Telecom News - ברגע האחרון יהיה ייצוג ישראלי בוועידת דאבוס

ברגע האחרון יהיה ייצוג ישראלי בוועידת דאבוס

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> ברגע האחרון יהיה ייצוג ישראלי בוועידת דאבוס
ברגע האחרון יהיה ייצוג ישראלי בוועידת דאבוסהמדען הראשי
מאת: חיים חביב, 20.1.15, 22:30

המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, בדרכו לכנס הכלכלי החשוב. הנשיא וראש הממשלה ייעדרו.

בניגוד לעבר, הדירו השנה המנהיגים הישראליים המובילים (הנשיא, ראש הממשלה, שר החוץ) את האירוע המוביל בזירת הכלכלה העולמית. ככל הנראה, בשל עומס עיסוקי הבחירות הקרבות. היום נודע, שהמדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, יהיה הנציג הישראלי הבכיר לאירוע.

המדען הראשי במשרד הכלכלה, אבי חסון, ישתתף בכנס ברב-שיח בנושא איומי הסייבר שכותרתו:

 SONY HACKED…Are others vulnerable? Insights from Israel & other security innovators on defense against cyber terrorism – lessons for every company and government. 

שיתקיים בהנחיית תומס פרידמן מהניו יורק טיימס.

בנוסף, ישתתף חסון באירועים נוספים בהם: האירוע, שמקיימת גוגל במקביל לכנס, אירוע החדשנות של אוניברסיטת הרווארד, אירוע החדשנות של Citi bank, ערב ה- DLD של יזם ההייטק הישראלי יוסי ורדי ואירועי מגזינים כלכליים כמו Economist, WSJ,,Fortune  שמגלים עניין בחדשנות הישראלית.

אבי חסון: "מעמדה של ישראל בהובלת חזית החדשנות הטכנולוגית העולמית היא עובדה מוכרת וידועה לכל. השתתפותנו באירועים המתקיימים בדאבוס משקפת את החשיבות, שמייחסים בעולם לחדשנות הישראלית. בכל הדירוגים הבינלאומיים המעידים על מצב החדשנות, לאורך שנים, אנו נמצאים במרומי הרשימה. ישראל משקיעה במחקר ובפיתוח אזרחי כאחוז מהתמ"ג, יותר מכל מדינה אחרת. יש פה כמות גדולה של כוח אדם איכותי, טכנולוגי ומקצועי, השקעות הון, בעיקר הון סיכון, ואקוסיסטם  מאוד מורכב, מוביל וייחודי, שהתפתח לאורך שנים ולא קיים בהרבה מדינות".

פאנל



 
 
Bookmark and Share