Telecom News - הסטארטאפ Logz.io להגנת שרתים מקריסה בעסקים/ארגונים גייס 1.2 מיליון $

הסטארטאפ Logz.io להגנת שרתים מקריסה בעסקים/ארגונים גייס 1.2 מיליון $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Logz.io להגנת שרתים מקריסה בעסקים/ארגונים גייס 1.2 מיליון $
הסטארטאפ Logz.io להגנת שרתים מקריסה בעסקים ובארגונים גייס 1.2 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.15, 12:23תומר לוי
 
Logz.io מגייסת את חכמת ההמונים לטובת הגנה על שרתים מקריסה, בעיה אדירה המטרידה מאות אלפי ארגונים בעולם. היא מפתחת שירות ענן המנתח התנהגות של שרתים, תקלות צפויות ודרכי ההתמודדות של מנהלי מערכות עם אותן תקלות.
 
Logz.io, סטארטאפ, שמגייס בינה מלאכותית וחכמת המונים אל תחום ניתוח המידע למטרת יציבות ושרידות שרתים, השלים סבב גיוס ראשון של 1.2 מיליון דולרים בהובלת קרן גיזה ובהשתתפות משקיעים בכירים מתעשיית ההייטק. בחברה מפתחים שירות ענן המנתח התנהגות של שרתים, תקלות צפויות ודרכי ההתמודדות של מנהלי מערכות עם אותן תקלות.
 
ניתוח האירועים מאפשר לשירות לאתר תקלות המתהוות בשרתים עוד בטרם נפילתם. המערכת אף מסוגלת להציע פתרונות, שיכולים לסייע לחזור במהירות לפעילות רגילה.
 
את logz.io הקימו היזמים תומר לוי ואסף יגאל. לוי ייסד בעבר את חברת Intigua, שגייסה כ-20 מיליון דולרים ומעסיקה עשרות עובדים בישראל ובארה"ב, ויגאל ייסד את ,Currensee שנמכרה באוקטובר 2013 לחברת Oanda הקנדית.
 
אייל ניב, שותף מנהל בגיזה: "אין הרבה יזמים בישראל עם סוג הניסיון של תומר ואסף. שניהם הצליחו בשנים האחרונות להקים חברות טכנולוגיה מובילות, שמעסיקות עשרות עובדים ברחבי העולם, ושניהם הצליחו לפתח להחדיר לשוק טכנולוגיות חדשות, שהוכיחו את עצמן בזמן קצר. אנו מאמינים, שהשילוב שלהם יחד עם הפתרון הייחודי אותו הם מובילים, שמטפל בבעיה אדירה המטרידה מאות אלפי ארגונים ברחבי העולם, יאפשר להם להפך לשחקנים מובילים בשוק, בתוך זמן קצר".
 
תומר לוי, (בתמונה), מנכ"ל Logz.io: "עולם מחשוב הענן מאפשר ליצור מערכות מאוד מתוחכמות במהירות יחסית. אך מערכות אלו מתגלות כמורכבות מאוד לניהול. הדור הקיים של מערכות ניתוח האירועים לא מסוגל להתמודד עם סיבוכיות הבעיה. אנו זיהינו את ההזדמנות ופיתחנו טכנולוגיה ייחודית המשלבת בינה מלאכותית וחכמת המונים. בכך אנו מאפשרים ללקוחות להתמודד עם ביזור המערכות, למנוע קריסות, לצפות תקלות ולשפר את הביצועים מידי יום".
 
אסף יגאל, וסמנכ"ל מוצרים ב- Logz.io: "הרבה שנים התעסקתי בניהול מערכות, שמבצעות מיליוני טרנזקציות ביום, וחוויתי על בשרי את הקושי והאתגר בשימוש במערכות הקיימות. הפתרון שלנו מאפשר לראשונה להתמודד עם כמויות עצומות של מידע, לנתח אותו ולהפיק ממנו תובנות, שתשמורנה על השרתים של הלקוחות באוויר. יש מאות אלפי ארגונים בעולם התלויים בזמינות הזו: החל מקופות אינטרנטיות של בית קולנוע, שאם לא תפעלנה, לא ימכרו כרטיסים, וכלה בארגונים כמו פיי פאל או אי ביי, שאפילו חצי שעה של חוסר זמינות שלהם, משמעה נזק של מיליוני דולרים. אנו מנתחים מידע, מפיקים תובנות ושומרים על הלקוחות באוויר יותר מכל פתרון אחר".

גיוס
 
 



 
 
Bookmark and Share