Telecom News - מבחן דרך: חיבור פס רחב של 100 מגה עם חייגן (דרך הוט)

מבחן דרך: חיבור פס רחב של 100 מגה עם חייגן (דרך הוט)

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מבחן דרך: חיבור פס רחב של 100 מגה עם חייגן (דרך הוט)
לאור תלונות שקיבלתי על הקשיים של ספקי אינטרנט קטנים לספק ביצועים ללקוחות שרוצים להתחבר במהירויות גבוהות על תשתית הוט, החלטתי להתנסות בזה בעצמי. "מבחן דרך" לחיבור של 100 מגה דרך ספק אינטרנט צעיר (יחסית): Triple C.
מאת: אבי וייס, 4.2.15, 04:30הוט לוגו

בשנה האחרונה קיבלתי תלונות חוזרות ונשנות גם מספקי אינטרנט קטנים וגם מלקוחות, שהם לא מקבלים את רמת הביצועים, שהם מצפים לה, בחיבורים בתשתית של הוט, והכוונה לחיבורים של 100 ו-200 מגה (לאחרונה הוט החלה להציע 500 מגה, אבל רק למגזר העסקי).

החיבור הפופולרי ביותר כיום בשוק הוא חיבור של 100 מגה (2 החברות: בזק והוט, מספקות חיבור א-סימטרי של 100 מגה בערוץ היורד, עם רוחב פס מאוד צר בערוץ העולה: 3 מגה בבזק ו-2 מגה בהוט, מול חיבור סימטרי ב-Unlimited).

לקוחות בזק יודעים, שאין עדיין 100 מגה בבזק, וגם בזק מציינת בכל מקום, שהיא מבטיחה רק 40 מגה. אז מי שנמצא במסלול של 100 מגה בבזק יודע שהוא יקבל בין 40 ל-70 מגה, לכל היותר. משום מה לא בוער לבזק לצאת עם חבילות אינטרנט משודרגות, למרות התחרות בשוק. ייתכן וזה קשור למאבק בעניין "השוק הסיטונאי", שכעת בזק מנהלת מול משרד התקשורת (כולל פניה לבג"ץ). 

לעומת זאת, הוט אמורה לספק 100 מגה בלי כל בעיה (לכולם), עם "סטיית תקן" בביצועים, כמו שיש בכל חיבור אינטרנט פרטי, שהוא בקצב "לא מובטח".

חיבור פס רחב דרך תשתית הוט מתבצע באחת מ-2 הדרכים הבאות: 
א. חיבור לכל ה-ISP הגדולים מתבצע בחיבור ללא חייגן (מכונה בשם DHCP), כאשר ה-ISP מספק להוט את טווחי כתובות ה-IP, שיקבלו הלקוחות המחוברים דרך הוט, לאותו ספק אינטרנט.
ב. חיבור לספקי האינטרנט הקטנים. כמעט כולם מחברים את הלקוחות עם חייגן (מכונה בשם L2TP). 

הביצועים של חיבור עם חייגן יותר ירודים מ-2 טעמים עיקריים:
א. יש "תקורה" (Overhead) בשימוש בחייגן, שזה יכול להוריד את הביצועים בערך ב-10% מול חיבור ללא חייגן. 
ב. החיבור בחייגן יכול להתנתק בכל רגע ויש צורך לחייג ולהתחבר שוב. בחיבור ללא חייגן יש בעיות אחרות, אבל אין את הבעיה הזו, שפוגעת בביצועים ולעיתים גם די מעצבנת. 

התלונות שקיבלתי דיברו על כך, שהוט מאיטה בכוונה את החיבורים של לקוחות המחוברים לספקי אינטרנט קטנים, וכשהם מתקשרים ומתלוננים אצל הוט על ביצועים ירודים, נטען בתלונות שלוו בהקלטות, שמציעים להם בהוט להתנסות בחיבור מאוד זול (20 ש"ח לחודש) דרך הוט-נט, וכמובן בהוט-נט אין את הבעיה הזו. בעברית יותר פשוטה: מדובר בשיטה, שנועדה "ללכוד לקוחות". לא ברור אם התרגיל הזה בכלל חוקי.

