Telecom News - ענקיות קנדיות (לרבות ממשפחת ברונפמן) החליטו להשקיע ביזמים ישראליים

ענקיות קנדיות (לרבות ממשפחת ברונפמן) החליטו להשקיע ביזמים ישראליים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> ענקיות קנדיות (לרבות ממשפחת ברונפמן) החליטו להשקיע ביזמים ישראליים
ענקיות קנדיות (לרבות ממשפחת ברונפמן) החליטו להשקיע ביזמים ישראליים
מאת: מערכת Telecom News, 11.2.15, 12:00סטפן ברונפמן
 
קלארידג' (Claridge) ולה קייס ((la Caisse הקנדיות מקימות שותפות השקעות חדשה במטרה לנצל הזדמנויות עסקיות בתחומי הטכנולוגיה והחדשנות בישראל.
 
קלארידג' (Claridge), שבבעלות המיליארדר היהודי סטיבן ברונפמן (בתמונה), וקרן הפנסיה הקנדית הענקית לה קייס (La Caisse de dépôt et placement du Québec) מכריזות על הקמת שותפות חדשה - Claridge CDPQ Israel, שותפות השקעות, שתפעל בתל אביב ותיוחד להשקעות בחברות מתחום הטכנולוגיה והחדשנות בישראל.
 
ישראל, שמכונה לעתים קרובות "עמק הסיליקון החדש", הפכה לאקוסיסטם עסקי ברמה עולמית בתחום החדשנות. ההתקדמות הכל כך מדהימה של ישראל הפכה אותה לאחת ממספר מדינות נבחרות, מהן רשומות מספר החברות הרב ביותר ב-NASDAQ. לכן, גם הקנדים מגיעים לכאן.
 
פייר בואווין (Pierre Boivin), נשיא ומנכ"ל קלארידג': ״אנו מקימים את התשתית הנחוצה על מנת לייצר הזדמנויות השקעה בחברות טכנולוגיות עם פוטנציאל צמיחה גדול ושהצליחו להגיע לשלב השיווק של מוצריהן. השותפות עם לה קייס מתאימה בצורה מושלמת לפילוסופיית ההשקעות האסטרטגית והסבלנית המשותפת לנו".
 
ההשקה של Claridge CDPQ Israel היא חלק מהאסטרטגיה העסקית של לה קייס, שמטרתה לבסס נוכחות במדינות בעלות צמיחה גדולה עם שותפים בעלי ידע מעמיק באותו שוק.
 
אנדריאס ברוטסוס (Andreas Beroutsos), סגן נשיא בכיר לענייני הון פרטי ותשתיות של לה קייס: "מעורבותנו ב-Claridge CDPQ Israel מעניקה ללה קייס גישה למוקד חדשנות ידוע ברמה העולמית. סביבה זו תציע תשואות גבוהות יותר, מה שייטיב מאוד עם המפקידים שלנו.  כמו כן, דרך הפירמה החדשה, לה קייס תוכל לאפשר גם לחברות ממחוז קוויבק, קנדה גישה לטכנולוגיות חדשניות וייחודיות מישראל, מה שבסופו של דבר גם יישרת את התפתחותה הכלכלית של קוויבק".
 
מי שיוביל את ניהולה של הפירמה החדשה יהיה עודד טל, ששימש בין השנים 2000-2008 כמנהל ההשקעות ראשי של קלארידג' במונטריאל. עד לאחרונה, עודד טל שימש כסמנכ"ל ומנהל תחום המיזוגים והרכישות בלאומי פרטנרס, זרוע הבנקאות להשקעות של קבוצת לאומי . בתפקיד זה הוא הוביל מספר עסקאות משמעותיות, שהעניקו לו ידע מעמיק בכל הקשור בסביבה העסקית בישראל.
 
סטיבן ברונפמן, יו"ר אקזקיוטיבי של דירקטוריון קלארידג': "אנו בטוחים, שהשותפות בין קלארידג'  ולה קייס בשילוב עם היכולת והנסיון של עודד טל, יוסיפו לניסיונה העסקי המשמעותי ולהשקעתה הקהילתית המתמשכת של משפחת ברונפמן בישראל. יחד, גורמים אלה מהווים מרכיבים חיוניים למתכון מנצח, שייטיב עם הצדדים, גם בקוויבק וגם בישראל". 
שותפות השקעה



 
 
Bookmark and Share