Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Glide חושף גירסתו לאנדרואיד המותאמת לשעון חכם

הסטארטאפ הישראלי Glide חושף גירסתו לאנדרואיד המותאמת לשעון חכם

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> הסטארטאפ הישראלי Glide חושף גירסתו לאנדרואיד המותאמת לשעון חכם
הסטארטאפ הישראליGlide  חושף גירסתו לאנדרואיד המותאמת לשעון חכם
מאת: מערכת Telecom News, 19.1.15, 18:44שעון חכם
 
חברת ההזנק הציגה כיצד ישנו הודעות הווידאו המיידי מהשעון החכם את הדרך בה אנו מתקשרים. וידאו מיידי בשעון יד חכם ימנע את הצורך לשלוף את המכשיר הנייד מהכיס או מהתיק פעם אחר פעם.
 
הסטארטאפ הישראלי Glide, שהוקם ב-2012 ע"י ארי רויזמן, יונתן קאראס ואדם קורבל, ומפתח אפליקציה להודעות וידאו מיידי, חושף את גירסתו לאנדרואיד המותאמת לשעון חכם עצמאי (שאינו מחייב סמארטפון צמוד) הממחיש כיצד תראה בעתיד הקרוב תקשורת בין אישית מבוססת הודעות ווידאו מיידי משעון חכם. 
 
זו החברה הראשונה בעולם המציגה פתרון שידור וידאו מיידי משעון חכם. הפתרון מבוסס על גרסה ייעודית של אפליקציית Glide הפועלת על שעון יד חכם, שמריץ מערכת הפעלה אנדרואיד ומצויד במצלמה קדמית, מיקרופון, רמקול ואפשרות חיבור לרשת באמצעות 3G או WiFi.
 
הגרסה לשעון היד החכם מאפשרת צפייה פשוטה בהודעות הווידאו המיידי המתקבלות ומענה מהיר. כל שהמשתמש נדרש לבצע לצורך קבלת או מענה ווידאו מיידי הוא נגיעה אחת במסך השעון (ראה סרטון הדגמה בתחתית הכתבה). מקבלי הודעת הווידאו המיידי כמו גם שולח הודעת הווידאו המיידי צופים יחד במראות ושומעים יחד את הקולות ממש באותו זמן (השהייה של פחות משנייה) תוך שימוש באפליקציה בכל פלטפורמה -  סמארטפון, טאבלט או שעון יד חכם. הפתרון החדש מציג שילוב של  ווידאו מיידי הפועל משעון היד, היסטוריית הודעות מליאה (נשמר על הענן ולא במכשיר) ונגן הודעות אוטומטי.
 
ארי רויזמן יזם משותף ומנכ"ל :Glide "אנו משוכנעים, שהשעון החכם ישפיע באופן מהותי על עולם ההודעות. כיום הרוב המכריע של תקשורת בין משתמשי מכשירים ניידים, מתבצע באימייל או הודעות אלקטרוניות. כך, שמקבל ההודעה יכול להגיב בזמנו החופשי. קל הרבה יותר לשלוח הודעת וידאו מיידי מאשר לתאם שיחה קולית או שיחת וידאו. וידאו מיידי בשעון יד חכם ימנע את הצורך לשלוף את המכשיר הנייד מהכיס או מהתיק פעם אחר פעם ולכן יהיה האמצעי הנוח והזמין ביותר לתקשורת בין אישית. משתמשי השעון החכם יתקשרו בנוחות ופשטות ע"י הודעות וידאו מיידי תוך נגיעה קלה אחת בשעון שעל פרק היד".
 
יונתן קאראס, CTO ב-:Glide "המילים בהן אנו משתמשים כדי לתקשר מהוות רק חלק קטן מהמסר, שאנו מתקשרים כאשר מרבית המסר מבוטא ומועבר באמצעות טון הדיבור, הקול עצמו ושפת הגוף. ההודעות מהנייד בהם אנו משתמשים בקול ובהבעת הפנים שלנו הן אישיות יותר ומדויקות יותר בהשוואה להודעות, שמקורן באצבעות שלנו. המסך אינו גדול דיו עבור מקלדת והכתבת מענה קולי היא איטית ובלתי מדויקת.  בשעון חכם בלתי אפשרי כמעט לכתוב מענה גם אם נרצה בכך. אנו משוכנעים, שאופן השימוש בהודעות ישתנה ויותאם לשעון החכם במקביל לשיפור הצפוי בשעונים החכמים והפיכתם לפלטפורמה נפוצה ב-2015".
 
Glide סיימה בתחילת דצמבר 2014 סבב גיוס של 20 מיליון דולרים כפי שדיווחנו בפירוט - כאן, שיאפשר לה להמשיך לשפר ולהעשיר את חווית השימוש באפליקציה החינמית שלה להודעות וידאו מיידי במכשירים ניידים (אנדרואיד ו-iOS). במקביל מבצעת החברה את ההתאמות והשינויים הנדרשים כדי לאפשר שימוש ב-Glide בפלטפורמות מובילות של השעון החכם כגון Android Wear של Google וApple Watch- של Apple.

אפליקציית Glide בחינם לאנדרואיד בשם: Glide - Video Texting - כאן, ול-iOS  בשם: Glide Video Texting- כאן.

שעון חכם



 
 
Bookmark and Share