Telecom News - Team8 לפלטפורמת חברות סייבר משלימה סבב גיוס ראשון של 18 מיליון $

Team8 לפלטפורמת חברות סייבר משלימה סבב גיוס ראשון של 18 מיליון $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> Team8 לפלטפורמת חברות סייבר משלימה סבב גיוס ראשון של 18 מיליון $
Team8 משלימה סבב גיוס ראשון של 18 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 10.2.15, 14:00TEAM8
 
זאת, למחקר, ייזום והקמת חברות סייבר פורצות דרך בישראל. בכירי תעשיית הסייבר בישראל חוברים לענקיות התקשורת אלקטל-לוסנט וסיסקו ולקרנות האמריקאיות מרקר, בסמר ו-Innovation Endeavors, שהתאגדו להקמת פלטפורמת סייבר ייחודית (להקמת מיזמי סייבר "קצה לקצה").

בתמונה
: מימין לשמאל: רוני זהבי, ישראל גרימברג, נדב צפריר ולירן גרינברג. קרדיט צלם: חנן גרינבלט. 

Team8, פלטפורמה חדשה להקמת חברות סייבר, משיקה היום באופן רשמי את פעילותה, עם החזון לפתח טכנולוגיות פורצות דרך ולהקים חברות מובילות בתחום הסייבר, אשר יקדמו עולם סייבר בטוח יותר לטובת המשך שגשוג כלכלות העולם. Team8 משלימה סבב גיוס ראשון של 18 מיליון דולרים מענקיות התקשורת אלקטל-לוסנט וסיסקו, וכן מהקרנות האמריקאיות מרקר, בסמר ו-Innovation Endeavors.
 
"איומי הסייבר הופכים רק יותר ממוקדים, תכופים והרסניים מטבעם. אנו נרגשים לחבור לשותפות עם Team8, שנמצאת בחוד-החנית של חדשנות פורצת דרך בתחום ההגנה בסייבר", אמר אריק שמידט, מייסד Innovation Endeavors ויו"ר גוגל. "Team8, ויכולתה לפתח פתרונות מתקדמים ויצירתיים לסביבה דינאמית ומשתנה במהירות, היא דוגמא מצוינת לכך שבמדינת ישראל נמצאים מטובי המומחים בעולם להתמודדות עם אתגרים אלו".
 
מודל ייחודי להקמת חברות סטארטאפ
Team8 מציגה שיטת עבודה ייחודית המבוססת על פלטפורמה להקמת חברות סטארט אפ, משלב הרעיון ועד למוצר, בהתבסס על מחקר טכנולוגי מעמיק ופיתוח טכנולוגיות פורצות דרך. בלב הפלטפורמה נמצאת קבוצת מחקר המשלבת מחקר טכנולוגי וסימולציות תרחישים בין תוקפים מנוסים בתחום, אל מול פתרונות הגנה חדשניים.
 
נדב צפריר, ממייסדי Team8, ציין היום כי: "תחום הסייבר משנה בימים אלה התנהלות של ארגונים רבים, המשקיעים יותר ויותר משאבים על מנת למנוע תקיפות סייבר בעלות פוטנציאל נזק משמעותי. החזון של Team8 הוא לאתגר את הפרדיגמות הקיימות, הן בדרך בניית חברות סטארט אפ והן בדרכי החשיבה והפעולות הננקטות היום בתחום הסייבר.

לשם כך, בונה Team8 אקו-סיסטם רחב וסביבת עבודה ייחודית המשלבת חשיבה אסטרטגית ויכולות מחקר ופיתוח מתקדמות, לצד בניית רשת לקוחות ושותפים ברחבי העולם ויכולת גיוס טאלנטים ייחודית. Team8 תוביל את תחום הסייבר ותציע מגוון רחב של פתרונות הגנתיים, זאת באמצעות צוותים מובילים אשר ייבנו כחברות סייבר פורצות דרך".


הצוות מאחורי Team8לוגו החברה
Team8 הוקמה על ידי נדב צפריר וישראל גרימברג, בעלי ניסיון מוכח של למעלה מ-20 שנה בתחום הסייבר, לצד לירן גרינברג, יזם וטכנולוג אשר שימש בעבר כמנהל מוצר בחברות קונדואיט ואיטורו.

את קבוצת המחקר של Team8 מוביל אסף מסחרי, חוקר סייבר מזה 15 שנים. יועץ מיוחד לפלטפורמה הינו רוני זהבי, שהוביל את חטיבת ה-Security באקאמי, לאחר שזו רכשה את הסטארטאפ קוטדנו אותו הקים והוביל כמנכ"ל.
 
