Telecom News - הושק פרויקט החושף עמדות מפלגות ומועמדים לכנסת לגבי המאגר הביומטרי

הושק פרויקט החושף עמדות מפלגות ומועמדים לכנסת לגבי המאגר הביומטרי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> הושק פרויקט החושף עמדות מפלגות ומועמדים לכנסת לגבי המאגר הביומטרי
הושק פרויקט החושף את עמדות המפלגות והמועמדים לכנסת לגבי המאגר הביומטרי
מאת: מערכת Telecom News , 15.2.15, 18:53קלפי
 
פעילי No2Bio השיקו היום אתר המגלה את עמדות המועמדים והמפלגות בנושא ביטול המאגר הביומטרי, מאחר שראוי שנבחרי ציבור יחשפו את עמדותיהם בכל הקשור לביטול המאגר הביומטרי עוד בטרם הבחירות.

בלוגרים ופעילי רשת מקבוצת No2Bio, בשיתוף התנועה לזכויות דיגיטליות, השיקו היום פרויקט ייחודי בנוף הבחירות הישראלי, שחושף את עמדות המפלגות והמועמדים השונים לכנסת בכל הקשור למאגר הביומטרי. האתר שהוקם מציג את הנתונים עפ"י פעילותם בעבר של חברי הכנסת ועפ"י הבטחותיהם הנוכחיות לבוחר. האתר מאפשר לגולשים לפנות ישירות אל חברי הכנסת והמועמדים ולקרוא להם לחשוף את עמדותיהם בנושא.

האתר זמין - כאן.   
 
מיכאל בר סיני, מראשי הפרויקט: "המאגר הביומטרי הוא קריטי ומסוכן ולא ניתן לו להחליק מתחת לרדאר. המועמדים חייבים להבין, שהעם מכיר בחשיבות של העניין הזה. לצערנו, חלק מחברי הכנסת והמפלגות בכלל לא טורחים להביע עמדה ולהתחייב על הכיוון שלהם בנושא.

אנו מאמינים, שהאתר יסייע למתלבטים להחליט בין מפלגות: יסייע להחליט בין הליכוד בו מירי רגב תומכת בביטול המאגר לישראל ביתנו, המתנגדת לביטול או בין המחנה הציוני בו איתן כבל מוביל את התמיכה בביטול, ליש עתיד, שאינה מביעה דעה לכאן או לכאן. ראוי שנבחרי ציבור יחשפו את עמדותיהם עוד בטרם הבחירות וכך נוכל אנו הבוחרים להחליט כיצד להצביע בצורה מושכלת ולא על סמך סיסמאות ריקות".
 
ניסוי המאגר הביומטרי, שנקבע בחוק, אמור להסתיים בסוף יוני 2015. הכנסת ה-20 היא שתצביע אם לבטל את המאגר הביומטרי או להפוך אותו לחובה, דבר שיהפוך את ישראל למדינה המערבית היחידה המחזיקה מאגר ביומטרי חובה לכלל אזרחיה, לאחר שמדינות המערב בהן בריטניה, ארה"ב, ניו זילנד, קנדה, צרפת, גרמניה, הולנד ואחרות בחרו לבטל או שלא להקים מאגרים כאלה.
 
הבעת דעה



 
 
Bookmark and Share