Telecom News - נחשפה מערכת אנליטית מבוססת ענן לחברות חשמל ואנרגיה

נחשפה מערכת אנליטית מבוססת ענן לחברות חשמל ואנרגיה

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> נחשפה מערכת אנליטית מבוססת ענן לחברות חשמל ואנרגיה
נחשפה מערכת אנליטית מבוססת ענן לחברות חשמל ואנרגיה
מאת: חיים חביב, 7.2.15, 21:20IBM
 
המערכת מספקת תמונה מצב היקפית החל מרמת המשתמש הבודד ומקטע הרשת ועד למערכת החשמל הכוללת. היא מסופקת כשירות ענן מאובטח על גבי תשתיות SoftLayer.
 
יבמ חשפה מערכת אנליטית מבוססת ענן מחשוב, שמאפשרת לחברות תשתית ואנרגיה לשפר תהליכי קבלת החלטות בתחום האנרגיה. הפתרון החדש מסייע בהסרת חסמים פיננסיים, שעיכבו עד כה את השימוש בכלי ניתוח אנליטי בתהליך ייצור האנרגיה, ההולכה וההפצה, תוך שהוא מסייע בביסוס רמת מודעות חדשה לתהליכי הפעילות, בעזרת ניתוח כמויות גדולות של נתונים.
 
חברות אנרגיה ותשתית  ניצבות בפני אתגר אספקה רצופה ואמינה של אנרגיה במחירים נגישים בשוק תחרותי מאד. כך, נוצר לחץ על התעשייה, עמו ניתן להתמודד בסיוע תובנות המופקות מניתוח כמויות נתונים גדולות, שמאפשרות מודרניזציה של הרשת ושיפור תהליכי ייצור החשמל.
 
פלטפורמת IBM Insights Foundation for Energy החדשה, מספקת תמונה מצב היקפית, החל מרמת המשתמש הבודד ומקטע הרשת ועד למערכת החשמל הכוללת. המערכת מסופקת כשירות ענן מאובטח על גבי תשתיות SoftLayer ומשלבת כלי תוכנה ויכולות אנליטיות מתקדמות. כל אלה נועדו לאפשר קבלת החלטות מושכלות יותר בדבר תהליכי תחזוקה ושיקום. המערכת מסוגלת גם לחזות ביקושים לאנרגיה, באופן המאפשר שילוב מיטבי של חשמל ממקורות אנרגיה מחדשת. לצד כל אלה, תומכת המערכת בפיתוח תהליכי ניתוח אנליטי ייעודיים, שמותאמים למאפייני כל מפעיל ומשתמש.
 
המערכת מובנית ומשולבת לניהול נכסי ציוד הייצור וההולכה, מאפשרת חיזוי משימות תחזוקה, עוקבת אחר תקינות הציוד ומעריכה בזמן אמת סיכונים ותוצאות אפשריות. המערכת תוכננה להציג את כל המידע הנוגע לנכס ייצור או תפעול במרוכז, לרבות היסטוריית הנתונים הנוגעים לציוד זה, רשומות תחזוקה ונתונים אודות מצבו התפעולי. כך, ניתן לשפר את תהליכי התכנון, בניית מערכות, תפעול ותחזוקה, תוך שילוב נתונים הזמינים לשימוש פתוח יחד עם מידע קנייני של הגוף המפעיל. הפלטפורמה החדשה עשויה לסייע לחברות החשמל במעבר מניהול נכסים במתכונת מסורתית, שמאופיינת בעלויות גבוהות ובדרישות זמן נכבדות, כאשר התיקונים ברשת מתבצעים עפ"י לוח זמנים קשיח, ללא תלות בשאלת אורך החיים החזוי של הציוד לאחר התיקון הזה – לגישה המבוססת על מידע וניתוח מתמיד של נתונים, שמאפשר לבצע את התיקונים בדיוק במקום בו הם נדרשים.
ענם



 
 
Bookmark and Share