Telecom News - סיסקו תשיק בארץ את פתרון ה-SDN המהפכני שלה. הרישום לאירוע בעיצומו

סיסקו תשיק בארץ את פתרון ה-SDN המהפכני שלה. הרישום לאירוע בעיצומו

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> סיסקו תשיק בארץ את פתרון ה-SDN המהפכני שלה. הרישום לאירוע בעיצומו
סיסקו תשיק בארץ את פתרון ה-SDN המהפכני שלה. הרישום לאירוע בעיצומו
מאת: מערכת Telecom News, 22.2.15, 15:02אלון חיימוביץ'
  
במהלך השנתיים האחרונות השקיעה סיסקו למעלה מ-850 מיליון דולרים בפיתוח הטכנולוגיה. ארכיטקטורת ה-SDN המתקדמת מיועדת לחוות שרתים ארגוניות.
 
סיסקו תשיק בישראל את ארכיטקטורת ה-SDN המהפכנית שלה - ACI - Application Centric Infrastructure. הפתרון החדש שם במרכז את האפליקציה, שמהווה את האלמנט החשוב ביותר בארגון IT. מטרתו העיקרית של הפתרון היא סלילת דרכו של הארגון אל ענן פרטי הכולל פורטל שירותים ארגוני מלא. במהלך השנתיים האחרונות השקיעה סיסקו למעלה מ-850 מיליון דולרים בפיתוח הטכנולוגיה ולא מעט מאמצים ביצירת מערכת שותפים נרחבת הכוללת חברות כמו Radware, Checkpoint, Citrix ו-F5.

עד כה למעלה מ-300 לקוחות ברחבי העולם הטמיעו את הבקר החדש ולמעלה מ-1800 לקוחות רכשו תשתית, שבעתיד ניתן יהיה לנהל אותה ע"י הבקר.

אירוע ההשקה יתקיים ב-2.3.15 במתחם האירועים EAST בתל אביב.            

הרשמה לכנס - כאן.  
 
אלון חיימוביץ', (בתמונה), סמנכ"ל הטכנולוגיות בסיסקו ישראל: "אנו מבצעים אבסטרקציה מלאה לכול רכיבי התשתית: החל מאלמנטים כמו מתגים ועד ל-Firewalls ו-Application Delivery Controllers. בניגוד לפתרונות SDN אחרים, שקיימים בשוק, אנו יודעים לעבוד מול הייפרוויזורים של כל החברות, כולל  Microsoft ו-RedHat. יתרון נוסף הוא, שהפתרון נותן מענה מלא גם לשרתים פיזיים.

הארכיטקטורה החדשה בראש ובראשונה משנה את השפה בה נהגנו להגדיר ציוד תקשורת ב-20 השנים האחרונות. אנו מתרגמים את הלוגיקה העסקית, האפליקטיבית, ללוגיקה רשתית. כבר אין צורך לבצע הגדרה ידנית משום שאנו "מסבירים" בצורה גרפית לבקר (Controller) איך האפליקציה שלנו נראית, והבקר מגדיר בשבילנו את ציוד התקשורת".
 
 כנס השקה



 
 
Bookmark and Share