Telecom News - Act-On ו-Pravda Media Group מביאות שירותי אוטומציה בשיווק לישראל

Act-On ו-Pravda Media Group מביאות שירותי אוטומציה בשיווק לישראל

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> Act-On ו-Pravda Media Group מביאות שירותי אוטומציה בשיווק לישראל
Act-On ו-Pravda Media Group מביאות שירותי אוטומציה בשיווק ושיווק עסק לעסק לישראל
מאת: מערכת Telecom News, 16.2.15, 23:30כפיר פרבדה

לפני התקנת אוטומציה בשיווק היו הוכחת ההשפעה של פרסום באמצעות תוכן והתשואה על ההשקעה בקמפיין תהליך מסובך וידני. באמצעות Act-On יכולה PMG לספק ללקוחות שירות שיווק דיגיטלי, שמסתכל בכל מחזור החיים של הלקוח מהליד עד ההכנסות.

Act-On Software, ספקית של אוטומציה בשיווק לעסקים קטנים ובינוניים, ו-Pravda Media Group PMG, חברת שיווק דיגיטלי עסק לעסק (B2B) בישראל, הכריזו על שיתוף פעולה להרחבת השימוש באוטומציה בשיווק לחברות בצמיחה ולחברות בינוניות עולות בישראל, שמשווקות בעולם. באמצעות המומחיות בתחום של PMG והבנת האקלים העסקי המקומי יחד עם הידע של Act-On בטכנולוגיות שיווק, הן מציעות לחברות הישראליות הצלחה בשיווק מודרני.

כפיר פרבדה, (בתמונה), נשיא ומנכ"ל :Pravda Media Group "רוב לקוחותינו הם עסקים קטנים ובינוניים צומחים המתחרים בעולם עם המוצרים והשירותים, שהם מציעים, ו-Act-On מספקת שילוב של פונקציות, קלות שימוש ומחיר העונה על הצרכים שלהם. שיתוף הפעולה עם Act-On מאפשר לעסק שלנו לצמוח מבחינת גודל והיצע".

אטרי צ'טרג'י, סמנכ"ל השיווק של Act-On Software: "ישראל היא בין שוקי ההזנקים הצומחים הכי מהר והחברות האלו ממוצבות להרוויח מטכנולוגיות השיווק החדישות ביותר' ש-Act-On פיתחה עבור עסקים קטנים ובינוניים וחברות צמיחה עולות. ההכנסות הגלובליות מאוטומציה בשיווק תגענה ל-1.9 מיליארד דולרים עד 2020, ואנו צופים, שהמשווקים הישראלים ימלאו תפקיד מוביל באימוץ טכניקות שיווק מהדור הבא כדי להגדיל את עסקיהם".

שת"פ



 
 
Bookmark and Share