Telecom News - Dropbox רכשה את CloudOn פותחת מרכז פיתוח בארץ ומגייסת עובדים

Dropbox רכשה את CloudOn פותחת מרכז פיתוח בארץ ומגייסת עובדים

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> Dropbox רכשה את CloudOn פותחת מרכז פיתוח בארץ ומגייסת עובדים
Dropbox רכשה את CloudOn הישראלית פותחת מרכז מחקר ופיתוח בישראל ומגייסת עובדים
מאת: חיים חביב, 21.1.15, 13:24ענן
 
ענקית האינטרנט הגלובלית הכריזה על כניסה לפעילות בישראל. רכשה את הסטארטאפ הישראלי CloudOn מהרצליה ומתכוונת להקים מרכז מחקר. היא מגייסת עובדים. 
 
דרופבוקס הודיעה היום על רכישת CloudOn הישראלית, שהוקמה ב-2009 ומפשטת תהליכי יצירת ועריכת מסמכים במכשירים הניידים. הנרכשת תחבור לדרופבוקס להקמת משרדה הראשון בישראל, שיעסוק במחקר ופיתוח. זהו צעד ראשון ודרמטי של דרופבוקס בארץ. טרם נמסר סכום הרכישה אך הוא מוערך בין 50 ל-100 מיליון דולרים.
 
בשנה האחרונה התמקדה דרופבוקס בהרחבת קו המוצרים שלה במטרה לספק למשתמשים חוויית שיתופיות ויעילות עסקית באמצעות פלטפורמת Dropbox for Business. בנובמבר האחרון הכריזו דרופבוקס ומייקרוסופט על חתירה משותפת להענקת חופש בחירה למשתמשים בדרכי העריכה והגישה למסמכיOffice , ובחודש דצמבר 2014 אף שחררה החברה את  Project Harmony המספק למשתמשים דרך שיתוף חדשה היישר מתוך האפליקציות המעצימות את תוצר עבודתם, במיוחד באמצעות Microsoft Office.
 
צוות 'CloudOn שמצטרף לדרופבוקס, יוסיף מומחיות ייחודית, שתתמוך בשיפור חוויית השימוש המסייעת בהגברת היעילות העסקית ותקדם את דרופבוקס למטרתה: להפוך סביבת עבודה טובה ביותר עבור המשתמשים. דרופבוקס תמשיך לגייס מהנדסים למשרד בהרצליה. מאיר מורגנשטרן, השותף להקמת CloudOn וסגן נשיא להנדסה, יתמנה למנהל מרכז המחקר והפיתוח של דרופבוקס בישראל.
 
איליה פושמן, מנהל המוצרים של דרופבוקס ודרופבוקס עסקים: "המשימה של CloudOn להקל על אופן העבודה עם מסמכים במכשירים ניידים תואמת ליעד שלנו להעניק אפשרות בחירה למשתמשים לעבוד כפי שהם רוצים והיכן שהם רוצים. הצוות של CloudOn חכם, מעמיק ובעל ניסיון משמעותי ביצירת חווית שימוש המפשטת את דרכי העבודה בכל סוגי המכשירים הניידים. אנו נלהבים מכך, שצוות הכישרונות של CloudOn מצטרף למהנדסי דרופבוקס ו"דרופבוקס פור ביזנס", ויתמוך במאמצינו להמשיך להעניק סביבת עבודה נוחה ושיתופית בכל הנוגע לעבודה עם מסמכים עבור המשתמשים העסקיים שלנו".
 
מילינד גדקאר, מנכ"ל ושותף להקמת CloudOn: "אנו גאים להצטרף לצוות דרופבוקס ונרגשים לסייע למשתמשים להיות יעילים יותר. 2 החברות חולקות ערכים דומים  ומחויבות לסייע לאנשים לעבוד טוב יותר. אנו מאמינים, ששילוב הכוחות ביננו יחולל השפעה גדולה יותר. אנו מתרגשים מההזדמנות להמשיך לפתח פתרונות ומוצרים, שיסייעו לכולנו לעבוד טוב יותר".
 
עם הצטרפות צוות CloudOn בהרצליה ובמאונטיין ויו (ארה"ב), תרחיב דרופבוקס את מרכזי ההנדסה שלה ותוסיף את מרכז המו"פ בישראל לדבלין, ניו יורק, סן פרנסיסקו וסיאטל. משרדים אלה תומכים ב-300 מיליון משתמשים, ש-70% מהם נמצאים מחוץ לארה"ב, וליותר מ-100,000 חברות המשתמשות בדרופבוקס פור ביזנס.
 
למידע נוסף אודות משרות מהנדסים בחו"ל בדרופבוקס העולמית -https://www.dropbox.com/jobs/product/engineering

 
גיוס עובדים
 
 
 



 
 
Bookmark and Share