Telecom News - Google for Work הכריזה על תכנית אנדרואיד לעבודה בסמארטפונים

Google for Work הכריזה על תכנית אנדרואיד לעבודה בסמארטפונים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> Google for Work הכריזה על תכנית אנדרואיד לעבודה בסמארטפונים
Work הכריזה על תכנית אנדרואיד לעבודה בסמארטפונים אנדרואיד
מאת: מערכת Telecom News, 26.2.15, 16:26מסך הסמארטפון
 
חברות תשתפנה פעולה עם גוגל כדי לגרום לכך, שיותר סמארטפונים וטאבלטים של עובדים יותאמו לסביבת העבודה בעזרת תוכנית המתמקדת באבטחת מידע משופרת של SELinux, ניהול וחדשנות.

יותר ממיליארד בני אדם נושאים כיום סמארטפונים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד. עבור רבים, מכשירים אלה הפכו לכלים חיוניים העוזרים להשלים משימות עבודה חשובות כמו בדיקת דואר אלקטרוני, עריכת מסמכים, בדיקת תהליכי מכירה ואישור עסקאות. עדיין מרבית העובדים אינם מנצלים מספיק את בסמארטפונים והטאבלטים שלהם לטובת מקום העבודה.

Google for Work הכריזה על תוכנית חדשה - אנדרואיד לעבודה - כדי לנצל את הפוטנציאל המבוזבז ולסייע לעסקים לגרום לכך, שיותר מכשירים יותאמו לסביבת העבודה בעזרת תוכנית המתמקדת באבטחה, ניהול וחדשנות ומבוססת פלטפורמת אנדרואיד.  

אנדרואיד לעבודה כוללת 4 מרכיבי מפתח טכנולוגיים:
  1. פרופיל עבודה – נבחרו מרכיבים של הצפנה, שהיא ברירת מחדל, אכיפת אבטחת מידע משופרת של SELinux ותמיכה בסביבה מרובת משתתפים באנדרואיד 5.0, ועליהם נבנה פרופיל עבודה ייחודי המסוגל לבודד ולהגן על הנתונים של מקום העבודה בתוך הסמארטפון. העובדים יכולים להשתמש ביישומי עבודה מאושרים לצד היישומים האישיים שלהם בידיעה, שהמעסיק שלהם מנהל את נתוני העבודה בלבד ואינו יכול לראות או למחוק את התוכן האישי שלהם.  
  2. אפליקציית אנדרואיד לעבודה – עבור מכשירים מסוגים שונים, שלא יכולים להפעיל פרופיל עבודה מקורי, נוצרה אפליקציית אנדרואיד לעבודה, שמספקת דואר אלקטרוני מאובטח, לוח שנה, אנשי קשר, מסמכים, גלישה וגישה ליישומי עבודה מאושרים, כאשר האפליקציה הזו יכולה להיות מנוהלת בשלמותה ע"י מחלקת ה-IT בארגון.
  3. Google Play לעבודה - מאפשרת לעסקים לפרוס יישומים ארגוניים באופן מאובטח ולנהל אותם בקרב כל המשתמשים המפעילים אנדרואיד לעבודה. היא מפשטת את תהליך התקנת היישומים במכשירי העובדים ומבטיחה, שמחלקת ה-IT תאשר כל אפליקציה שתיושם.
  4. כלים מובנים להגברת היעילות והיצרנות – עבור משימות עסקיות יומיומיות נבנתה חבילה של יישומים עסקיים לדואר אלקטרוני, אנשי קשר ולוח שנה התומכת ב-Exchange וב-Notes ומספקת יכולות עריכה למסמכים, גיליונות אלקטרוניים ומצגות. 

Google for Work



 
 
Bookmark and Share