אחד המתלוננים הקולניים, שגם לא מפחד לחשוףאיל תמיר את שמו הוא איל תמיר (בתמונה משמאל), מנכ"ל Fast, ספק אינטרנט המתחרה "ראש בראש" (גם במחירים) בהוט-נט. למעשה תמיר תמיד דואג, שהמחירים אצלו יהיו זולים יותר מהוט-נט וזולים מכל ספק אינטרנט אחר. בהחלט קו חשיבה צרכני יפה ודי מצליח. 

הטענה, שאייל תמיר העלה בעבר (עדכון מעניין מפיו - בסוף הכתבה), שהקשיים של Fast מול חברת הוט הם ב-3 מישורים בו זמנית:
א. הוט דורשת מספק קטן כמוהו כמות כתובות IP מאוד גדולה (דרשו לדבריו 11 אלף כתובות IP, רק בשביל להתחיל בחיבורים ללא חייגן), מה שבלתי אפשרי היום, לאור המחסור בכתובות הקיים ב-IPv4.
ב. הוט מעדיפה לחבר לקוחות של ספק קטן בחייגן (בגלל ה-Overhead שמוריד מהביצועים). 
ג. לא רק שהביצועים בחיבור בחייגן פחותים מאלו של חיבור ללא חייגן, הוט לא משקיעה כל מאמץ כדי שהחיבור הזה יהיה יציב וטוב. זאת, על מנת שלהקוחות יבואות בטענות על הביצועים הירודים וינטשו בסופו של דבר את הספק הקטן ואולי יעברו להוט-נט.

היות ואייל התווכח עם הוט על החיבור עם חייגן בצורה די ישירה ותקיפה, חיפשתי דרך להתנסות בחיבור דרך ספק אינטרנט, שיש לו יחסים טובים עם הוט, כך שהבדיקה תנטרל את ההשפעה של "היחסים בין החברות". נתקלתי בפרסום, שחברת Triple C מציעה להתחבר דרכה, לשבועיים ניסיון לכל רוחב פס, בלי כל התחייבות ובלי לתת כרטיס אשראי (כאן). זה בדיוק התאים לי. לא סיפרתי לאיש, שאני כתב שעושה "מבחן דרך" לחיבור, כדי לא להטות את התוצאות, שיכולות להיגרם רק מזה, שידעו מי אני. אגב, העלות של חיבור 100 מגה ל-Triple C היא 24.90 ש"ח ל-3 חודשים ראשונים ואחר כך זה 39.90 ש"ח לחודש. 

הביצועים בפס רחב 100 מגה דרך התשתית של הוט וחוויית הלקוח:
הדבר הראשון, שנקלתי בו במעבר לספק אינטרנט אחד, שמתחבר עם חייגן, שכל תהליך המעבר הזה בין 2 ספקי אינטרנט חייב להתבצע מול המוקדים הטכניים של ה-ISP והוט בו זמנית (שניהם חייבים להימצא יחד עם הקו ואז מקנפגים את החיבור באופן ידני). החלפת החיבור בתוך מערכת הפעלה של הנתב אינה מביאה לחיבור. חייבים לתפוס את 2 המוקדים בו זמנית והמעבר מתבצע ידנית. למה במאה ה-21 זה כך? זה לא ברור. 

וכאן הגעתי לבעיה השנייה והיותר קשה: זמני המתנה. אי אפשר לעבור בין ספקים בלי לדבר עם המוקדים הטכניים. את המוקד הטכני של Triple C יכולתי לתפוס אחרי 5 דקות המתנה לכל היותר, בכל עשרות המקרים  בהם התקשרתי אליה במהלך "מבחן דרך" זה.

לתפוס את המוקד הטכני של הוט - זו הייתה פשוט משימה לאנשים, שיש להם הרבה מאוד סבלנות בחיים. לא ראיתי שום שיפורים בשירות של הוט כמו שהובטח והנסיון שלי בעניין זה היה מאוד מתסכל. הרבה יותר גרועה הייתה ההמתנה לנטוויז'ן - סלקום (ספק האינטרנט הקבוע שלי), כשרציתי לחזור מ-Triple C לנטוויז'ן. זמני ההמתנה בכל הנסיונות שלי היו בין שעה לשעתיים, וברוב המקרים אחרי שעה או שעה וחצי של המתנה הייתי מנותק ללא כל אזהרה וצריך לחזור על ההתהליך הזה שוב. לא ברור מה רוצים מהשירות המקרטע של הוט, כשמהירות השירות של סלקום - נטוויז'ן גרועה פי כמה. בעבר, נטוויז'ן הצטיינה בזמן תגובה מהיר ללקוחותיה. זה פשוט נעלם ואיננו.  

את בדיקות החיבור החדש ל-Triple C עשיתי ב-3 דרכים: 1) קונפיגורציית החייגן ב-L2TP בנתב (הוטבוקס של הוט). 2) שימוש בחייגן, שניתן להוריד מהאתר של Triple C ומתקינים אותו כאפליקצייה על שולחן העבודה. 3) שימוש בחייגן L2TP במערכת ההפעלה (אני השתמשתי במבחן דרך זה במחשב עם מערכת הפעלה חלונות 7), כשמחייגים או מהדפדפן או דרך לוח הבקרה>רשת.

הסיבה, שביצעתי את הבדיקות ב-3 דרכים שונות של חיבור הייתה כדי לבדוק אם אני מקבל תוצאות דומות או שונות בשיטות הללו (מצאתי שאין כל הבדל בין שיטות החיבור שבדקתי). 

ל- Triple C יש אתר תמיכה טוב כולל פורטל בענן, פורטל מיוחד לכל גולש, דרכו ניתן לראות את כל מה שמעניין את הלקוח, להוריד או להוסיף שירותים ממש בקלות, ועוד שירותים שונים שיש בפורטל הזה. הפורטל של Triple C ללקוחות מוצג בתצלום כאן:
הפורטל של טריפל סי

ועתה לעיקר: ביצועים.
טרם המעבר ל-Triple C הביצועים של חיבור 100 מגה דרך נטוויז'ן-סלקום היו מעולים, כפי שניתן לראות בתצלום הבא:
חיבור דרך נטוויז'ן

דהיינו: אני מקבל את מלוא רוחב הפס של 100 מגה בערוץ היורד ו- 2 מגה בערוץ העולה, בחיבור ללא חייגן לנטוויז'ן. 

לעומת זאת, כשהתחברתי בחייגן דרך Triple C, הביצועים היו "על הפנים", כפי שניתן לראות בתצלום כאן:
ביצועים טריפל סי
 
ביצעתי מאות מדידות בכל הקונפיגורציות והאפשרויות, וזה מה שקיבלתי. גם מדידות, שביצעתי מול מערכת המדידה של Triple C הנמצאת אצלה, העלתה תוצאות דומות כמופיע בתצלום לדוגמה כאן:
מדידות לטריפל סי
לקבל פחות מ-40 מגה בערוץ היורד, בחיבור של 100 מגה, זה ממש מעורר שאלות. זה לא קווי הנחושת הישנים של בזק. הבניין שבו אני גר מחובר בסיב אופטי להוט, החיבור הכי טוב ויציב שיש.

שוחחתי די הרבה עם האנשים הטכניים של Triple C ואחרי כל הבדיקות והנסיונות, שנעשו על ידם, לא חל שום שיפור בתוצאות אצלי.

האנשים הטכניים של Trilple c ביצעו שיחזור מלא אצלם (במטה החברה בפתח תקווה), בחיבור זהה לחלוטין לשלי, דרך תשתית הוט הקיימת אצלם, עם שם המשתמש והסיסמה שלי, והם שלחו לי צילומים ברורים (כולל צילומי וידיאו, שעשו אצלם) ושונים לחלוטין ממה שהיה אצלי בחדר מערכת האתר. מהמטה של Triple C בפ"ת הם קיבלו ביצועים של קרוב ל- 90 מגה, כאמור, עם שם המשתמש והסיסמה שלי, שהם הביצועים הנורמליים של חיבור פס רחב עם חייגן בתשתית של הוט (ציינתי למעלה, שיש הפסד של כ-10% בגלל השימוש בחייגן). 

או בעברית הכי פשוטה: מישהו "סידר אותי" בביצועים בחיבור הביתי, רק בגלל שאני לקוח פרטי, שמחובר בחייגן דרך הוט לספק אינטרנט קטן. 

לכן, שלחתי להוט את השאלה הבאה
"ניסיתי לעבור לספק אינטרנט קטן, דוגמת טריפל-סי (CCC).
לספק זה יש חיבור רק של L2TP ומחיבור של 100 מגה שיש לי, קיבלתי חיבור של בקושי 40 מגה.
בכל הבדיקות של מוקדי התמיכה וגם שלי, גם מול CCC וגם מול הוט, כל החיבורים היו תקינים. החיבור להוט היה 100 מגה אבל מהוט כשאני עובר ל-CCC  זה נופל בחדות מתחת לחצי.
בשיחה עם הספק CCC נאמר לי, שהם במו"מ להעביר את הלקוחות לחיבור DHCP, אבל זה טרם סוכם.
לא ברור לי למה אין לספקים הקטנים חיבורים ללא חייגן.
האם זה לא מקרה, שלקוח של 100 מגה ומעלה מספק קטן מקבל בקושי 40 מגה בחבור האינטרנט, בגלל חיבור ה-L2TP, מה שמוביל אותו להתנתק מהספק הקטן ש"אינו יכול לספק את הסחורה", ובכך אתם דוחפים  את הלקוחות לספק הבית שלכם – הוטנט?".

תגובה לא קיבלתי. לא שלא ניסיתי לקבל. אם אקבל - אעדכן בהתאם. 

ולסיום יש לי הפתעה: לאחר שסיימתי את כל הבדיקות, שנמשכו כשבועיים, ממש לפני שכתבתי את הכתבה, החלטתי לפנות שוב אל אייל תמיר (מנכ"ל Fast) ולברר מה מצב הלקוחות שלו בתשתית הוט והאם הוא עדיין בבעייה של ביצועים בתשתית הוט ללקוחותיו.

תגובת אייל תמיר הפתיעה אותי: "עדיין אין לי IP (עבור הוט), את הקצת שנשאר לנו שמנו לטובת פרוייקט הסיבים (Unlimited). אולם, הוט הורידו את החסימה והחייגן עובד ממש טוב".

דהיינו: הוט החליטה כנראה "לא למתוח את החבל" יותר מדי מול Fast ופתרה את הבעיה של אייל תמיר (ושל לקוחותיו).

לכן , למרות שכבר חזרתי לנטוויז'ן בסיום "מבחן הדרך", חזרתי וביצעתי חיבור חוזר ל-Triple C, כדי לראות אם החסימה ירדה גם מהם, והתאכזבתי. התוצאות היו זהות ללא כל שינוי: פחות מ-40 מגה בחיבור של 100 מגה.

אם יחול שינוי (לטובה) גם בחיבור בחייגן לאינטרנט דרך Triple C, או שיעבירו את Triple C לחיבור לקוחות ללא חייגן, אעדכן בהתאם. כרגע הבעיה קיימת והיא כמובן בלתי נסבלת מבחינה ציבורית ומבחינה צרכנית

 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




21.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

19.3.24 - Europe Days 2024 Conference

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים