Telecom News - תכנית האקסלרטור AlphaZone צוברת תאוצה, נבחרו 6 סטארטאפים למחזור 2

תכנית האקסלרטור AlphaZone צוברת תאוצה, נבחרו 6 סטארטאפים למחזור 2

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תכנית האקסלרטור AlphaZone צוברת תאוצה, נבחרו 6 סטארטאפים למחזור 2
 תכנית האקסלרטור AlphaZone צוברת תאוצה – נבחרו 6 סטארטאפים למחזור השני
מאת: חיים חביב, 29.1.15, 05:50אקסלרטור יבמ

יבמ השיקה את המחזור השני של תכנית האקסלרטור. פעילות החברות, שנכללו במחזור השני של תכנית המאיץ, משקפת תמונה רחבה של העתיד הטכנולוגי הצפוי לנו בעתיד הקרוב בתחומי המובייל, אבטחה, טכנולוגיות מדעיות-רפואיות, האינטרנט של הדברים ועוד.

יבמ השיקה ב-27.1.15 בפתח תקוה את המחזור השני של Alpha Zone - תכנית המאיץ לתמיכה וליווי לקבוצה נבחרת של חברות הזנק ישראליות בראשית דרכן. 5 חברות בוגרות המחזור הראשון של התכנית הציגו מערכות, שפיתחו ואת מאמצי היערכותן לשיווק.

6 סטארטאפים בראשית דרכם, נבחרו, בתום סינון קפדני, להשתתף במחזור השני של תכנית ההאצה של החברה. לרשותם יועמד מרחב משרדים מרווח במתחם מטה החברה בפתח תקוה, והן תיהנינה מגישה נדיבה לסל אמצעים של כלי מחשוב ותוכנה, שירותים והטבות. הבעלות והקניין הרוחני בפיתוחים החדשים ייוותרו בידי הסטארטאפים המשתתפים בתכנית.

תוכנית AlphaZone היא מיזם משותף של יבמ בשיתוף ZionTech Blue Initiatives האמריקאית (בבעלות איש העסקים והמשקיע הסדרתי נתן לוא), שתכליתה סיוע וליווי סטארטאפים ישראלים בשלבי הפעילות המוקדמים. הם מקבלים סיוע להצגתם בפני משקיעי הון סיכון ובהגשת בקשות למענקי המדען הראשי. שותפים לפרויקט: Allianz, M3, בנק הפועלים, המדען הראשי במשרד הכלכלה, ארנסט אנד יאנג, ארליך אנד פנסטר,  Inkod Hypera, , Bary Katz, ו-Brooks Keret

ברשימת בוגרות המחזור הראשון היו חברות הפועלות במגוון תחומים, שהמכנה המשותף להן הוא שימוש ביכולות מתקדמות (לרבות, מחשוב ענן, ניתוח אנליטי). ברשימת הבוגרים:

ביופ (Biop) - מפתחת טכנולוגיה חדשנית לזיהוי מוקדם של סרטן צוואר הרחם באמצעות ניתוח תמונה. החברה מבססת את תהליכי ניתוח התמונה, ארכוב הצילומים והניתוח האנליטי של ההדמיה, על טכנולוגיות הענן של יבמ, ובראשן סביבת Bluemix, שמציעה יכולות פיתוח, שילוב ומממשקי פיתוח יישומים (API) למערכות בסיסי נתונים וניתוח אנליטי. הפתרון המתקדם, שמציעה החברה, חוסך זמן אבחון יקר ומאפשר למערך הבריאות (ציבורי, פרטי) להתמודד ביעילות עם הנטל הכבד המוטל עליו במשימות ניהול תהליכי הסריקה, האבחון, המעקב והאיתור המוקדם של סרטן צוואר הרחם, וכמובן – גם להקל מאד במתח הנפשי הנופל על הנשים (ומשפחותיהן), שנתונות במעקב רפואי, בתהליך (נוכחי) ארוך ומסורבל. במטרה להתמודד עם בעיית התלות במיומנות הגבוהה, שנדרשת מהרופא המפענח את תוצאות הבדיקה, פיתחה החברה סורק ייעודי, שמשמש לסקירת האזור הנתון למעקב. בשנה החולפת נבחרה Biop לאחת מ-4 הפיינליסטיות בתחרות רפואית נחשבת בקליבלנד ועתה נבחרה ע"י המשתתפים לפייבוריטית של המחזור הראשון וזכתה להשתתפות באירוע עסקי ייחודי, שיתקיים בגרמניה בחודש הבא.

EGM - מפתחת מערכת ניטור וניהול לרשתות חשמל. המערכת כוללת חיישנים ייעודיים ע"ג קווי החשמל, שכבת תקשורת ומרכז עיבודים חכם. המערכת מספקת יכולות חיזוי וניטור תקלות ברשתות חשמל ומספקת התראות בזמן אמת בדבר כשלים ברשת ומיקומם. כפועל יוצא מהטמעת המערכת, ניתן להגיע לחיסכון משמעותי באנרגיה, להבטיח אופטימיזציה בפעילות הייצור והרשת, לשפר את ניהולה ולהעלות את רמת האמינות שלה. בנוסף, מאפשרים הכלים, שמפתחת החברה, שילוב מהיר ויעיל ברשת הכללית הקיימת של מקורות חשמל מאנרגיה מתחדשת. לחברה יש כבר הזמנה מותנית של יצרן חשמל סיני, שמפעיל רשת פרטית בשט, שרדיוסו למעלה מאלף ק"מ, והיא בעיצומו ש ניסוי פיילוט בשירות יצרן זה.

אופטיבס (Optibus) - מפתחת תוכנה ושירות לאופטימיזציה של מערכות היסעים ציבורית תוך ייעול משאבים, לוחות זמנים ושירות. האלגוריתם, שמציעה החברה, פועל במתכונת תוכנה כשירות (SaaS), ומאפשר למפעילי תחבורה ציבורית (של ציי תעבורה ענקיים - רכב או אמצעי אחר) לחסוך בהוצאות ולשפר את השירות לנוסעים. כל זאת, אודות ליכולת אופטימיזציה בזמן אמת, תוך שינוי והתאמת לוחות זמנים ומסלולים ושליטה בציי רכב בכל מקום בו הם נמצאים. מפעיל התחבורה מזין למערכת את אילוצי התפעול שלו, כללי הרגולציה החלים עליו והעדפותיו הניהוליות – והיא בונה מיידית את לוח הזמנים היעיל והחסכוני ביותר, שמקיים דרישות אלה.

סייליד (SALEAD) - מציעה פלטפורמה לאוטומטיזציה של אפשרויות מכירה בין עסקים. מנוע סמנטי חכם, שפיתחה החברה, מנתח תכנים הזורמים ברשת העסקית ומציע הקשרים אינטראקטיביים בין חברות ועבורן, תוך זיהוי הזדמנויות מכירה חדשות בעיתוי הנכון. המערכת מנהלת פרופילים דינאמיים של החברות השונות, תוך קישור אל האתרים הרשמיים שלהן, ואוספת ברציפות מודיעין עסקי זמין ברשת במטרה להציע הזדמנויות, לשפר תהליכי קבלת החלטות, להבין את פעילות המתחרים ולאתר את השחקנים המרכזיים בשוק, בכל תחום ובכל מגזר עסקים.

זומד (Zoomd) - משתמשת בתשתיות ענן יבמ (SoftLayer) ובכלי ניתוח אנליטי בביג דאטה שלהחברה, במטרה להציע יכולות מתקדמות בתחום המלצות תוכן, ולהנגישן לגולשים. החברה מצויה עתה בעיצומו של מהלך לפריסת המערכת שלה במספר גופי תוכן אינטרנטי בארה"ב.

למחזור השני של התכנית נבחרו 6 חברות חדשות:

Doctome - החברה מציעה פלטפורמת טלה-רפואה מתקדמת להתייעצות מרחוק עם רופאים מומחים. הפתרון מאפשר מתן שירות רפואי מקוון בשיחת וידאו עם רופאים מומחים מכל מקום בעולם, בשפת האם של הלקוח במתכונת 24/7, כל השנה. המערכת מאפשרת ניהול תיק רפואי ממוחשב והפקת מסמכים רפואיים, כגון: סיכום, הפנייה למיון, מרשם תרופות חתום דיגיטלית,  אישור מחלה וכו'. ברשימת לקוחות החברה תאגידים גלובליים המעוניינים להציע ערך מוסף חדש ללקוחותיהם, ולקוחות פרטיים הרוכשים מנוי על בסיס חודשי או שנתי. השירות הוכרז לפני כחודשיים בישראל בחברת פרטנר, כשירות My Doctor, ר' כאן.

IQP - פתרון מקורי ליצירת תזרים הכנסות בעידן האינטרנט של הדברים (IoT). החברה מסייעת להפוך אפליקציות אינטרנט של הדברים ממרכז עלות למרכז רווח, באמצעות יצירת מודלים חדשים של הכנסות. ייחודה של הפלטפורמה: IQP אינה דורשת ידע מוקדם בתכנות קוד, כוללת כלי פיתוח וסביבת  runtime ומפחיתה למעלה מ-50% מעלות ההשקעה הנדרשת לפיתוח אפליקציית IoT למחשבים אישיים, סמארטפונים וטאבלטים. הפלטפורמה מאפשרת למפעילי טלקום וליצרני חומרה למכור אפליקציות IoT ולייצר הכנסות חוזרות חדשות. עד כה, גייסה החברה מספר חברות ענק, בהן: פוג'יטסו, NEC, Toyota ITC ו-KDDI.

Nuro Secure Messaging - מציעה שירות הודעות ארגוניות מאובטח. החברה מפתחת פלטפורמת הודעות מאובטחת ברמה הנדרשת בארגונים גדולים, משלבת הצפנה, שקיפות ועמידה בהוראות חקיקה אל סביבת ההודעות. נורו מציעה לארגונים הקמת רשתות מובייל מאובטחות פרטיות, לעובדים ושותפים עסקיים, בסביבה מבוקרת. כך, ניתן לנהל תקשורת מאובטחת ולהגן על ארגונים מסכנת אבדן ודליפת מידע סודי. הפתרון מיושם כשירות ענן מאובטח, ועמו מוצעים ממשקי תכנות יישומים (API) המאפשרים שילוב מתקדם בסביבות היישומים הארגוניים. המערכת תומכת גם במשתמשים המביאים עימם לעבודה לצורך עבודתם מכשיר פרטי (BYOD), תוך תמיכה ומתן שירות לריבוי פלטפורמות, ובכלל זה סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים שולחניים.

Tekoya – מפתחת ומציעה פתרונות ניטור, שליטה ובקרה מרחוק, לשליטה ובקרה מרחוק על מערכות מולטימדיה, בתים חכמים ומקושרים לרשת ויישומי אינטרנט של הדברים (IoT). המודל העסקי של החברה מבוסס על פרסום במדיה עשירה ויישומי מסחר אלקטרוני ממכשירים ניידים. המוצר הראשון, SureMote, כבר זמין בחנות Google Play ומייצר הכנסות.

Zeekit מציעה תא מדידה וירטואלי למדידת פריטי ביגוד הנרכשים ברשת האינטרנט. הפתרון מאפשר לקונה לרכוש ביגוד באופן מקוון, להעלות תמונה של עצמו ולראות את עצמו לבוש בכל פריט לבוש הזמין לרכישה ברשת האינטרנט. הטכנולוגיה מציעה פריצת דרך ביכולת לסרוק אוטומטית קטלוגים זמינים ברשת למכירת ביגוד, ולהצגת הפריטים בהדמיה אישית לנתונים הפיזיים של הלקוח; אלגוריתמים מתקדמים מזהים את מבנה גוף הרוכש, אומדים את מידותיו ומתאימים עבורו הדמיית בגד מותאם למידותיו תוך התחשבות בגזרת הבגד, מידותיו, סוג הבד והתאורה בה צולם. החברה כבר מרתקת אליה עניין בחברות הסחר המקוון הגדולות בעולם ובקרוב תושק לשימוש.

ZuzNow – מציעה הסבת יישומים קיימים למובייל. פלטפורמת ההתאמה האוטומטית למובייל של זוזנאו פותרת אתגר בכל חברת ענק הנדרשת להעביר למובייל מאות ואלפי אפליקציות Web קיימות המניעות את הארגון. פלטפורמת ההתאמה למובייל היא כיום הפלטפורמה האוטומטית היחידה המאפשרת להעביר ארגון שלם למובייל, בזמן קצר ביותר, ובכעשירית העלות הנדרשת מפתרונות אחרים. הפלטפורמה משרתת  כתחנת one-stop-shop לכל סוגי האפליקציות לסוגיהן, כאלו הפונות לצרכן,(B2C)  ואפליקציות ארגוניות (B2B, B2E, legacy). למעלה מ-100 לקוחות, בהם בנקים, חברות ביטוח, טלקו ועוד כבר מסתייעים כיום במערכת במעבר למובייל.
 
ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל: "פעילות Alpha Zone מהווה נדבך נוסף בהידוק הקשר בין IBM ובין הטכנולוגיה הישראלית. החברה העניקה עדיפות לחברות הפונות בעיקר לשוק הארגוני והמפעילות אמצעים, כלים וטכנולוגיות מתקדמות מעולם ה-Big Data, סביבת ענן, מחשוב קוגניטיבי, מובייל, רשתות חברתיות, מסחר מקוון, אינטרנט של חפצים (IoT) ופתרונות שיווק מקוון – מקבץ טכנולוגיות העומדות כיום במרכז פעילותו של התאגיד. בחברה מייעדים טכנולוגיות אלו למגזרי תעשייה, בהם: עולם שירותי הבריאות, תובלה, קמעונאות, אנרגיה ומדיה. שיתוף הפעולה עם יבמ יוצר הזדמנות ייחודית ליזמים ולחברות הזנק ליהנות משילוב של מרכיבים: ליווי (מומחים) צמוד, ידע, רשת קשרים עניפה וסל כלים טכנולוגיים, שמשפרים את סיכויי ההצלחה ומסירים מהדרך רבים מהחסמים הבולמים לא פעם את דרכן של חברות צעירות. רשימת החברות, שמתחילות עתה את המחזור השני של תוכנית ההאצה, משקפת תמונה רחבה של העתיד הלא-רחוק המצפה לנו".
 
דרור פרל, מנהל היחידה לטכנולוגיה גלובאלית ביבמ ישראל: "גם השנה פנו ליבמ בבקשה להשתתף בתוכנית שורה ארוכה של חברות צעירות. החברות, שנבחרו, נשענות על צוותים מקצועיים איכותיים ועומדות לקראת גיוס הון ראשון או מעט אחריו והקשר עמן סיפק לנו הוכחה נוספת לאיכויות הטכנולוגיות הישראליות". 
עושים עסקים עם יבמ



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים