Telecom News - הסטארטאפ Go VIVO שפיתח צמיד הנלחם בהשמנת ילדים גייס 300,000 $

הסטארטאפ Go VIVO שפיתח צמיד הנלחם בהשמנת ילדים גייס 300,000 $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Go VIVO שפיתח צמיד הנלחם בהשמנת ילדים גייס 300,000 $
הסטארטאפ Go VIVO שפיתח צמיד הנלחם בהשמנת ילדים גייס 300,000 דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 22.2.15, 15:28ג'ף ראביס

Go VIVO, שזכתה להשקעה רגע לפני כניסתה לאקסלרטור הסושיאל טק, The Rally, פיתחה צמיד כושר לילדים ובו טכנולוגיה ייחודית, שמטרתה לזכות ילדים העונדים אותו בנקודות וירטואליות במשחקי מחשב.
 
הסטארטאפ הישראלי החברתי Go VIVO הודיע היום על השקעת פרה-סיד של 300 אלף דולרים מדברה סילבר ויוסי קרטא. Go VIVO זכתה להשקעה רגע לפני כניסתה לאקסלרטור החברתי Rally בו שותפים Hub TLV ו-Tech for Good.
 
Go VIVO פיתחה צמיד כושר, שעוצב במיוחד לילדים ובו טכנולוגיה ייחודית המיועדת להתממשק לכל משחקי "העולם הווירטואלי" ומשחק תפקידים הנמצאים בשוק היום. מטרת הצמיד היא לתמרץ את הילדים להגדיל את היקף הפעילות גופנית באופן שבו ככל שהילד, שעונד את הצמיד, יהיה פעיל יותר במהלך היום, הוא יזכה לנקודות רבות יותר במשחקי המחשב הווירטואליים.
 
המטרה, שלשמה הוקם הסטארטאפ Go VIVO, היא להילחם בתופעת ההשמנה בקרב ילדים ולייצר עבורם תמריצים לפעילות גופנית ולשמירה על הבריאות. מחקרים בעולם מגלים, שמיליוני ילדים, בין הגילאים 8-14,  מבלים עד 14 שעות בשבוע מול משחקי מחשב.
 
כאשר הילד עונד את הצמיד ) Bracelet VIVO) הוא מרגיש כאילו הוא בעצם חלק מהמשחק. הצמיד יוצר אצל הילד תמריץ לחקות את הפעולות, שמבצע החבר הווירטואלי שלו במשחק המחשב.הצמיד מעניק לילד תחושה, שהפעולות המתבצעות במשחק יכולות להתבצע על ידו במציאות. ב-VIVO Bracelet מוטמעים חיישנים היודעים לתעד את פעילות הגופנית של הילד, שינוי בטמפרטורת הגוף וכמות הזיעה כתוצאה מפעילות הגופנית שהוא עושה. הצמיד ממיר את הנתונים לזיכויים הווירטואליים של המשחק. הילד, שמשחק במשחקים, מקבל סיפוק מידי כשהוא רואה, שהפעילות הגופנית שלו מסייעת לחבר הווירטואלי שלו להפוך לחזק יותר או להשלים משימות או להתקדם לשלב הבא במשחק.
 
כיום משתתפת Go VIVO בתוכנית ההאצה של האקסלרטור Rally לסטרטאפים. Hub TLV  ו-Tech for Good הקימו יחד את ה-Rally, אקסלרטור, שנועד להאיץ ולקדם סטארט-אפים בעלי אימפקט חברתי. ל-Rally  התקבלו 13 סטארטאפים, שזוכים לתוכנית אישית לפי צרכיהם וליווי מקצועי צמוד של מנטורים. הראלי, הממוקם ב-Hub TLV,  נמשך 3 חודשים, במהלכם ניתן דגש על גיוס כספים למיזמים בעלי מודל כלכלי איתן ותועלת חברתית הנובעת מפירות פיתוחיהם. חברות מובילות במשק התגייסו לקידום הראלי ומספקות חסות, ליווי אישי צמוד של בכירי עובדיהן ומעטפת שירותים תומכים לכל מיזם. הראלי הוקם במטרה לרתום את יכולת החדשנות והכשרון הטכנולוגי של ישראל, הסטארטאפ-ניישן, לטובת פיתוח פתרונות אפקטיביים למטרות חברתיות.

ג'ף ראביס, (בתמונה), מנכ"ל Go VIVO: "אחד מכל 3 ילדים בעולם סובל מעודף משקל או מהשמנת יתר.  אחד הגורמים העיקרים לבעיה זו הוא חוסר פעילות גופנית.  מיליוני הורים ברחבי העולם מתמודדים עם בעיה משמעותית, שנמצאת כיום ללא מענה - ילדים מכורים למשחקי מחשב ואינם מסוגלים 'להתנתק' מהם. עובדה זו מפחיתה עד מאוד את הפעילות הגופנית היום יומית".

דברה סילבר, שהשקיעה ב-Go VIVO: "כשאמא שלי גססה מסרטן, הרופא התעקש, שהיא תעשה פיזיותרפיה לצד טיפולי הכימותרפיה. היא בנתה לעצמה בחזרה חלק מהחיוניות שאיבדה ושרדה עוד 4 שנים. התחלתי פילטיס בערך באותו זמן וזה היה הרגע, שבו הבנתי, שכולנו זקוקים לפעילות גופנית בחיינו רק כדי לשמור על איכות החיים ככל שאנו מתבגרים. אדם לעולם לא צעיר מדי כדי להיכנס להרגל הטוב של פעילות גופנית. אני מאמינה, שההשפעה החברתית תהיה מדהימה לצד הזדמנות טובה לקבל את ההחזר על השקע טובה מאוד".
 
צמיד Go VIVO



 
 
Bookmark and Share