A5 וה-A3 מציעים גוף אחיד מעוצב ממתכת בעיצוב דקיק ובהם חומרת עילית המספקת חוויית מדיה חברתית טובה. המכשירים הללו הופכים את חוויית הגלקסי המתקדמת לנגישה מתמיד לצעירים ולצרכנים המודעים לטרנדים״.
 
עיצוב אולטרה-דקיק בעיצוב מתכתי מלא
 
הגלקסיA5  וה-A3 הם הסמארטפונים הדקיקים ביותר של סמסונג, ולהם גוף מתכתי אחיד בעוביים של 6.7 מ״מ ו-6.9 מ״מ בהתאמה. 2 המכשירים מגיעים במגוון צבעים ובהם לבן פנינה, שחור חצות, כסוף פלטיניום, ורוד רך, כחול בהיר וזהב שמפניה במטרה ללוות את הסגנון האישית והעדפות השונות של המשתמשים.
 
מצלמה קדמית של 5 מגה פיקסלים לצילום סלפי
 
הגלקסיA5 וה-A3 מציעים חוויה חברתית וחוויית מובייל לצרכנים הצעירים, שרוצים להביע את סגנונם האישי בזמן שהם מחוברים כל העת. זאת, באמצעות מצלמה קדמית מתקדמת של 5 מגה פיקסל המסוגלת לצלם תמונות סלפי חדות. אפשרויות צילום חדשניות, כמו הסלפי הרחב, סלפי כף-יד, GIF מונפש, אפשרויות פנים יפות, וסלפי מהמצלמה האחורית, מאפשרות למשתמשים ללכוד תמונות סלפי אטרקטיביות ברזולוציה גבוהה ע"י זיהוי ופוקוס אוטומטיים של פנים אנושיות. המשתמשים יכולים גם לשתף תמונות וסרטוני וידיאו בערוצי המדיה החברתית המועדפים עליהם באמצעות רשת ה-LTE המהירה בקטגוריה 4.
 
תצוגה חדה ומעבד רב-עוצמה
 
הגלקסי A5 וה-A3 מיועדים במיוחד לצרכנים צעירים וצעירים ברוחם, המחפשים שימושיות ופונקציונליות. 2 המכשירים מצוידים במסך בטכנולוגיית Super Amoled המציגה תמונות בהירות יותר בעלות ניגודיות גבוהה יותר ומאפשרת זוויות רחבות יותר לצפייה בתוכן חד ומלא צבע ממש בכל סביבה, אפילו תחת אור שמש בהיר.
 
הגלקסי A5 וה-A3 מצויידים במעבד ארבע ליבות במהירות 1.2GHz לחוויית גלישה מהירה יותר ולריבוי משימות. ל-A5 סולללה 2300 מיליאמפר.
 
בנוסף, הגלקסי A5 וה-A3 מכילים אפשרויות פופולריות הייחודיות למכשירי הגלקסי, כמו מצב האולטרה חיסכון בסוללה, מצב פרטי וריבוי מסכים, כמו גם שמע מכוונן המאפשר להתאים ולהעצים בצורה חכמה את השמע בהתאם לסביבת המשתמש (בהתאם לדגמים המוצעים). 
סמסונג A5



 
 
Bookmark and Share