Telecom News - מנכ"ל משרד התקשורת משתולל על בזק והוט וגם על עובדיו. הכל מוקלט

מנכ"ל משרד התקשורת משתולל על בזק והוט וגם על עובדיו. הכל מוקלט

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> מנכ"ל משרד התקשורת משתולל על בזק והוט וגם על עובדיו. הכל מוקלט
בלעדי: אתמול, במקביל להשתוללות של מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר) כנגד בזק והוט, הופיע המנכ"ל בסיום כנס פנימי מקצועי של עובדיו וחשף, שהוא עתיד לסלק לא מעט אנשים הביתה ובנוסף חשף: כל מה שנעשה במשרד התקשורת - מוקלט. 
מאת: אבי וייס, 19.2.15, 18:30אבי ברגר

ההתנהלות של מנכ"ל משרד התקשורת (אבי ברגר, בתמונה) , כנגד בזק והוט, לרבות איבוד עשתונות בדיונים, חשפה היבט די מדאיג בהתנהלותו, כפי שמתאר זאת אחד מהעובדים הבכירים במשרד התקשורת: "יש פיל ענק בחדר וסוף סוף מתחילים לדבר עליו: מנכ"ל משרד התקשורת אבי ברגר סובל מיחסי אנוש קשים ביותר, הוא צועק, מעליב, רודה ולא מפסיק להגיד "אני מנכ"ל משרד התקשורת", "אני קובע", "אני אדאג שתחטפו תביעות ייצוגיות". רק בישיבות, שבהן השתתף שר התקשורת היוצא גלעד ארדן, הוא ישב בשקט וניתן היה לקיים דיון רציני ללא ההשתלחויות הילדותיות של אבי ברגר, שאת חלקן אנשינו הקליטו".

כעת אנו חושפים את דבריו של מנכ"ל משרד התקשורת, שנאמרו בכנס מקצועי סגור של עובדי משרד התקשורת, כנס מקצועי בנושאי תקשורת, שנערך אתמול (18.2.15) ובו הוא נשא את דברי הסיכום.

אביא כאן רק 3 סוגיות מטרידות, שעלו מדבריו:

א. המנכ"ל האשים חלק מחברי הוועד של משרד התקשורת (הוא נקב בשם של חברת ועד מת"א), שהם הדליפו לעובדים במשרד את הדברים, שאמר להם בפגישה סגורה בעניין השינויים הארגוניים, שהוא מתכנן לערוך במשרד התקשורת. אגב, אני חייב להודות, שאני הוא הגורם והמניע לכל הסיפור המוזר הזה. ב-14.1.15 חשפתי כאן את התכנית הזו ואת הפטור המוזר ממכרז 
לחברת רותם אסטרטגיות עסקיות (לבחינת המבנה הארגוני של המשרד) בלא פחות מ- 662 אלף ₪ + מע"מ. זאת, כאשר יש למנכ"ל תכנית מוכנה כזו במגירה (תכנית, שהכין קודמו לתפקיד - עדן בר טל, ומ"מ המנכ"ל בזמנו שמילה מימון שיכלל מעט את התכנית הזו - וכשל ביישומה). כך, שלא ברור מדוע צריך לשפוך כסף על ייעוץ בסכום כזה דמיוני לנושא, שיש עליו כבר מסמכים מוכנים. 

ועד העובדים, שקרא את החשיפה הזו באתר טלקום ניוז, הזדעק וביקש שיחת הבהרה עם המנכ"ל, והוועד דיווח לעובדים אחרי השיחה מה היה בה (מייד נדווח מה). אתמול, הוועד (ליתר דיוק, חלק מהוועד) מואשם בהדלפת דברי המנכ"ל לעובדים, האשמה מעט מוזרה, משום שתפקיד הוועד (בין היתר) להגן על עובדים מפני שרירות לב של מנהלים לא אחראיים (מנקודת מבטם), דוגמת אבי ברגר

ב. מה שדיווח אמש המנכ"ל אבי ברגר בקולו (ולא דרך הדלפה מישיבה שלו עם הוועד) הוא: יהיו שינויים ארגוניים במשרד התקשורת. אולם, עובדים לא יפוטרו ולא יהיו "מחטפים". משום, שהכוונה שלו להציע "תכנית פרישה מרצון" לעובדים וכך זה יתנהל (בפרישה מרצון).

ג. בנוסף, המנכ"ל פלט, שכל מה שנעשה במשרד התקשורת מוקלט. כששאלו אותו איך זה יכול להיות, הוא ענה: "גם אני מוקלט". לא נמסר על ידו פירוט כיצד מתבצעות ההקלטות הבלתי חוקיות הללו, אבל כבר רמזתי כמה פעמים בנושא "הפרשייה הסודית", שנושא ההקלטות במשרד התקשורת מופיע במפורש בפסק הדין של בית הדין לעבודה בת"א והשופטות שם אף נוקבות בפסק הדין בשם של מי שעסק ועוסק בהקלטות במשרד התקשורת. בגלל צו איסור הפרסום, שחל על כל "הפרשה הסודית", אני לא יכול לפרסם כאן את מה שנכתב בפסק הדין בעניין חמור ומטריד מאוד זה. 

לכן,פניתי בדחיפות למשרד התקשורת ושאלתי:
"אודה להתייחסות ל-2 סוגיות דחופות, בעניין דבריו של המנכ"ל אתמול בסיום כנס התקשורת הפנימי של עובדי המשרד:
א. השינוי הארגוני במשרד יתקיים ויהיה בו עידוד של "פרישה מרצון".
ב. כל עובדי המשרד לרבות המנכ"ל - מוקלטים".

תגובת דובר משרד התקשורת: "אמירה זו, שמיוחסת למנכ"ל המשרד בכנס, איננה נכונה. המנכ"ל לא אמר, שעובדי המשרד מוקלטים וכמובן שלא קיימות הקלטות כאלה".  
 
ניהול ישיבה



 
 
Bookmark and Share