Telecom News - סריקת פרופילים בפייסבוק וטוויטר לזיהוי הונאות ורכיבים מסוכנים – בחינם

סריקת פרופילים בפייסבוק וטוויטר לזיהוי הונאות ורכיבים מסוכנים – בחינם

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> סריקת פרופילים בפייסבוק וטוויטר לזיהוי הונאות ורכיבים מסוכנים – בחינם
סריקת פרופילים בפייסבוק וטוויטר לזיהוי הונאות ורכיבים מסוכנים – בחינם
מאת: מערכת Telecom News, 19.2.15, 17:27phone-security

גרסה חדשה לסורק מדיה חברתית עם מנגנון סריקה משופר וממשק משתמש חדש, מציעה לגולשים לסרוק את הפרופילים שלהם לאיתור הונאות בעברית ובחינם וגם מהסמארטפון והטאבלט.

ESET - מפתחת האנטי וירוס NOD32 וחברת אבטחת המידע החמישית בגודלה בעולם, שפתרונות האנטי וירוס שלה מגינים על יותר מ-100 מיליון משתמשים ביותר מ-200 מדינות מפני האקרים, איומי סייבר והתקפות אינטרנט, השיקה היום גרסה חדשה לסורק המדיה החברתית שלה לפייסבוק ולטוויטר. הגרסה החדשה כוללת ממשק משתמש חדש ושיפורים למנגנון סריקת האיומים ברשתות החברתיות ומוצעת כשירות חינמי לכלל הגולשים.

ב-ESET טוענים, שמספר האיומים, שמופצים באמצעות הרשתות החברתיות, צפוי רק לעלות. מעבר לכך, הסיכוי, שהגולש יתקל בקישור זדוני בפייסבוק, גבוה פי 3 מהסיכוי להיתקל בקישור כזה בטוויטר. מספר המשתמשים הפעילים, חשבונות עם קישור לכרטיס האשראי והיקף השיתוף – לעיתים קרובות גם של מידע אישי כמו כתובת, מספר טלפון ומיקום – הופכים את פייסבוק למטרה מועדפת ע"י פושעי הסייבר.

הגרסה החדשה של סורק המדיה החברתית כוללת מנוע סריקה משופר, שמסוגל לזהות רכיבים מסוכנים או חשודים ברחבי המדיה החברתית, ממשק מקוון המציג את סטטוס האבטחה הנוכחי של המשתמש ועיצוב רספונסיבי, שמאפשר לגולש להשתמש בסורק גם מהסמארטפון או מהטאבלט שלו. מנוע הסריקה עצמו פועל כל הזמן ברקע ומגן על הגולשים מתוכן זדוני ברשתות החברתיות בזמן אמת.

סריקת הפרופילים מתאפשרת באמצעות אתר ייעודי, שהקימה ESET  - כאן, שזמין בעברית. לאחר הכניסה לאתר יש לבחור בלשונית "סורק המדיה החברתית" ולהוסיף את חשבון הפייסבוק והטוויטר.

משתמשי פייסבוק יכולים להתקין את הסורק גם כאפליקציית פייסבוק בקישור הבא:
https://www.facebook.com/games/eset-socmedscan/?fbs=-1.
הונאות
 
 
 



 
 
Bookmark and Share