Telecom News - קובי כליף מונה למנכ"ל אלפא טלקום יבואנית Huawei בישראל

קובי כליף מונה למנכ"ל אלפא טלקום יבואנית Huawei בישראל

דף הבית >> מינויים >> קובי כליף מונה למנכ"ל אלפא טלקום יבואנית Huawei בישראל
קובי כליף מונה למנכ"ל אלפא טלקום יבואנית Huawei בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 15.2.15, 15:10קובי כליף
 
קובי כליף מונה למנכ"ל חברת אלפא טלקום מקבוצת פל, היבואנית הרשמית של וואווי (Huawei) הסינית בישראל. כליף, (43), שימש כמנכ"ל מוטורולה מוביליטי ישראל לפני שעבר לכהן כמנהל חטיבת הסלולר בסמסונג ישראל, תפקיד, שביצע במשך שנתיים עד לדצמבר אשתקד. הוא הוביל לפני כשנה את המהלך לשינוי שיטת הפצת המכשירים של סמסונג בישראל. הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום התקשורת, במהלכן פיתח קשרים ענפים בתחום התקשורת.
 
מינויו מגיע על רקע גידול בהיקף הפעילות של וואווי בעולם וכוונת החברה להגדיל את אחיזתה בשוק הישראלי, כולל כניסה לעולמות נוספים בתחום התקשורת. וואווי היא יצרנית הסמארטפונים השלישית בגודלה בעולם. ב-2014 היא רשמה גידול של 45% במכירות סמארטפונים בעולם ביחס לשנה  קודמת: בעוד שב-2013 היא מכרה 52 מיליון סמארטפונים, ב-2014 עמד היקף מכירותיה על 75 מיליון מכשירים. ב-2015 צופה החברה למכור כ-100 מיליון מכשירים.
 
קובי כליף: "בכוונת אלפא טלקום להרחיב את היקף הפעילות של וואווי בישראל ולהגדיל את נתח השוק שלה במוצרי המובייל. בנוסף, אנו נמקד מאמצים להיכנס לתחומי תקשורת מגוונים נוספים, כגון MBB וה-STORAGE, כפי שקורה גם בעולם. לשם כך, יושקעו משאבים רבים בתחום השיווק, כיאה למותג בינלאומי מוביל".
 
בתפקידו החדש כמנכ"ל אלפא טלקום הוא יחליף את דרור אבישי, שהקים את פעילות וואווי בישראל, יישאר אחד מבעלי החברה וימשיך לכהן בה כדירקטור.

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share