Telecom News - רפורמות משרד התקשורת ב"נפילה חופשית" מידי יום

רפורמות משרד התקשורת ב"נפילה חופשית" מידי יום

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> רפורמות משרד התקשורת ב"נפילה חופשית" מידי יום
להיום: "רפורמת שירותי פרמיום בתעריף רגיל" נדחתה למועד בלתי ידוע, בגלל בג"ץ שהוגש נגדה. בשבוע החולף מתו "מיתת נשיקה" שתי רפורמות ונוספות: 1) "ביטול אגרת הטלוויזיה של רשות השידור", 2) "ועדת אייל" לשוק "הפקות מקור בטלוויזיה הישראלית". עוד רפורמות בדרך לבית הקברות (או למגרסה של שמילה...).  
מאת: אבי וייס, 10.2.15, 22:45השר גלעד ארדן

בדיוק כפי שחזינו וניתחנו באתר זה בעשרות כתבות ותחקירים, "האוויר מתחיל לצאת" מכל הרפורמות המדומות של השר היוצא גלעד ארדן.  אלו רפורמות, שנולדו בחטא (ובפייסבוק) ומתות בשקט בלי טקסי קבורה ופרסום... 

להיום: משרד התקשורת פרסם בצנעה (כאן), שמועד החלת הרפורמה של "מספרי פרמיום בתעריף רגיל, נדחה מ-15.2.15 למועד בלתי ידוע בגלל הבג"ץ, שהגישו ארגוני החרדים וספקי השירותים הטלפוניים (המכנים את עצמם: "מטה המאבק"), כנגד רפורמה זו.

את הרפורמה הזו ניתחנו לאחרונה בהרחבה כאן, ואין צורך להוסיף כאן מילים על הכאוס הזה, שכרגע תקוע לזמן בלתי ידוע, בבג"ץ.

שאר חלקי הרפורמה של מספרי הפרמיום (דהיינו: שירותי פרמיום בתעריפי פרמיום) כן נכנסים לתוקף, ב-15.2, והם עתידים ליצור, ממש החל מתחילת השבוע הבא, כאוס בלתי רגיל, עם מעשי מרמה בהיקף אדיר, כפי שנותח בהרחבה כאן. שאיש לא יצפה לעזרה ממשרד התקשורת, אם ייפול קרבן למעשי מרמה טלפוניים, כפי שניתחנו בהרחבה כאן. אנו חוזרים ומזהירים, בפעם המי יודע כמה, את הציבור בנושא זה. 

רפורמות "תקועות עמוק בבוץ" נוספות מהשבוע החולף:

1. הרפורמה ברשות השידור נתקעה באלף מהלכי סרק, כשהאחרון בהם פורסם ע"י משרד התקשורת די בשקט כאן, אך בשבוע שעבר. מדובר במהלך של מינוי של "ועדת איתור" למועמדים ל"מועצת השידור הציבורי", המועצה, שתחליף (במועד בלתי ידוע) את רשות השידור, גוף שטרם פורק (למרות שהוא נמצא כביכול תחת מפרק), ולמינוי "ועדת איתור", לאיתור מנכ"ל זמני לתאגיד השידור הציבורי (שטרם הוקם...).

כשניתחנו כאןכאן, כאן וכאן, בזמנו ובזמן אמת, שאגרת הטלוויזיה לא באמת בוטלה, רבים זלזלו בניתוח שלנו והאמינו לשר גלעד ארדן (וגם לשר האוצר דאז יאיר לפיד) ולא לניתוחים הברורים שלנו. כעת, ברור לכל מי שעיניו בראשו, ששום אגרת טלוויזיה לא בוטלה. מי שלא ישלם את האגרה (רוב תושבי ישראל, שהאמינו לבלוף), צפוי לקבל קנסות ושאר סנקציות לא נעימות, כוללל מניעת יציאה מהארץ, שלילת רישיון נהיגה, תפיסת נכסים וכספים בבנק ועוד ועוד. ראו הוזהרתם...  

2. הרפורמה של תחום "הפקות מקור" בטלוויזיה הישראלית מתה גם היא "מות נשיקה", כש"וועדת אייל" הגישה (כאן) ובשקט, אך לאחרונה, את המלצותיה לראש הממשלה (בהיותו שר התקשורת בפועל). "ההמלצות הסופיות" של הוועדה הם: לא לעשות מאומה... מלבד עדכון באינטרנט (באתר הרשות השנייה) את רשימת "הפקות המקור"....

למי שקרא את הניתוחים שלנו אודות הנושא הזה: כאן, כאן וכאן, הבין היטב מהניתוח שלנו, שהוועדה הזו, שהוקמה בחטא (ע"י גלעד ארדן), תמות מיד ומהר לאחר שהוא יילך, וזה בדיוק מה שקרה.

אגב, זה מה שיקרה לעוד כמה ועדות ורפורמות של משרד התקשורת. המשך בכתבות הבאות... 



 
 
Bookmark and Share