Telecom News - REVERSEXIT – פלטפורמה בינלאומית לשינוי סיכויי הצלחת סטארטאפים

REVERSEXIT – פלטפורמה בינלאומית לשינוי סיכויי הצלחת סטארטאפים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> REVERSEXIT – פלטפורמה בינלאומית לשינוי סיכויי הצלחת סטארטאפים
REVERSEXIT – פלטפורמה בינלאומית לשינוי סיכויי הצלחת סטארטאפים
מאת: מערכת Telecom News, 15.2.15, 19:11סטארטאפ

2.5% בלבד מן הסטארטאפים בישראל מצליחים לשרוד לאורך זמן. נחשף מודל חדשי, פטנט ייחודי המבוסס על כלים אנליטיים מתקדמים, שישנה את תעשיית הסטארטאפים בעולם. סטארטאפים מישראל יכולים להגיש בקשת הצטרפות.

שורה של יזמים בעלי ניסיון בזירת הסטארטאפים וההון סיכון מישראל ועמק הסיליקון בארה"ב מקימים בימים אלה פלטפורמה בינלאומית חדשה בשם REVERSEXIT, שכוללת קונספט חדשני המשנה את מעגל החיים של הסטארטאפ ומגדיל את סיכוי ההצלחה שלו לשרוד. זאת, ע"י חיבור הסטארטאפ עוד בתחילת דרכו עם שותפים אסטרטגיים בוגרים, שמזניקים את הסטארטאפ לשוק ובכך הופכים אותו למבוקש ואטרקטיבי בעיני משקיעים, מנטורים, אקסלרטורים, ספקים וכל יתר השחקנים בתעשייה.

כל פעילות REVERSEXIT נשענת על פטנט ייחודי המבוסס על כלים אנליטיים מתקדמים, מנועי חיפוש, אינדקסים טקסטואלים, ביג דאטה ומידע רב נוסף הנשאב מאתרי האינטרנט המובילים בעולם, שעוזרים לבצע איבחון אוטומטי מקיף לכל סטארטאפ במטרה לזהות מי הם השותפים האסטרטגיים האידיאליים עבורו והשחקנים בתעשיית הסטארטאפים המתאימים לסייע לו להצליח בדרכו. בנוסף, מסייעת החברה גם בחיבור בין השחקנים בפועל בהתבסס על יכולות ושיטות שפותחו בה.

באמצעות המודל הייחודי של REVERSEXIT, סטארטאפים, שיעשו שימוש בשירות, ישפרו את סיכוי ההצלחה שלהם לגייס השקעה דרך משקיעים בכלל ודרך אתרי CrowdFunding בפרט, שיעדיפו להשקיע בסטארטאפים המגובים בשותפים אסטרטגיים בוגרים, שמזניקים אותם לשוק.

מעבר ליכולתם של סטארטאפים להגדיל את סיכוי ההישרדות והצלחת גיוס ההון, כל פעילות REVERSEXIT מבוצעת עפ"י מודל מבוסס תוצאות והצלחה, ולסטארטאפ אין כל עלות או התחייבות אלא אם כן הושגה עבורו הצלחה.

בימים אלה הקצתה החברה לכל מדינה כמות מוגבלת של הרשמות, וסטארטאפים מישראל יכולים כעת להגיש בקשה להתקבל לרשימת ההמתנה דרך אתר ReversExit.com ועם תחילת הפעילות הצפויה בחודשים הקרובים יתחילו הראשונים שברשימה לקבל הזמנה להיכנס לפלטפורמה החדשה וליהנות משרותיה.

יהודה רגב, מנכ"ל וממייסדי REVERSEXIT, "חברת REVERSEXIT פעלה בשנתיים האחרונות לייצור מתודולוגיה חדשה מגובה בטכנולוגיה מתקדמת, שהולכת לשנות את כל מעגל החיים של הסטארטאפ באופן שיותר סטארטאפים יוכלו לשרוד ולהצליח. עפ"י הסטטיסטיקה רק כ-10% מהסטארטאפים בעולם ורק 2.5% מהסטארטאפים בישראל מצליחים לשרוד ולהתקיים לאורך זמן בעוד שהיתר נסגרים. הסיבה לכך היא בעיקר אי יכולת של הסטארטאפים לעבור את התקופה בה מתחיל הסטארטאפ לצבור תזרים מזומנים שלילי ועד השלב שבו הוא הופך למאוזן – תקופה הנקראת Valley of Death. הצלחת סטארטאפים לעבור את התקופה הזו תלויה במידה רבה במינוף ומקסום ההתאמה של האקוסיסטם הסובב את הסטארטאפ, שכולל מלבד היזמים גם את המשקיעים, המנטורים, חברות טכנולוגיה ותיקות, לקוחות מטרה וספקיות השירותים.

החברה תעזור לסטארטאפים להתחבר עם השותפים האסטרטגיים הנכונים להם ובכך תהפוך אותם לבולטים, מבוקשים ומועדפים בעיני משקיעים ובעיני כל יתר השחקנים האחרים בתעשייה, שגם יוכלו להשתמש בפלטפורמה של REVERSEXIT כדי להתקשר עם הסטארטאפים ולבצע איתם עסקאות מבוססות אקוויטי ללא צורך בהשקעת מזומנים".

בצוות המייסדים והשותפים של REVERSEXIT, נכללים 25 שותפים ושותפות בכירים לשעבר בתעשיית הסטארטאפים וההשקעות וביניהם: יהודה רגב לשעבר מנכ"ל ומייסד רשת תוכניות השותפים WeSell, אבי גפן, לשעבר סמנכ"ל פועלים שוקי הון, מנכ"ל Hapoalim Technology Fund ומנכ"ל קבוצת אקויטל-ישראמקו , ירון הורוביץ, לשעבר סגן נשיא לשירות לקוחות בסלקום, מירס והוט מובייל ומנכ"ל רשת החנויות דינמיקה, שרון קורן לשעבר מנכל"ית סוויפטנס וסמנכ"ל מכירות בנס טכנולוגיות, חן דורות, סמנכ"ל הכספים של הסטארטאפים CallmyName ו-Fixya, עופר עובד, לשעבר מנכ"ל מקאן אריקסון דיגיטל וסגן נשיא ב-AOL

עפ"י מייסדי החברה, היתרונות העיקריים של המודל, שמציעה REVERSEXIT באמצעות הפלטפורמה שפיתחה, היא היכולת להגדיל את סיכוי הסטארטאפ לגייס כסף, כמו גם להגדיל את סיכויו לצמוח בשוק ובכך להקטין את אחוזי הכישלון של הסטארטאפים בתעשייה לצד היכולות להפחית את מספר סיבובי גיוס ההון והדילולים הנהוג בתעשייה ושיפור משמעותי של ה-ROI למשקיעים.

החברה צפויה להכריז על תחילת פעילותה בחודש אפריל 2015.

סטארטאפ



 
 
Bookmark and Share