בנוסף, ריי רוטרוק, משקיע וחבר דירקטוריון בצ'ק פוינט, אשר לקח חלק בהשקעה ב-Team8, מצטרף לדירקטוריון הפלטפורמה.
 
"ב-22 שנותיי בהשקעה ביזמים, מעולם לא נתקלתי בקבוצה חזקה בתחום הסייבר כמו Team8", אמר דיוויד קאוון, שותף מנהל ב-Bessemer Venture Partners שהשקיע ביותר מ-30 חברות סייבר. "מתוך התבוננות בהתפתחות חסרת התקדים של התקפות סייבר ממוקדות בחסות מעצמות העולם וכן בידי קבוצות פשע מאורגן, אני מאמין שתעשיית ההגנה בסייבר דורשת הבנה מעמיקה של טכנולוגיות, טקטיקות ושיטות עבודה בעולם זה. Team8 בבירור מחזיקה בהבנה זו. אף חברה פרטית בעולם לא מתמחה בתחום כפי ש-Team8 מתמחה בו".
 
שותפויות אסטרטגיות
ייחודה של Team8 בא לידי ביטוי גם בשותפויות האסטרטגיות בתחום המחקר והפיתוח לטובת הקמת חברות סייבר, עם ענקיות הטכנולוגיה אלקטל-לוסנט וסיסקו. זרוע המחקר הידועה של אלקטל-לוסנט, Bell Labs, תקיים שיתוף פעולה גלובלי עם Team8 במחקר מגוון אתגרי סייבר. מדובר בשותפות אסטרטגית ראשונה של Bell Labs ישראל עם התעשייה, מאז הוקמה השלוחה  המקומית בדצמבר 2014. ב-Team8 מציינים כי בקרוב יצטרפו שותפים אסטרטגיים נוספים לפלטפורמה.

מרקוס ולדון, נשיא Bell Labs ו-CTO של אלקטל-לוסנט: "בעידן שבו חיינו הופכים יותר דיגיטליים והכל מחובר לרשת, אנו מוכרחים להגביר ולשפר את האבטחה על רשתות התקשורת. מידע רגיש ופרטי חייב להיות מוגן ואנו נדרשים לזהות ולמנוע פריצות, לפני שהנזק נגרם. צוות Bell Labs בישראל, בהובלתו של פרופ' דני רז, יעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם Team8 לפיתוח יכולות לזיהוי ולטיפול בהתקפות הסייבר המתוחכמות ביותר, תוך מינוף היכולות והמומחיות הייחודיים של שני הצוותים".
 
חוברים ליזמים מובילים ומגייסים כשרונות בולטים
Team8 קוראת ליזמים ומנהיגים מנוסים המאמינים בעבודה משותפת, והשואפים להקים סטארט אפ בתחום הסייבר, להצטרף לפלטפורמה הייחודית. מעבר להשקעת ההון ולרשת הקשרים הענפה, Team8 תעמיד לרשותם את משאבי המחקר, הפיתוח, שיווק, מכירות ופיתוח עסקי. היזמים מוזמנים לחבור לפלטפורמת Team8 בשלב הראשוני ביותר, עוד לפני שמוקמת חברה, כאשר העבודה הינה במודל EIR (Entrepreneur in Residence). כמו כן, Team8 משקיעה באופן ישיר מיליוני דולרים בכל חברה, ללא הצורך לגייס הון ממשקיעים נוספים. חברות הפורטפוליו של Team8 ממוקמות במתחם משותף במשרדי Team8 בת"א, בסביבה המעודדת סינרגיה בין החברות.

החברה הראשונה של Team8 הוקמה יחד עם עופר ישראלי (לשעבר מוביל פיתוח בצ'קפוינט) ומציעה פתרון טכנולוגי ייחודי בתחום. החברה מגייסת בימים אלה חוקרים, מפתחי תוכנה, אנשי מוצר ושיווק מובילים.
 
"בשנים האחרונות בחנתי וחיפשתי מודלים חדשים לייזום והקמת חברות סטארטאפ, במטרה למנף את הידע האדיר וההון האנושי הקיים בישראל", ציין יובל שחר, שותף בקרנות מרקר ו-Innovation Endeavors. "Team8 מגשימה חזון זה, ואין תחום נכון יותר לעשות זאת כמו תחום הסייבר במדינת ישראל."
 
הצוות של החברה Team8



 
 
Bookmark and Share