Telecom News - TechExit IS US (Israel-USA) - launched

TechExit IS US (Israel-USA) - launched

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> TechExit IS US (Israel-USA) - launched
חשיפה: הושק מיזם TechExit IS US שהוא One Stop Shop לכל מה שיזמים, סטארטאפים וחברות זקוקים לו כדי להיכנס לשווקים בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה), לרבות השקעות, שת"פים, שיווק ומכירות, מיוזמתם של ארנון ועירית שפלן (מניו-ג'רסי).
מאת: אבי וייס, 24.1.15, 18:00אירית שפלן

את ארנון שפלן ואשתו עירית (בתמונה מימין), מכירים קוראי האתר, כשנחשף כאן לפני שנה המיזם החדשני שלהם: אתר רשת המשקיעים הפרטיים הגדול בעולם (עם מעל ל-40 אלף אנג'לים), פלטפורמה מקוונת, שמיועדת לגיוסי הון והשקעות עבור יזמים ישראליים, בכל שלבי החיים של המיזם.

לאור ההצלחה של היוזמה הזו, ולאור הנסיון שנצבר, החליטו בני הזוג שפלן להרחיב את היוזמה ולבנות פלטפורמה חדשה (גם ברשת וגם פיזית), שתספק את כל מה שיזמים צריכים, כדי להיכנס ולהצליח בארה"ב וקנדה, בגישת ה-One Stop Shop.

בגישה זו, היזם יוכל לבחור איזה שירותים הוא צריך, והוא יקבל אותם בארץ ובארה"ב, לרבות מפגש פנים אל פנים עם משקיעים, שותפים פוטנציאליים, ערוצי שיווק ומכירות, או לבחור כל שירות אחר, לרבות פתיחת נציגות ונוכחות פיזית בארה"ב. לצורך מימוש היוזמה, ארנון ועירית שפלןהגיעו לישראל כדי לחנוך את פתיחת הסניף הישראלי של היוזמה החדשה הזו.

בקרוב מאוד יעלה האתר ויפורסמו כל הסדרי ההרשמה, התהליכים, המידע וכל הנדרש ליזמים הישראליים, שרואים את צפון אמריקה כיעד המרכזי שלהם בכל תחום:  גיוס הון מכל סוג, שיווק, הפצה, מכירות, לקוחות, אתרי בטא, שותפים, רישום פטנטים, עמידה ברגולציות לרבות FDA, פיתוח עיסקי, מימון בנקאי, הלוואות, ייעוץ משפטי, ייעוץ פיננסי, שירותי ראיית חשבון, שירותי מס, הנפקות, מיזוגים ורכישות, פתיחת משרדים, וכל תחום אחר שיידרש, הכל תחת קורת גג אחת. 

ארנון שארנון שפלןפלן, (בתמונה משמאל), מייסד משותף ומנכ"ל TechExit: "היוזמה החדשה שלי ושל רעייתי עירית, שעוסקת בכל הצדדים הטנולוגיים של המיזם, שיוצא כעת לדרך תחת השם: TechExit IS US, זו יוזמה הממוקדת בקשר האישי והשותפות עם היזמים הישראליים.

האתר באינטרנט היה הצלחה, אבל ראיתי, שיש צורך למלא אותו במגע אישי, פנים אל פנים, בגישת העבודה המשותפת, עם שותפות אמיתית עם כל מיזם ישראלי, שמעוניין בשוק האמריקאי. זה סוג של מגע אישי מתמשך, שנועד להוביל להצלחה של הסטארטאפ בארה"ב ובקנדה. 

לכן, הקמנו שלוחה של החברה בישראל, שכוללת את המנכ"ל אברי משגב, ואיריס גולני היא סמנכ"לית פיתוח עסקי. שלוחת החברה הישראלית יוצאת כעת לדרך, יחד עם שותפים עסקיים רבים, שנחשוף בקרוב.

