Telecom News - אפליקציות פסח בחינם של טיולים בירושלים ושל הגדה לפסח ומשחקי פסח

אפליקציות פסח בחינם של טיולים בירושלים ושל הגדה לפסח ומשחקי פסח

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם ליהדות וחגי ישראל >> אפליקציות פסח בחינם של טיולים בירושלים ושל הגדה לפסח ומשחקי פסח
אפליקציות פסח בחינם של טיולים בירושלים ושל הגדה לפסח ומשחקי פסח
מאת: מערכת Telecom News, 22.3.15, 11:00

עדכוני האפליקציות ל-2019 - כאן.
פסח ויקיפדיה
לקראת חג הפסח ריכזנו אפליקציות בחינם הקשורות לחג: אפליקציות של הגדה לפסח ושל משחקים לפסח ואפליקציות של טיולים בירושלים. באפליקציות להלן לא כלולות אפליקציות בתשלום. אכן, פסח באופק ואיתו עונת הנדודים של עם ישראל. אולם, לא רק בחו"ל.

האפליקציות לחג הפסח להלן ניתנות להורדה בחינם ע"י לחיצה על שם האפליקציה.
 

Passover Haggadah: אפליקציה בחינם לאנדרואיד היא הגדה מלאה של פסח בשפה העברית. ניתן להגדיל את הטקסט.

הגדה של ילדים בסיכוי – הגדה של פסח: אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון  ססגונית המיועדת לילדים ומלווה בציורים, איורים ודמויות של פרצופים וחיוכים.
 
מסך הגדה בסיכוי

הגדה LITE: אפליקציה ותיקה בחינם לאייפון כוללת בגרסה החינמית רק  טקסט חלקי של ההגדה ודוגמאות לשירי פסח.

 
מסך הגדה Lite


יש גם משחקים לפסח כמו האפליקציה בחינם לאנדרואיד טריוויה- קושיות לפסח, בה יש לענות על כמה שיותר שאלות הקשורות בפסח בזמן הקצר ביותר כאשר בכל סיבוב יש 10 שאלות בדרגות קושי שוונת, או האפליקציה בחינם לאנדרואיד ביעור חמץ -פסח, בה יש להבעיר באמצעות האצבעות (יש כמה רמות ואפשרויות בחירה שונות) את כל מוצרי החמץ ולהיזהר לא לפגוע במצות.
 
מסך האפליקציה בחינם ביעור חמץ - פסח


(יש גם אפליקציות בחינם לתקופה שלפני הפסח, כמו האפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון של חב"ד Passover Assistant, שמתייחסת לנקיון הבית, הגעלת כלים, סיור קערת פסח, מתכונים כשרים לפסח, רשימת קניות, תכנון הסעודה, טיפים וכד').

ויש גם שירים: אפליקציה לאנדרואיד של שירי חג והפעם: שירי חג - פסח. זו אפליקציה המתעדכנת כל חג בשירים רלוונטיים. אין צורך להסיר אותה אלא לאפשר לתוכנה לקבל עדכון אוטומטי לפני כל חג.


אפליקציות בחינם לטיולים בירושלים בחג:

סיורים קוליים בעיר העתיקה בירושלים: (מומלצת): אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המספקת סיורים קוליים ברחובות, בסמטאות ובאטרקציות של העיר העתיקה בירושלים.. היא מספקת 20 סיורים בהדרכה קולית, 5 מהסיורים מונגשים לבעלי מוגבלויות. הסיורים מוצעים עם תעתיק אודיו מלא לכבדי שמיעה. כל סיור מלווה במפה המציעה ניווט GPS והיא זמינה Off-line כשהאינטרנט לא זמין.
 
 
מסך סיורים קוליים בעיר העתיקה בירולשים


SOVOO – סובו ציון והקיפוה: מטיילים עם אופניים. האפליקציה בחינם לאנדרואיד מיועדת למסלולי טיולים בירושלים ברכיבה באופניים חשמליים (וניתן גם באופניים רגיליםאו בהליכה רגלית). הטיולים הם בכמה מסלולים (כמו המסלול הירוק, המסלול הכחול, המסלול הסגול) לחוויה של סיור מודרך ללא מדריך: במהלך הסיור ה-GPS מזהה את מיקום הרוכב ומספק לו מידע וסיפורים אודות המקום בו הוא נמצא ב-7 שפות. זהו ניווט קולי אינטראקטיבי במוקדי העניין של העיר. החוויה הזאת מאפשרת נסיעה עצמאית נוחה ורציפה ללא כל מאמץ בין סמטאות מרכז העיר, הפארקים והאתרים השונים בירושלים. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לזהות את מיקומם בכל רגע נתון באמצעות הסמארטפון, לקבל מידע ותכנים אקטואליים ולצאת למסלולים מיוחדים, שתוכננו ע"י מורי דרך בישראל. כל מסלול חושף את המשתמשים להיבטים מיוחדים אחרים של העיר ירושלים.
sovoo- app guided e. bike tour  - מסך

Yapq: אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המהווה מדריך טיולים ברחבי הארץ כולל בירושלים. היא מעשירה את הידע אודות המקום בו נמצאים ללא צורך בקריאת טקסטים עמוסים. היא מקריאה את המידע אודות המקום בעבריתמשתמשים במכשיר הסלולר תוך כדי הליכה או נסיעה ומעשירים את הידע אודות המקום: פשוט מכניסים את האוזניות או מחברים לרמקול של הרכב. המידע מגיע מוויקיפדיה. האתרים מופיעים באופן ברור על המפה בהתאם למיקום. בטיול רגלי הרדיוס קטן ובטיול ברכב הרדיוס גדול.

Tiuli – טיולי – טיולים בישראל: אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון המאפשרת גישה לעשרות מסלולי טיול (כולל בירושלים), אטרקציות, נקודות חן, וכן מגדיר פרחים. היא מציעה בין השאר:
· מעל ל-160 מסלולי טיול מפורטים ומאות אתרים בישראל.
· מידע על אטרקציות לכל המשפחה.
· מידע מקיף על אירועים ופסטיבלים בישראל - שלא תפספסו מה קורה.
"מה קרוב אלי?" מערכת מיפוי מתקדמת שבעזרת GPS מתארת את כל המסלולים, האירועים והאטרקציות סביב המשתמש.
· אפשרות לשמור את כל התכנים כקבצי אופ-ליין, לשימוש גם כשאין אינטרנט זמין.
· מגדיר צמחים הכולל למעלה מ-800 מיני צמחים ופרחים.

סיור עצים: אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון של הדרכה קולית במוזיאון הפתוח של קמפוס ספרא באוני' העברית בגבעת רם. היא מהווה מסגרת של טיול קולי המכוונת את המשתמש למגוון העצים בקמפוס, שהובאו מכל העולם ומספקת הסברים על העצים השונים. הסיור מלווה במפה.

טיפ: מירושלים ניתן לקפוץ לאזור ים המלח:

מסלולרי (טיולים בדרום הארץ): אפליקציה בחינם לאייפון של מרכז מדע ים המלח והערבה. היא מאפשרת לבחור בהסברים כתובים, הדרכות קוליות וגם בסרטוני וידאו להעשרת חווית הטיול. אל המידע מצורפים איורי המחשה ותמונות, שמתארים את התופעות השונות במרחבהיא כוללת הצעות לאטרקציות, רשימת אתרים ותמונות ומידע על אתרים. בלחיצה ניתן לקבל מפה עם מיקומכם ומקום אתר התיירות.
 

 



 
 
Bookmark and Share