Telecom News - ההפקרות בלשכת מנכ"ל משרד התקשורת נמשכת באין מפריע

ההפקרות בלשכת מנכ"ל משרד התקשורת נמשכת באין מפריע

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> ההפקרות בלשכת מנכ"ל משרד התקשורת נמשכת באין מפריע
חשיפה: נהג המתחזה כעוזר מנכ"ל ממשיך לנהל את הרגולציה בישראל, מקבל החלטות ועונה לאזרחים הפונים אליו בשם מנכ"ל מש' התקשורת. כרגיל, מורחים את הסוגיה הזו, שנמשכת כבר יותר משנה, בדיוק כמו שמורחים את "הפרשה הסודית".
מאת: אבי וייס, 15.2.15, 22:00אבי ברגר

לפני שנה חשפתי כאן את העובדה, שמשרד התקשורת מנוהל ע"י נהג המתחזה לעוזר מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר, בתמונה). הלה היה מקבל החלטות, עונה לאזרחים וחותם על מסמכים רגולטוריים כ"עוזר מנכ"ל".

בעקבות החשיפה המדהימה הזו והתערבות נציבות שירות המדינה, שכרגיל "מרחה את העניין", מונתה ודי מהר, עדי קהאן-גונן, כמינוי מקצועי כעוזרת מנכ"ל, במקומו של נתי ביאליסטוק (עוזר המנכ"ל הקודם, ש"הופרש מתפקידו" בנסיבות לא ברורות ובהליך מוזר, מה שנדון כעת בבית הדין לעבודה). 

בשבוע החולף הופתעתי כשקיבלתי תלונות חדשות מאזרחים ובעלי תפקידים בכירים בעולם התקשורת הישראלי, שתיארו בפני מצב של "איש הישר בעיניו ייעשה", ולפיו אותו נהג ממשיך לקבל החלטות ולענות לאזרחים כ"עוזר מנכ"ל", כאילו מאומה לא קרה, ואף מודיע להם במפורש, שיש לו גיבוי מלא מהמנכ"ל ושהוא (המנכ"ל) מצפצף על ההנחיות של הנציבות. 

לכן פניתי בדחיפות לנציבות שירות המדינה ולמשרד התקשורת ושאלתי:
"מתלונות שקיבלתי אמש והיום מאנשים שפנו למשרד התקשורת וקיבלו תשובות מאדם שהתחזה לעוזר המנכ"ל בשם דורון רייזל, התברר לי, שלא חל שום שינו במצב, שכביכול הופסק על ידכם לפני שנה (ראה התכתבות קודמת).

כשאחד האנשים, שהתלוננו בפני, פנה לדורון רייזל והצביע בפניו על הכתבות (כאן וכאן) שבהן נכתב שהוא רק נהג מנכ"ל ויש עוזרת מנכ"ל (שזה לא הוא), הוא השיב לפונה: "יש לי גיבוי מלא מהמנכ"ל ולא חשוב מה הנציבות אומרת וגם לא חשוב מה שפורסם, כי זה לא נכון. אני עוזר מנכ"ל. נקודה".
האם ייתכן שכך יצפצפו במשרד התקשורת על הנציבות ועל החוק?".

תגובת נציבות שירות המדינה: "בעקבות פנייתך ביקשנו את התייחסות משרד התקשורת. להלן התייחסותה של גב' תמר לשם, סמנכ"לית בכירה למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, תשובה אשר מקובלת עלינו:
"דורון רייזל משובץ בתקן נהג מנכ"ל. אכן הוטלו עליו תפקידים נוספים  בנוסף להיותו נהג, בהתאם לתקשי"ר, אך לא נוסף לו תואר נוסף ועל כן הוא לא רשאי לחתום בתואר אחר והוא גם לא עושה כן. 
הנטען על ידי מר וייס אינו תואם פני המציאות, העובד לא טען כי הוא לא מתייחס להנחיות הנציבות. ההיפך הוא הנכון, המשרד מקפיד לעבוד עפ"י כללי התקשי"ר  והנחיות נציבות שירות המדינה".  
 עד כאן תגובתה. אם יש לך ראיות למסמכים שהוא חותם עליהם בתואר אחר - נשמח לראותם".

את תגובת משרד התקשורת עצמו באופן ישיר לא הצלחתי לקבל, לא שלא ניסיתי. 

כך, ההפקרות בלשכת מנכ"ל משרד התקשורת היא לא רק בתחום הטיפול ב"פרשה הסודית", אלא גם בכל התחומים הרגולטוריים. כמו ששנאמר במקורותינו: "בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה".
 
ביזיון



 
 
Bookmark and Share