בארה"ב, יש לנו צוות של 12 איש, שיושב בניו-יורק, ושלוחה קטנה בעמק הסיליקון בחוף המערבי, עם ניסיון, ידע וקשרים בכל תחומי השוק של צפון אמריקה. אנו עובדים כבר מעל לשנה בישראל, ועד היום פעלנו בישראל 'מתחת לרדאר', כדי להכיר את הצרכים של השוק ולמצוא את השותפים המתאימים בישראל. כעת, אנו עוברים לפעילות גלויה ברמה לגמרי אחרת, עם אוסף מלא של שירותים, שכבר ניתן לספק אותם ליזמים.

בתקופה הקרובה נתמקד במספר תחומים, שהיזמים הישראליים ביקשו מאתנו:
א. קיום אירועים בוטיקיים אינטימיים וסגורים, מפגש של יזמים ישראליים נבחרים עם משקיעים מכל סוג ועם מנהלים מחברות הענק הקיימות בארה"ב.
ב. פיתוח עסקי בארה"ב.
ג. סל שלם של פתרונות ותשובות לסטארטאפים, עם חיבור לכל צורך של הסטארטאפים, שמכוונים את עצמם לשווקים בצפון אמריקה. 

בהמשך, נרחיב את היכולות שלנו לאיזורים אחרים בעולם ויש לנו כבר כמה חיבורים ראשוניים, כדי לסייע ליזמים להיכנס לשווקים אחרים בעולם, לרבות שווקים, שיש בהם מעט יזמים ישראליים, דוגמת דרום אפריקה. גם נרחיב את קשת השותפויות שלנו, כך שנכסה כל צורך אפשרי עתידי, ממש הכל. 

הכיוון שלנו ברור: שירות בוטיק איכותי, שבו היזם בוחר מה הוא צריך וזקוק לו בארה"ב. זה יכול להתחיל במפגש עם שותף אפשרי, דרך איתור משקיעים אפשריים וכלה בהקמת נציגות בארה"ב.

האירועים שלנו יתקיימו בשלב ראשון בניו-יורק, במקום מאוד מרשים, שמוכן לנושא. כל אירוע יהיה בן יומיים, כשביום הראשון אנו מבצעים הכנה של הסטארטאפיסטים למפגש, ביחד עם מומחים, כדי להבין מה המשמעות של יזם ישראלי בכניסה שלו לשוק האמריקאי וכדי להביא ואתו לידי כך, שיהיה מוכן להציג את עצמו בצורה הטובה ביותר, מול האדם או הגורם אותו הוא יפגוש ביום השני. ביום הראשון נערוך גם Workshop עם היזמים, עם תרגול המסר שלהם, כך שהמפגשים ביום השני יהיו מוצלחים.

בשנה שעברה גייסנו כספים רבים עבור יזמים ישראליים, גם בהשקעות ישירות, גם בשת"פים וגם במכירות מוצרים ושירותים, ובכל דרך אפשרית אחרת. זה כולל גם ייצוג סטארטאפים במערכות 'מימון המונים', שבהם נדרשת 'תושבות אמריקאית' כדי להיכנס למערכת מימון ההמונים בארה"ב. אנו מוכנים כעת לספק כל צורך, ככל שיוצג בפנינו. 

אנו עובדים צמוד עם המדען הראשי בארץ, מכון הייצוא, עם גורמי הממשל ברמות השונות בארה"ב, ועם גופים ציבוריים כמו קרן בירד. הקשרים הללו מאוד חשובים להצלחת הסטארטאפים שם.

יש היום נטייה ברורה של ארגונים ועסקים גדולים בארה"ב להשקיע ביזמות, כדי שיפותחו עבורם מוצרים או שירותים, שהם יוכלו למכור. לכן, הם מחפשים את הסטארטאפיסטים הישראליים. מכאן, שכל אחד יכול למצוא את השותף המתאים ליוזמה שלו בארה"ב, כי כולם משקיעים היום ביזמות. 

מאחורינו יש ניסיון של הפעלת שתי פלפורמות של השקעות ומשקיעים: האחת עם כ-40 אלף משקיעים מכל רחבי העולם, והשנייה היא פלטפורמה יותר סגורה, שהיא בת כאלף משקיעים מצפון אמריקה, משקיעים שאנו מכירים ממש ברמה האישית. 

אנו נעשה הכל ביחד עם היזמים, כדי להתאים את היוזמה למשקיע או לשותף, כדי למנוע תשובות שליליות. זאת, כי אנו מכירים אישית את האמריקאים, שנביא למפגשים עם היזמים. 

בנוסף, נציע שירותים מכל סוג, החל ממחקרי שוק, ליווי משפטי, ליווי עסקי ועוד. אנו יודעים לחבר את המיזם עם האדם המתאים, שייתן לו את המענה בתקציב, שהוא יכול לעמוד בו, עם רמת השירות הטובה ביותר, שניתן להשיג בארה"ב וגם בישראל. 

במפגשים, שאני מקיים כל הזמן עם יזמים ישראליים, אני מדגיש בפניהם את אוסף המכשולים, שיש להם בדרך להצלחה בארה"ב. אם אני צריך למקד את שתי הבעיות העיקריות העולות מהניסיון שלי אזי הן: הערכת שווי גבוהה מדי בשלבים מוקדמים של המיזם, וחוסר יכולת לדבר באנגלית רהוטה ברמה המתאימה למו"מ עם מנהלים בארה"ב.

אנו מציעים ליזמים פלטפורמה, שבה נוכל לספק להם כל שירות שהם זקוקים לו. ברוב המקרים, הייעוץ הראשוני ייעשה ללא עלות, כדי לספק הכוונה ראשונית נכונה ליזם. אם היזם הישראלי אינו יכול להגיע לפגישה בארה"ב מכל סיבה, אנו מוכנים עם נציגים מיומנים ובעלי ניסיון בעולם ההייטק, שיודעים להציג טכנולוגיות, שיקבלו את המצגת והחומרים המתאימים מהיזם הישראלי וייצגו אותו בפני המשקיע, או השותף, או הלקוח האמריקאי וינהלו את המו"מ הראשוני בשם היזם הישראלי. אנו גם יכולים להמשיך את המו"מ בהתאם לרצון של היזם, לכל כיוון ולכל תקופת זמן.

בנוסף, נוכל להכניס ללא עלות נוספת את היזמים הישראליים לאירועים אחרים (שאינם שלנו), אירועים המתקיימים בחוף המזרחי של ארה"ב כל הזמן, ואף בחוף המערבי, כדי שיזכו לחשיפה נוספת לשוק, מעבר לאירוע הבוטיקי שלנו.

אני חייב להדגיש, שאנו לא לוקחים כל אחד כשותף לדרך הזו. שותפות היא דבר של התאמה בין השותפים. היזם צריך להיות מתאים ביוזמה שלו לצרכים של השוק האמריקאי והוא חייב להביא ערך לשוק הזה. אנו לא מעוניינים לבזבז זמן בחברות ויוזמות לא מתאימות, שיקלקלו את שמנו ושם מדינת ישראל. אנו לא יכולים להרשות לעצמנו לשרוף את הגשרים, שבנינו עם השותפים שלנו בארה"ב.

לכן, המיון של החברות ע"י הצוות הישראלי, הוא שלב חשוב מאוד בתהליך היציאה לארה"ב. במקרים שלחברת הסטארטאפ ממש אין כסף, נהיה מוכנים לקבל אחזקות, תמורת השירות שלנו.

אנו יוצאים לדרך חדשה עם ביטחון מלא, שנצליח ונביא הצלחות למיזמים, שיעבדו בשותפות עימנו, בדרך החדשה והמלהיבה, שהתחלנו לצעוד בה".  
TechExit IS US Logo



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים