Telecom News - קספרסקי ישראל מזמינה יזמים להשתתף בתחרות בתחום אבטחת סייבר

קספרסקי ישראל מזמינה יזמים להשתתף בתחרות בתחום אבטחת סייבר

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> קספרסקי ישראל מזמינה יזמים להשתתף בתחרות בתחום אבטחת סייבר
קספרסקי ישראל מזמינה יזמים להשתתף בתחרות בתחום אבטחת סייבר
מאת: מערכת Telecom News, 26.2.15, 19:52SSC
 
תוכנית האקסלרטור, שתתחיל בישראל ותסתיים ב-MIT תאפשר ליזמים לזכות בליווי מקצועי של מומחי אבטחת סייבר והון סיכון ולהתחרות על פרסים כספיים של 80,000 דולרים. ההרשמה בעיצומה.
 
מעבדת קספרסקי מכריזה על Security Startup Challenge - יוזמה גלובלית חדשה, שנועדה לזהות ולטפח כשרונות חדשים בתעשיית אבטחת המידע. ה- SSC היא תוכנית אקסלרטור, שפותחה והוטמעה ע"י  Kaspersky Academy, בשותפות עם הקרנות, Magrove Capital Partners ו-ABRT Venture Fund, כדי לספק לסטארטאפים גישה למומחים העומדים בחוד החנית של עולמות העסקים ואבטחת הסייבר.

SSC תיערך במקביל במספר מקומות בעולם. בישראל היא תתקיים בשיתוף פעולה עם תוכנית Jnext של הרשות לפיתוח ירושלים, עיריית ירושלים והמשרד לירושלים והתפוצות, שמעניקה מעטפת של שירותים, משאבים תמיכה וסיוע לסטארטאפים עם האוניברסיטה העברית בירושלים - בית הספר להנדסה ולמדעי המחשב מ ויישום, חברת מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה.

מישראל יתקבלו 25 יוזמות לתוכנית, שמציעה הזדמנות למייסדי סטרטאפים באבטחת הסייבר ובתחומים קשורים, כגון טכנולוגיות פיננסים,שירותי בריאות, מובייל, האינטרנט של הדברים והענן להתחרות על פרסים בסך כולל של 80,000 דולרים והמשך תמיכה לאחר התוכנית.

החל מחודש מרץ ועד אוגוסט תפעיל מעבדת קספרסקי את תוכנית Security StartUP Challenge 2015, שתורכב מסדרה של סדנאות דו יומיות בירושלים, ברלין, סן פרנסיסקו, סינגפור ומוסקבה. לאחריהן תתקיים תוכנית אקסלרטור, שתכלול עבודה מרחוק עם צוות מומחים תומך ושתי סדנאות בלוקסמבורג, ובסיום ייערך אירוע מסכם במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס MIT.

קספרסקי ישראל קוראת לסטודנטים וליזמים בתחילת דרכם להיכנס לאתר www.SSC2015.org, להציג את רעיונותיהם בתחומי אבטחת סייבר ולהגיש את מועמדותם לסדנא הישראלית.

הסדנא תתקיים ב-22-24 במרץ 2015 בבית הספר להנדסה ולמדעי המחשב ע"ש רחל וסלים בנין, קמפוס אדמונד י. ספרא, האוניברסיטה העברית בירושלים. פרויקטים מבטיחים, שיוגשו ע"י סטודנטים מהאוניברסיטה העברית יזכו בליווי עסקי של חברת יישום. התאריך האחרון להגשת מועמדות הוא ה- 21.3.15. ועדה מיוחדת תטפל בתהליך הבחירה ותזהה את היחידים והצוותים עם ההצעות המבטיחות, החדשניות או המרגשות ביותר.

בהנחית יותר מ-30 מומחים יזכו המשתתפים לידע עמוק בתעשיית הסייבר, ירחיבו את היכולות העסקיות והיזמיות שלהם וילמדו כיצד לרתום את 2 התחומים כדי לבנות עסקים מצליחים. התוכנית מציעה גישה למקצועני אבטחת סייבר, לאנשי קרנות הון סיכון וליזמים מנוסים, שיסייעו לעסקים החדשים ליצור רשת מקצועית בינלאומית. הנוכחות בסדנאות היא אופציונלית ואינה הכרחית כדי להתקבל לתוכנית המרכזית, אולם היא תספק למשתתפים יתרון נוסף מבחינת ידע מתקדם ויכולות מקצועיות.
 
יוג'ין קספרסקי, יו"ר ומנכ"ל מעבדת קספרסקי: "נוף איומי הסייבר הופך למסוכן יותר ויותר והעולם זקוק לרעיונות חדשים, תפיסות חדשות וגישות חדשות לגבי אבטחת סייבר. כתוצאה מכך, חלה עליה משמעותית בהשקעות הון בסטרטאפים בשלבים הראשונים. ליזמים צעירים יש כיום הזדמנות מצוינת לבנות חברה מצליחה באמת. החברה שלנו הייתה סטרטאפ לפני זמן לא רב וזה מרגיש נפלא להילחם ברעים ולבנות את העסק שלך מאפס".

אודי בן דרור, ממלא מקום מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים: "כיום, כשרובנו מחזיקים בכיס מחשב רב עוצמה והמידע אודותינו מפוזר על פני מאות שרותי רשת, איומי הסייבר הפכו מוחשיים מתמיד. זירת היזמים והמפתחים התוססת של ירושלים, הנתמכת ע"י תוכנית Jnext של הרשות לפיתוח ירושלים, משלבת בתוכה ידע טכנולוגי מעמיק וחדשנות יצירתית. זה המקום הראוי להתחיל בו את החיפוש אחר פתרונות הגנת הסייבר של המחר".

רועי סער, שותף במנגרוב קפיטל: "אנו מזהים את ההזדמנות  הקיימת עבור לקוחות ועסקים להרוויח מחדשנות בעולם אבטחת הסייבר. אנו מאמינים, ששיתוף פעולה בין מובילי תעשייה חזקים יכולים לסייע ליזמים מוכשרים להצליח במשימתם להפוך את תשתיות ה-IT  ואת המוצרים למאובטחים יותר. אנו שמחים לחבור למעבדת קספרסקי ביוזמה שלה לבנות פלטפורמה לשיתוף פעולה כזה".

תמיר הוברמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי, חברת יישום: "אנו נכנסים היום לעידן חדש, שבו כל המכשירים יהיו מחוברים דרך רשת האינטרנט, עידן האינטרנט של הדברים - IoT. כתוצאה מכך, צפוי ביקוש גדל והולך לחידושים בתחום אבטחת המידע, שיאפשרו לנו לאתר את האיזון בין פרטיות המשתמש לרצון בשיתוף המידע. אנו מאמינים, ששיתוף פעולה בין סטודנטים וחוקרים מהאוניברסיטה העברית לבין Lab Kaspersky יכול להניב חידושים, שיענו על דרישות הסייבר של המחר".
אבטחת סייבר



 
 
Bookmark and Share