Telecom News - הסטארטאפ Wandera לאבטחת מידע במובייל גייס 15 מיליון דולרים

הסטארטאפ Wandera לאבטחת מידע במובייל גייס 15 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Wandera לאבטחת מידע במובייל גייס 15 מיליון דולרים
הסטארטאפ Wandera לאבטחת מידע במובייל גייס 15 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 10.2.15, 19:39ארז עופר
 
83North, שפועלת מישראל ומלונדון, הרחיבה את השקעותיה בתחום אבטחת המידע והסייבר והובילה את סבב הגיוס. הגיוס הנוכחי נעשה בהשתתפות קרן בסמר שכבר מושקעת בחברה.
 
הסטארטאפ,Wandera  שעוסק בפתרונות חיבור מאובטח לסלולר, נוסד ב- 2012 ע"י אלדר ורוי טובי הפועלים בלונדון. פעילותו צומחת באירופה ובצפון אמריקה עם משתמשים ב-60 מדינות. החברה, שמפתחת ומשווקת פתרון ניהול ואבטחת מידע למכשירי סלולר עבור ארגונים, מנהלת מידי יום למעלה מ-350 מיליון בקשות תוכן של לקוחות על גבי הענן. לחברה אקוסיסטם נרחב של שותפים עסקיים, בהם AT&T, British Telecom וסמסונג.
 
הפתרון הטכנולוגי הייחודי של החברה, מספק לחברות וארגונים פלטפורמה מאובטחת עבור מכשירי סלולר, על מנת להגן על המידע והארגון מפני פשעי סייבר. בנוסף, הלקוחות נהנים מאופטימיזציה של המידע ומתובנות בזמן אמת, שמאפשרות שליטה מדויקת יותר על השימוש בתוכן, ובכך יצירת החזר מידי על ההשקעה.
 
הסבב הנוכחי של 15 מיליון דולרים בהובלת 83North ובהשתתפות בסמר, משלים גיוס כולל של 23 מיליון דולרים עד כה לחברה.
 
ארז עופר, (בתמונה למעלה), שותף ב- 83North: "שירות האבטחה והאופטימיזציה של Wandera, לצד ממשק הענן הייחודי של החברה, מעניקים לחברות את הביטחון בשימוש במכשירים ניידים ככלי מרכזי לשיפור תהליכי עבודה. אנו שמחים לקחת חלק בהתרחבות המהירה של Wandera ברחבי אירופה ובמיוחד בצפון אמריקה, שם החברה כבר מאבטחת מכשירים סלולריים עבור כמה מהחברות הגדולות בעולם ומקיימת שיתופי פעולה עם חברות טלקום גלובליות ועם שחקניות מובילות בתחום מערכות ניהול המידע.
 
תחום הסייבר ואבטחת המידע ברשת הוא אחד מתחומי המיקוד המרכזיים של 83North, ובהמשך להשלמת גיוס הקרן החדשה בהיקף של 200 מיליון דולרים בחודש שעבר, אנו ממשיכים לחפש השקעות בצוותים מובילים בתחום, בישראל ובאירופה. במסגרת טכנולוגיות המשמשות ארגונים לניהול מערכות המחשוב ומרכזי הנתונים שלהן, אנו מתמקדים בנוסף לסייבר גם בטכנולוגיות וירטואליזציה וענן (פרטי, ציבורי והיברידי), אחסון וגיבוי, טכנולוגיות קוד פתוח וטכנולוגיות עיבוד אנליטי וביג דאטה".
 
בהמשך לסבב הגיוס, יצטרף ארז עופר מ- 83North לדירקטוריון Wandera, ולורל באודן מ- 83North תשמש יועצת חיצונית לדירקטוריון.
 
עבור האחים אלדר ורוי טובי מדובר בחברה שנייה שייסדו, שמצליחה להפוך למובילה בתחומה, לאחר שב-2010 מכרו את חברת אבטחת האינטרנט מבוססת הענן ScanSafe לענקית טכנולוגיות המידע סיסקו, בעסקה בהיקף של כ-183 מיליון דולרים.

גיוס



 
 
Bookmark and Share