Telecom News - הסטארטאפים Sling ו-shopnfly מישראל עלו לגמר Start Path מסטרקארד

הסטארטאפים Sling ו-shopnfly מישראל עלו לגמר Start Path מסטרקארד

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפים Sling ו-shopnfly מישראל עלו לגמר Start Path מסטרקארד
הסטארטאפים Sling ו-shopnfly מישראל עלו לגמר בתחרותStart Path  של מסטרקארד
מאת: מערכת Telecom News, 18.2.15, 12:14סטארטאפ
 
הם יתמודדו עם סטארטאפים נוספות מאירופה להתקבל  לתוכנית המאיץ של מסטרקארד.
 
חברות ההזנק Sling ו-shopnfly מישראל נבחרו בתחרות הסטארטאפים Start Path של מסטרקארד, שנערכה בישראל. כך הוכרז באירוע, שנערך אמש ב-17.2.15 בת"א, שעל קיומו דיווחנו - כאן. החברות תשתתפנה בסבב הראיונות הסופי של תוכנית Start Path אירופה, שיתקיים בדבלין ב-23.3.15 ותיזכנה למימון הוצאות הנסיעה.
 
,Sling שנוסדה ב-2013 ע"י ארז ירושלמי ויעקב כהן, מפתחת פלטפורמה המאפשרת לעסקים קטנים לקבל תשלומים אלקטרוניים מצרכנים באמצעות הסמארטפון. 
 
,shopnfly שנוסדה לפני שנתיים ע"י גיא געש ואיילון שטיינר, היא אתר קניות מקוון המאפשר לנוסעים לרכוש מגוון מוצרים בכל שלב של נסיעתם לחו"ל ולאסוף את המוצרים שהזמינו בנמלי התעופה, במטוס או אף בבית המלון.
 
 Start Pathשל מסטרקארד הוא מאמץ עולמי לתמוך בסטארטאפים הנמצאים בשלבים התחלתיים, שמפתחים את הדור הבא של פתרונות המסחר. Start Path הושקה בסוף שנת 2013, מתוך מטרה לסייע לסטארטאפים הנמצאים בשלבים התחלתיים להצליח באמצעות מינוף מגוון אפשרויות לעבודה משותפת. סטארטאפים יכולים להפיק תועלת מהידע של הרשת העולמית של מומחי מסטרקארד, לקבל גישה ללקוחות ולשותפים של החברה וליהנות מהיכולת לפתח חידושים המבוססים על הפתרונות של מסטרקארד. תוכנית Start Path של מסטרקארד מספקת, למעשה, תמיכה ומומחיות לסטארטאפים לצורך גידול עסקיהם.
 
סטיבן וויפר, העומד בראשות Start Path העולמית של מסטרקארד: "כל צוות השופטים של Start Path התרשם באופן גורף מהרעיונות, החדשנות ויצירתיות של כל חברות ההזנק, שהציגו בתל אביב. היה קשה לבחור רק שתיים, מה שמראה את כוחה של החדשנות בישראל".
 
אנדראס המברגר, מנהל מסטרקארד ישראל: ״לא מפתיע, שהתחרות המתקיימת לראשונה בישראל הביאה לתוצאות מצוינות. למעלה מ-45 סטרטאפים נבחנו וצוות השופטים מחו"ל התקשה לבחור בין המוצרים החדשניים שהוצגו".

בתמונה מימין לשמאל: ארז ירושלמי, סטיב פלינטר, סגן נשיא המאיץ של מעבדות מסטרקארד, סטיבן וויפר, גיא געש

הסטארטאפים בתחרות
 



 
 
Bookmark and Share