Telecom News - אנשי Start Path של מסטרקארד ייפגשו עם סטארטאפים ישראליים בתל אביב

אנשי Start Path של מסטרקארד ייפגשו עם סטארטאפים ישראליים בתל אביב

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אנשי Start Path של מסטרקארד ייפגשו עם סטארטאפים ישראליים בתל אביב
אנשי Start Path של מסטרקארד ייפגשו עם סטארטאפים ישראליים בתל אביב
מאת: מערכת Telecom News, 19.1.15, 11:03START PATH
 
ההרשמה פתוחה עד 6.2.15. הצגת המוצרים תתקיים ב-17.2.15.

של אנשי מעבדות מסטרקארד בראשות סטיבן וויפר, העומד בראשות Start Path העולמית של מסטרקארד, יגיע לישראל בחודש הבא כדי לפגוש סטארטאפים ישראליים המפתחים פתרונות טכנולוגיה ממוקדי מסחר.
 
Start Path של מסטרקארד נוצרה בתחילת 2014 כהתחייבות לעבוד יחד עם סטארטאפים חדשניים הנמצאים בשלבים ראשוניים, כדי להאיץ את קידום עתיד המסחר. הקבוצה נעזרת בתוכנית כדי להתאים בין הצרכים הייחודיים של הסטארטאפים לבין היתרונות של מסטרקארד וכך ליצור שיתופי פעולה משמעותיים ומוצלחים.
 
סטארטאפים העומדים בקריטריונים הבאים, יוזמנו להציג את מוצריהן בפני הצוות של מסטרקארד: על החברות להיות בעלות מימון ראשוני מובטח, לפני סבב הגיוס הראשון ובעלות מוצר פעיל או הנמצא בשלב בטא וכולל טכנולוגיה ממוקדת מסחר באחד התחומים הבאים:

ביומטריה ואבטחת תשלומים,
מודיעין ותובנות אימות לקוחות,
טכנולוגיות מסחר אלקטרוני ומסחר נייד,
שווקים מקוונים,
מועדוני לקוחות,
שירותים מבוססי מיקום,
עסקים המתמקדים בפתרונות לעסקים קטנים.

החברות העומדות בקריטריונים ומעוניינות להציג את המוצרים שלהן בפני הצוות של מסטרקארד צריכות להירשם בכתובת - כאן. ההרשמה פתוחה עד 6.2.15.
 
במהלך תהליך ההרשמה ייבחרו 15 סטארטאפים, שיוזמנו להציג את מוצריהם בפני נציגי Start Path של מסטרקארד ב-17.2.15 בתל אביב. בסיומו של האירוע יוענק מימון לסטארטאפ אחד או יותר לנסיעה לדבלין לצורך השתתפות בסבב הראיונות הסופי של תוכנית Start Path אירופה של מסטרקארד.
 
תוכנית Start Path אירופה, שמתחילה באפריל 2015, תספק למשתתפים 12 חודשים של התנסויות משולבות בשטח ובאופן וירטואלי, שכוללות הנחייה של קבוצה בינלאומית של מומחי מסטרקארד, היכרות עם השותפים של מסטרקארד לצורך בחינת הזדמנויות לעריכת ניסויים ואפשרות למנף פתרונות קיימים של מסטרקארד.
 
סטיבן וויפר, העומד בראשות Start Path העולמית של מסטרקארד: ״תרבות החדשנות של ישראל וקהילת הסטארטאפים הנרחבת שלה הופכות אותה למיקום אידיאלי לעריכת האירוע הזה. אנו נרגשים לקראת ההזדמנות לשמוע חברות מצוינות ולהזמין סטארטאפים ישראליים חדשים להשתתף בסדנה הבאה, שנערוך במסגרת Start Path אירופה״.
 
אנדראס המברגר, מנהל מסטרקארד ישראל: ״ישראל ביססה לעצמה מוניטין של מדינה חדשנית במיוחד ואני שמח, שמעבדות מסטרקארד מעניקות חשיבות לבחינת שפע הטכנולוגיות והרעיונות העסקיים החדשים שמפתחים כאן. מסטרקארד מבינה, שחדשנות ורעיונות חדשים יכולים להגיע מכל מקום והיא נרגשת לראות מה יש לישראל להציע״.
 
אודות Start Path של מסטרקארד
Start Path של מסטרקארד הוא מאמץ עולמי לתמוך בסטארטאפים הנמצאים בשלבים התחלתיים, שמפתחים כיום את הדור הבא של פתרונות המסחר. Start Path הושקה במטרה לסייע לסטארטאפים הנמצאים בשלבים התחלתיים להצליח באמצעות מינוף מגוון אפשרויות לעבודה משותפת. סטארטאפים יכולים להפיק תועלת מהידע של הרשת העולמית של מומחי מסטרקארד, לקבל גישה ללקוחות ולשותפים של החברה וליהנות מהיכולת לפתח חידושים המבוססים על הפתרונות של מסטרקארד.

סטארטאפ



 
 
Bookmark and Share